زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

مصاحبه با خواننده واقعی Dj maryam مریم

  مصاحبه با خواننده واقعی Dj maryam مریم توسط سایت بینل مللی پرفسور حاج سید علی جرفی قرشه زاده  

 با سلام به دوستان عزیزم به خصوص بازدیدکنندگان همیشگی وبلاگ ممد بلاگسکای دات کام.همانجوری که در پست های قبلی نوشته بودم خواننده مریم هیچ هویتی نداشت به این منظور که برای تمام ما ناشناخته بوده و واقعا این روز ها اکثرا کاربران اینترنتی این موسیقی را گوش کرده اند ( قبل از اینکه مصاحبه او را بخونین و عکس واقعی این خواننده محبوب را ببینید به این نکته اشاره کنم که این مصاحبه از خانم دی جی مریم در ایران توسط سایت اینترنتی علی جرفی انجام شده است و منبع این مصاحبه کاملا معروف می باشد )
دی جی مریم واقعأ چه کسی است؟
قبل از اینکه مصاحبه را بخوانید و عکسهای واقعی مریم را ببینیند .توجه تون رو جلب می کنم به دو عکس ساختگی که در زیر هست.

حرفها و عکسهای دروغی زیادی از این پدیده جدید موسیقی ایران روی سایتهای اینترنتی هست. حتی یک ویدیو ازش ساختن که روح خواننده اش ازش بی خبره.
و باز هم قبل از اینکه مصاحبه اختصاصی خدیجه از سایت علی جرفی رو با دی جی مریم ( ولی اسمش این نیست) بخونین
به نمونه آهنگهاش با اسمهای درستش گوش بدین که دیگه اسمها رو اشتباه نگین و خواننده شو حرص ندین.
لیست آهنگها با اسمهای درست.

آسمون شیشه ای
بارون
ختر شاه پریون
هوار
لحظه کبوتر
پائیز
یادت نره
و از آلبوم جدید:
مترسک
دزد
چند روز پیش از ایران با ما تماس گرفتن که دختر خانمی که به دی جی مریم معروف شده می خواد که با یک مصاحبه پرده ابهام رو از هویتش بر داره تا نارضایتیش رو از کپی غیرقانونی آهنگهاش و شایعاتی که درباره اش هست، بگه.
خدیحه رفت جنوب تهران و این خواننده نوجوان (teenager) رو از نزدیک دید . . .
به گفتگوی خدیجه
اینجا گوش کنید

موسیقی تو رو من اولین بار توی تاکسی شنیدم و برام خیلی جالب بود که این موسیقی چطور سر از اینترنت و ماشین های توی خیابون در آورد !؟
موزیک من توی کنسرت هایی که من برای بانوان گذاشته بودم به سرقت رفت! این کار من حتی به صورت یک اتود بود و آلبومم هم هنوز Mix نشده بود. اجراهای من به نفع ایتام ، مدرسه سازی و مریض های روانی بیمارستان رازی بود و من اصلاً راضی نبودم که این آهنگ ها پخش بشوند.

گفتی برای بانوان برنامه اجرا می کنی. همین چند لحظه پیش برای من یک برنامه اجرا کردی که خیلی جالب بود. با آهنگ هات هم می رقصی ، یعنی میتونی یک کنسرت زنده داشته باشی. کنسرتی که برای بانوان در فرهنگ سراهای جمهوری اسلامی می گذاشتی رو به همین صورت برگزار می کردی ؟
بله. ما برای اجرا برای بانوان هیچ مشکلی نداریم.
تا حالا چند تا کنسرت گذاشتی ؟
پنج شش تایی گذاشتم ، ولی بیشتر اونها کارهای مولودی خونی بوده. یعنی کارهای مذهبی مثلاً درباره حضرت زهرا. از چهار سالگی پدرم وقتی تشخیص داد که میتونم بخونم ، من رو کلاسهای مختلف گذاشت تا به سنی رسیدم که تونستم مولودی خوانی کنم.
حتی مدرسه هم که می رفتم ، سر صف قرآن می خوندم و یا مثلاً در گروه سرود بودم. مشوق اصلی من هم پدر و مادرم بودند. اونها بودند که من رو همیشه به جلو هل می دادند. من بعضی وقت ها با خودم می گفتم اگر اینها نبودند ، من الان به اینجا نمی رسیدم.
کارهای مذهبیت هم به صورت Techno بوده و باهاشون می رقصیدی ؟
کارهای مذهبی من هم ریتمیک هستند. چون دوست دارم جوونها خوششون بیاد و ارتباط برقرار کنند.
یعنی از مولودی خونی شروع کردی و رسیدی به خوندن Techno هایی که ما شنیدیم ؟
بله. درسته.
چند سالته ؟
18 سال

