زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

بر قاب خیس پنجره مانده نگاه من

 

امشب چقدر جای تو  خالیست ماه من

 

تنها خطای زندگیم عشق بود و بس

 

رو کن به من قشنگ ترین اشتباه من

 


راستی چطورید بچه ها  ؟

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند

                                                                       طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

سلام. تعدادی از دوستان گفته بودند عکستو بزار تو وبلاگاین هم عکس من

روز مادر مبارک


عشق ورزیدن خطاست
                                حاصلش دیوانگی است
 
                                                                  عشق بازان جملگی دیوانه اند
                                 

اجبا

مارمولک

آدمها همه چیز را  همین جور حاضر و آماده از مغازها می خرند
اما چون مغازه ای نیست که دوست معامله کند
                                       آدمها مانده اند بی دوست
تو اگر دوست میخواهی   مرا اهلی کن
  پرسید : اهلی کردن یعنی چه
                               گفت : یعنی ایجاد علاقه کردن
و این چیزی ست که این روزها پاک فراموش شده
 پرسید : راهش چیست ؟
                         گفت : باید صبور باشید
                                                   خیلی صبور ...

سلامبعضی از بچه های ۲۰ خیلی بی معرفتن

سلاممن الان کافی نت هستم به اتفاق دوستم رضاچند دقیقه دیگه هم باید بریم چون با بروبچ شتر قرار داریم ۱خبر جدید هم اینکه مادربزرگ رضا امروز حوالی ساعت ۷:۰۰ عصر تک و تنها رویت شدهمن اول فکر کردم از خانه فرار کردهرضای مردتیکه هم الان داره میخندهآقای جرفی هم از راه دور همتون رو میبوسهخوب دیگه ما بریمقربون شمابای

ای خدای بزرگ

سلام به شما دوستان عزیز
من امروز وبلاگم رو آپدیت میکنم پس از نظر پزشکی زنده هستمحالمم خوبهامیدوارم حال شما هم خوب خوب باشه
اصلا حال ندارم مطلب بنویسمشرمنده
راستی یکی از دوستام جدیدن به کار وبلاگ نویسی پرداخته که البته تا چند روز دیگه کلی چیز بش یاد میدم که ... آدرس وبلاگش هم اینه==>www.30.blogsky.com
برید بش سر بزنید
البته اون اولا من خیلی وبلاگ تو بلاگسکای ساختم که الان دیگه نمیشه ساخت ... حالا بیخیالش ...
من از مهتاب ؛ مصطفی ؛ سامان و محسن تشکر میکنم
بابا ستاره جون ما رو خیلی شرمنده میکنیاخیلی ازت ممنونم
خانوم مثلا سمیرا شما خجالت نمیکشید:
سلام احمق نشو دیگه بس کن عوضی بازی در نیار دیگه . قربونت برم و اینکه خیلی باحالی.

این چه طرز حرف زدندر ضمن تو که میگفتی وبلاگ رو خیلی زودآپدیت میکنیمنم مثلا به نظرتون احترام گذاشتم
این مطالب هم ستاره جون فرستاه که خیلی ازش تشکر میکنم
سلام امید وارم خوب باشین
لحظه های تنها یی سکوت از شیون عشق گو یا ترند
اشک سکوت را می ژرستم و خنده ی عشق را به یاد می سژارم ..... فا صله های که زیبای انرا در لحظه های زمان می توان جستجو کرد


بالش گرم تنها یی تنم را میسوزاند اما چه فایده که خنده های ژریشان تهی از معنا نیز دردم را دوا نمیکند

خوب بودن را فکر کردم اما بدی را یادم دادند
غربت دل از غربت تن هزاران بار سو زا ننده تر است
غروب محبت از طلوع عشق سریعتر حرکت می کند
نمی خواهم علف باشم .. نمی خواهم هرز باشم ... نمی خواهم علف هرز باشم

نمی خواهم همو چون علف هرز تمام تنم را نثار تنها یی کنم
نمی خواهم همچو او همه ی تنم را لمس کنند
نمی خواهم علف باشم علف بی نگاه . علفی بی معنا . علف تنهای
نمی خواهم هرز بودن را لمس کنم . درد اور است .


غرور برتر از عشق . عشق برتر از محبت . محبت برتر از دوست داشتن . دوست داشتن برتر از اشنا یی و اشنا یی برتر از یک نگاه ژاک

موفق باشید


اینا هم ستاره جون فرستاده:
سلام حالتون خوبه؟ می خواستم یه چند تا جمله براتون بنویسم اگه دوست داشتین تو وبلاگ بنویسین

۱)عادت کنیم اول دیگران را بفهمیم و به انها گوش دهیم و بعد خود را بفهمانیم

۲) امروز به گونه ای زندگی کنیم که اگر فردا نباشیم درباره اعمال و رفتارمان و بهرهای که در زندگی به جای گذارده ایم به نیکی یاد شویم

۳)تا ماس ژین : میگوید: انچه اسان بدست اید بی قدر میشود و انچه بها یش ژرداخت شود گران قدر تنها خدا می داند چه بهایی برای کالا های خود تعیین کند

۴)هانری دیوید تریوا می گوید: هیچ کوششی را بهتر از ان نمی دانم که انسان توانا یی خود را صرف ارتقاء زندگیش کند


۵) النور روز ولت می گوید: هیچ کس نمی تواند بخ شما صدمه بزند مگر با رضایت خود شما

۶) گاندی می گوید: هیچ کس نمی تواند به شما بی احترامی کند مگر خود شما بخواهید


( امروز من هرچه هستم نتیجه انتخاب دیروز است )

و در نهایت با شعری از مولوی از شما خداحافظی میکنم :

شکر کند چرخ فلک از ملک و ملک و ملک
وز کرم و بخشش او روشن و بخشنده شدم

اقای محمد شما اگر مایل باشین که از اینگونه مطالب و یا شعر در وبلاگتون بنویسین من می تونم با شما اگه دوست داشته باشین همکاری کنم و برای شما مطالبی که به نظرم جالب و اموزنده می باشد برای جوانانی که به اینترنت وصل میشن و به سایت شما میرن را جمع اوری کنم و براتون بفرستم تا شما هم تو وبلاگتون بنویسین تا برای همه اموزنده و مفید باشه

من تا اونجایی که بتونم از کتا بهایی که می خونم و شعر ها و مطالبی که جمع اوری می کنم اگر نکته جالبی داشت برای شما می فرستم البته اگه شما ما یل باشین
موفق و سر بلند باشین


از همه دوستان تشکر میکنمامیدوارم موفق و پیروز باشید
من سعی میکنم از این به بعد حداقل هر سه روز یک بار وبلاگ رو آپدیت کنم
شما هم ایمیل بفرستید و نظر بدید
باور کنید تو این ۱ مدت اصلا وقت نکردم بیام آپدیت کنمبازم شرمنده
قربون همگی
بای مای فرند جونم اینا