اسم واقعیت چیه ؟
من محشر ، فرزند زمین ، پدرم خورشید ، مادرم زمین ، برادرم آتش و خواهرم آب.
چرا فکر می کنی به نام DJ Maryam معروف شدی ؟
چون کارهای من رو از من دزدیدن و اسم خودم رو نمی دونستند. هر کسی برای خودش یک اسم انتخاب کرد مثل DJ Maryam ، مریم رها ، مریم راهی ، مریم تارا و ...


تو یک سری مطلب از اینترنت چاپ کردن که همه راجع به یک شخص به نام DJ Maryam نوشته شده که میگی همه اینها شایعه هست ، میتونی یکی رو برامون بگی ؟
بله ... " DJ Maryam که در تهران اولین آلبوم خود را خوانده ، اکنون در بازداشت به سر می برد! اون در اولین آلبومش خود را به عنوان یک پدیده موسیقی نشان می دهد. پدیده ای که پس از بهترین خواننده زن ایران یعنی گوگوش ظهور کرده! " ... همه اینها شایعه هست! من نه تا حالا دستگیر شدم و نه اینکه کسی به من حرفی زده! اسم من هم DJ Maryam نیست ... اسمم محشر هست !!! قربان شما!!!
محشر ، واقعاً محشری ... با اون رقصی که برای من انجام دادی و اجرای که داشتی. برام خیلی جالب بود که از اجزای صورتت استفاده می کردی و کاملاً با موسیقی همراه بودی. اصلاً به فکر این هستی که یک کنسرت برای همه آدم ها نه فقط بانوان اجرا کنی ؟
من دوست دارم فقط برای خانم ها کنسرت اجرا کنم.
یعنی اصلاً فکر نمی کنی که دلت بخواد روزی یک کنسرت داشته باشی که یک عالمه جمعیت بشینن اونجا و با اسم واقعی خودت معروف بشی ؟
با اسم خودم باشه ولی خوب یک عالمه جمعیت میتونه همه شون خانم باشه! اونهم فقط به خاطر اینکه از کوچیکی ، خودم در یک خانواده مذهبی بزرگ شدم و اعتقاداتم رو هنوز از دست ندادم.
برام جالبه. اینجا یک عالمه آقا هست! آهنگ سازی که آهنگ های تو رو ساخته و شاعری که شعرهای تو رو نوشته. تو جلوی اونها اجرا می کنی اما حاضر نیستی جلوی آقایان دیگه اجرا کنی ؟
برای اینکه با مقنعه و مانتو هستم. تمام خانم هایی که در گروه های مختلف موسیقی ، خوانندگی رو به صورت آوا خونی یا زیر صدا خوندن اجرا می کنند ، هیچ مشکلی ندارند. ولی نمیخوام جلوی آقایون برنامه اجرا کنم. اینهایی هم که الان باهاشون کار می کنم ، همه مثل برادرهای من هستند. مثلاً برادر خود من هم نوازنده است!
توی این کنسرت هایی که برای خانم ها اجرا می کنی چی می پوشی ؟
خیلی اسپورت ( ورزشی ) میرم روی صحنه ... سعی می کنم خیلی ساده باشم. موهام رو هم با روبان های صورتی یا قرمز به صورت خرگوشی می بندم. آخر کنسرت هم ، روبان هامو پرت می کنم به سمت جمعیت. موهام هم به مدل مو محشری معروف شده! مردم هم آخر ، سر روبان ها دعوا می کنند!


یعنی چی کار می کنند دقیقاً ؟
روبان ها رو تیکه تیکه می کنند!
چی شد که موسقی تو از مولودی خونی به Techno تغییر شکل پیدا کرد ؟ آیا خودت به این نتیجه رسیدی و یا مثلاً با آهنگ سازی آشنا شدی ؟
به خاطر اینکه من حرکت رو دوست دارم ، Techno رو شروع کردم. به نظر من تو هر زمینه ای ، اگر جوون هامون به حرکت در بیان کشورمون به سمت پیشرفت میره.
من توی مجموعه فرهنگی پدرم هستم ، اونجا هم آهنگ ساز ، شاعر و نوازنده هست. اکثراً هم که شما گفتید آقا نیستند! من توی اجراهام نوازنده خانم هم دارم. فقط توی استودیو آهنگ ساز من آقا هست ... ایشون میسازه و من میرم توی کنسرت می خونم و زیاد هم همدیگر رو نمی بینیم و من بیشتر با خانم ها سر و کار دارم.
الان آهنگ ساز گروهتون آقای " مهدی احمد پوریان " هم اینجا هستند. آقای احمد پور ، چطور شما با محشر آشنا شدید ؟
بنده به عنوان سرپرست گروه موسیقی مرکز اسطوره شناسی استخدام شدم. حیطه اصلی فعالیت من در زمینه موسیقی کلاسیک هست. از اونجایی که محشر خانم از لحاظ کلاسیک خونی بسیار حرفه ای عمل می کردند و اساتید بسیار حرفه ای هم داشتند ، این بود که ما به فکر افتادیم و گفتیم که ایشون توانایی لازم رو برای خوانندگی داره ، در ضمن ما هم امکاناتش رو داشتیم ، پس اومدیم و برای گروه خودمون به صورت صمیمانه یک سری کارهایی رو اجرا کردیم.
البته قابل ذکر هست تنها ترین کار "میان سنی" که من انجام دادم و فکر می کنم به خاطر حیطه فعالیتم آخرین کارم هم باشه ، همین کارهایی بود که با خانم محشر انجام دادم که متاسفانه به دست یک سری اشخاصی که همه جا پیدا میشن ، به سرقت رفت و به سرعت هم پخش شد. به دلیل صدای قشنگ و ناز خانم محشر.

محشر خانم ، آیا اصلاً فکرشو می کردی که موسیقی خودت انقدر پخش بشه و همه گوش بدهند؟ مثلاً شده خودت تا به حال برخورد کنی که بری و یک جا موسیقی خودت رو بشنوی ؟
مغرور نیستم اما من چون خودم رو همیشه از کوچیکی قبول داشتم و خیلی هم زحمت کشیدم و هدفی داشتم و همیشه پیگیر هدفم بودم ، به این صورت فکر می کردم. البته الان هم ، فکر نمی کنم هنوز به هدفم رسیده باشم. من نظرم بالاتره ...
یعنی چی نظرت بالاتره ؟
چون الان آلبوم من مرزها رو طی کرده و شنیدم که جاهای مختلف دنیا آهنگ های من رو میذارن ، دلم می خواد مثل خواننده های بزرگ دنیا بشم. چون من خیلی مونده به DJ بودن برسم.
پس در حقیقت کار DJ رو نمی کنی و آهنگ سازی رو شخص دیگری انجام میده و تو فقط میخونی ، درسته ؟
بله.
اگر به خودت بود که برای گروهت اسم انتخاب کنی ، به جای DJ Maryam که برات انتخاب کردن ، چه چیزی انتخاب می کردی ؟
محشر.
خودت کدوم یک از آهنگ هات رو بیشتر از همه دوست داری ؟
من همه رو دوست دارم. ولی آهنگ " یه یه " میشه گفت گلچین آهنگ هام هست.
روی صدای تو یک عالمه Effect صوتی هست. آیا خودت این Effect ها رو می پسندی ؟
بله! چون که به سبک روز دنیا هست. الان حتی تو کشور خودمون هم اشخاصی هستند که از این Effect ها استفاده می کنند ، چه برسه کشورهای دیگه! چون آهنگ های روز دنیا اینطوری هست. ما نمی تونیم برگردیم و مثلاً سبک موسیقی سال چهل و هشت رو اجرا کنیم ، چون جوونها نمی پسندند. خود من هم چون جوون هستم و ۱۸ سالم هست ، این سبک رو دوست دارم. من این آهنگ رو در ۱۶ سالگی خوندم. یعنی دو سال پیش.

اولین باری که موسیقی خودت رو شنیدی ، کجا بوده ؟
اگر راستش رو بخواهید اولین بار خودم نشنیدم. ولی به گوشم می رسید که جاهای مختلف پخش شده. بعدها وقتی خودم مثلاً از خیابون رد می شدم ، میشنیدم ... اوایل خیلی برام سخت بود و گریه می کردم که نکنه کارم با شکست روبرو بشه. ولی خوب با صحبت های پدر و مادرم به این نتیجه رسیدم که باز هم می تونم روی پای خودم بایستم و آهنگ های قشنگ تر برای خانم ها اجرا کنم.
از اونجایی که من میدونم چند تا آهنگ جدید هم داری که اقلاً هنوز به قول خودت به سرقت نرفته ، می خواهم بدونم که با این آهنگ ها چی کار می خواهی بکنی ؟
این آهنگ ها رو بهش چارچنگولی چسبیدم که ندزدن! یعنی خیلی سفت چسبیدم و نمی خوام این به سرقت بره. البته آلبوم پیش هم که به سرقت رفته ، دو سال حفظش کرده بودم. برای آلبوم جدیدم می خواهم در وزارت ارشاد راه قانونی اش رو طی کنم. آلبوم قبلی من هم هنوز در وزارت ارشاد هست و می خواهم از راه قانونی مجوز اون رو هم بگیرم.
تو خواننده زن هستی و تک خونی هم می کنی. فکر می کنی وزارت ارشاد این رو قبول می کنه ؟
شاید قبول بکنه. ولی برای کنسرت بانوان ما هیچ مشکلی نداریم .

گفتی دو سال آلبومت رو نگه داشتی. توی این دو سال می خواستی با آلبوم چیکار کنی ؟ چرا خودت زودتر پخشش نکردی که شخص دیگری این کار رو نکنه ؟
ما این آهنگ ها رو برای کنسرت بانوان ساختیم! این موسیقی رو ساختم که تکمیل بشه ، مخلوط کردن اون کامل بشه ، مجوز اون رو از ارشاد بگیرم و کلاً برای این موارد صبر کردم. چون طی کردن راه های قانونی در ایران یک مقدار زمان می بره. یک آهنگ هم ساختیم به اسم " دزد دریایی " که اون رو در کنسرت بانوان برای اون کسی که آلبوم من رو دزدید اجرا می کنم!
"دزد دریایی" که میگی برای دزد آهنگ هات ساختین برای آلبوم جدیدت هست ؟
بله.
پس یکی از آهنگ هایی هست که دزدیده نشده و تا حالا هیچ جا پخش نشده ، درسته ؟
درسته. فقط شما اون رو گوش دادید.
یک آهنگ هم داری به نام " هوار هوار " که خودت بهم گفتی تِم تاجیکی داره. درسته ؟
بله. چون تاجیک ها زبان شیرینی دارند ، دوست داشتم یک آهنگ به صورت تاجیکی بخونم. چون هم خیلی دوستشون دارم و هم دوست دارم که اونها هم به همین اندازه من رو دوست داشته باشند و که دوستیمون دو طرفه باشه.
آیا همه آهنگ هاتون رو خودتون ساختید و یا شده که از یک آهنگ Techno خارجی استفاده بکنید ؟
همه آهنگ ها رو آهنگ ساز خودم ، برای من ساخته و از هیچ جایی برنداشتیم! این آهنگ ها مخصوص خود من هست ... محشر ...
بعضی از شنونده های ما پرسیدند که چطوری می تونند به موسیقی تو دسترسی داشته باشند ؟ آیا تو خودت یک سایت اینترنتی داری ؟
بله. http://www.mahsharmusic.com که البته ایت سایت توسط آقای جرفی دیزاین و طراحی شده است
تو سایتت چی هست ؟
چون تازه راه افتاده قراره یک چیزهایی توش بذاریم. موزیک خودم، خبرهایی راجع به خودم و مسائل فرهنگی مجتمع فرهنگی که در اونجا کار می کنیم.
یک آهنگ جدید دیگه هم خوندی که اون جزو آهنگ هایی هست که کسی نداره به نام " مترسک " ... آهنگ ساز این آهنگ هم پیش ما هستند ... مازیار .... مازیار کِی این آهنگ رو ساختی ؟
این آهنگ رو در حدود سه ماه پیش ساختم که محشر خانم برای کنسرت بانوان می خواستند استفاده بکنند. چون کار من بیشتر موسیقی الکترونیک هست ، این کار رو به صورت الکترونیک و با استفاده از کامپیوتر و سینتی سایزر ساختم و آوردم و در اختیار ایشون گذاشتم ، محشر خانم گوش دادند و رضایت دادند و در نهایت کار رو شروع کردیم.
محشر : این آهنگ مترسک رو می خواهم تقدیم کنم به همه بر و بچه های بی بی سی !
مرسی. من هم امیدارم همون طوری که خودت می خواهی ، یک روز یک کنسرت باشکوه بدی با اسم خودت و اگر آقایون نمی تونند بیان ، اقلاً من میتونم بیام!البته آقای جرفی و امان به همراه قرشه میتونن بیان . اونا استسنا هستن
( در ضمن من از شما تشکر می کنم که به وبلاگ ممد بلاگسکای دات کام سر زدید و این مصاحبه رو خوندید و اگر این مطلب را می خواهید کپی برداری کنید نام علی جرفی دات کام را ذکر کنید )

مصاحبه با خواننده واقعی Dj maryam مریم

  مصاحبه با خواننده واقعی Dj maryam مریم

 با سلام به دوستان عزیزم به خصوص بازدیدکنندگان همیشگی وبلاگ وب نویس دات کام.همانجوری که در پست های قبلی نوشته بودم خواننده مریم هیچ هویتی نداشت به این منظور که برای تمام ما ناشناخته بوده و واقعا این روز ها اکثرا کاربران اینترنتی این موسیقی را گوش کرده اند ( قبل از اینکه مصاحبه او را بخونین و عکس واقعی این خواننده محبوب را ببینید به این نکته اشاره کنم که این مصاحبه از خانم دی جی مریم در ایران توسط سایت اینترنتی بی بی سی انجام شده است و منبع این مصاحبه کاملا معروف می باشد )
دی جی مریم واقعأ چه کسی است؟
قبل از اینکه مصاحبه را بخوانید و عکسهای واقعی مریم را ببینیند .توجه تون رو جلب می کنم به دو عکس ساختگی که در زیر هست.

حرفها و عکسهای دروغی زیادی از این پدیده جدید موسیقی ایران روی سایتهای اینترنتی هست. حتی یک ویدیو ازش ساختن که روح خواننده اش ازش بی خبره.
و باز هم قبل از اینکه مصاحبه اختصاصی رها از بی بی سی رو با دی جی مریم ( ولی اسمش این نیست) بخونین
به نمونه آهنگهاش با اسمهای درستش گوش بدین که دیگه اسمها رو اشتباه نگین و خواننده شو حرص ندین.
لیست آهنگها با اسمهای درست.

آسمون شیشه ای
بارون
ختر شاه پریون
هوار
لحظه کبوتر
پائیز
یادت نره
و از آلبوم جدید:
مترسک
دزد
( برای ادامه این مصاحبه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید )

چند روز پیش از ایران با ما تماس گرفتن که دختر خانمی که به دی جی مریم معروف شده می خواد که با یک مصاحبه پرده ابهام رو از هویتش بر داره تا نارضایتیش رو از کپی غیرقانونی آهنگهاش و شایعاتی که درباره اش هست، بگه.
رها رفت جنوب تهران و این خواننده نوجوان (teenager) رو از نزدیک دید . . .
به گفتگوی رها
اینجا گوش کنید

موسیقی تو رو من اولین بار توی تاکسی شنیدم و برام خیلی جالب بود که این موسیقی چطور سر از اینترنت و ماشین های توی خیابون در آورد !؟
موزیک من توی کنسرت هایی که من برای بانوان گذاشته بودم به سرقت رفت! این کار من حتی به صورت یک اتود بود و آلبومم هم هنوز Mix نشده بود. اجراهای من به نفع ایتام ، مدرسه سازی و مریض های روانی بیمارستان رازی بود و من اصلاً راضی نبودم که این آهنگ ها پخش بشوند.

گفتی برای بانوان برنامه اجرا می کنی. همین چند لحظه پیش برای من یک برنامه اجرا کردی که خیلی جالب بود. با آهنگ هات هم می رقصی ، یعنی میتونی یک کنسرت زنده داشته باشی. کنسرتی که برای بانوان در فرهنگ سراهای جمهوری اسلامی می گذاشتی رو به همین صورت برگزار می کردی ؟
بله. ما برای اجرا برای بانوان هیچ مشکلی نداریم.
تا حالا چند تا کنسرت گذاشتی ؟
پنج شش تایی گذاشتم ، ولی بیشتر اونها کارهای مولودی خونی بوده. یعنی کارهای مذهبی مثلاً درباره حضرت زهرا. از چهار سالگی پدرم وقتی تشخیص داد که میتونم بخونم ، من رو کلاسهای مختلف گذاشت تا به سنی رسیدم که تونستم مولودی خوانی کنم.
حتی مدرسه هم که می رفتم ، سر صف قرآن می خوندم و یا مثلاً در گروه سرود بودم. مشوق اصلی من هم پدر و مادرم بودند. اونها بودند که من رو همیشه به جلو هل می دادند. من بعضی وقت ها با خودم می گفتم اگر اینها نبودند ، من الان به اینجا نمی رسیدم.
کارهای مذهبیت هم به صورت Techno بوده و باهاشون می رقصیدی ؟
کارهای مذهبی من هم ریتمیک هستند. چون دوست دارم جوونها خوششون بیاد و ارتباط برقرار کنند.
یعنی از مولودی خونی شروع کردی و رسیدی به خوندن Techno هایی که ما شنیدیم ؟
بله. درسته.
چند سالته ؟
18 سال

اسم واقعیت چیه ؟
من محشر ، فرزند زمین ، پدرم خورشید ، مادرم زمین ، برادرم آتش و خواهرم آب.
چرا فکر می کنی به نام DJ Maryam معروف شدی ؟
چون کارهای من رو از من دزدیدن و اسم خودم رو نمی دونستند. هر کسی برای خودش یک اسم انتخاب کرد مثل DJ Maryam ، مریم رها ، مریم راهی ، مریم تارا و ...


تو یک سری مطلب از اینترنت چاپ کردن که همه راجع به یک شخص به نام DJ Maryam نوشته شده که میگی همه اینها شایعه هست ، میتونی یکی رو برامون بگی ؟
بله ... " DJ Maryam که در تهران اولین آلبوم خود را خوانده ، اکنون در بازداشت به سر می برد! اون در اولین آلبومش خود را به عنوان یک پدیده موسیقی نشان می دهد. پدیده ای که پس از بهترین خواننده زن ایران یعنی گوگوش ظهور کرده! " ... همه اینها شایعه هست! من نه تا حالا دستگیر شدم و نه اینکه کسی به من حرفی زده! اسم من هم DJ Maryam نیست ... اسمم محشر هست !!! قربان شما!!!
محشر ، واقعاً محشری ... با اون رقصی که برای من انجام دادی و اجرای که داشتی. برام خیلی جالب بود که از اجزای صورتت استفاده می کردی و کاملاً با موسیقی همراه بودی. اصلاً به فکر این هستی که یک کنسرت برای همه آدم ها نه فقط بانوان اجرا کنی ؟
من دوست دارم فقط برای خانم ها کنسرت اجرا کنم.
یعنی اصلاً فکر نمی کنی که دلت بخواد روزی یک کنسرت داشته باشی که یک عالمه جمعیت بشینن اونجا و با اسم واقعی خودت معروف بشی ؟
با اسم خودم باشه ولی خوب یک عالمه جمعیت میتونه همه شون خانم باشه! اونهم فقط به خاطر اینکه از کوچیکی ، خودم در یک خانواده مذهبی بزرگ شدم و اعتقاداتم رو هنوز از دست ندادم.
برام جالبه. اینجا یک عالمه آقا هست! آهنگ سازی که آهنگ های تو رو ساخته و شاعری که شعرهای تو رو نوشته. تو جلوی اونها اجرا می کنی اما حاضر نیستی جلوی آقایان دیگه اجرا کنی ؟
برای اینکه با مقنعه و مانتو هستم. تمام خانم هایی که در گروه های مختلف موسیقی ، خوانندگی رو به صورت آوا خونی یا زیر صدا خوندن اجرا می کنند ، هیچ مشکلی ندارند. ولی نمیخوام جلوی آقایون برنامه اجرا کنم. اینهایی هم که الان باهاشون کار می کنم ، همه مثل برادرهای من هستند. مثلاً برادر خود من هم نوازنده است!
توی این کنسرت هایی که برای خانم ها اجرا می کنی چی می پوشی ؟
خیلی اسپورت ( ورزشی ) میرم روی صحنه ... سعی می کنم خیلی ساده باشم. موهام رو هم با روبان های صورتی یا قرمز به صورت خرگوشی می بندم. آخر کنسرت هم ، روبان هامو پرت می کنم به سمت جمعیت. موهام هم به مدل مو محشری معروف شده! مردم هم آخر ، سر روبان ها دعوا می کنند!


یعنی چی کار می کنند دقیقاً ؟
روبان ها رو تیکه تیکه می کنند!
چی شد که موسقی تو از مولودی خونی به Techno تغییر شکل پیدا کرد ؟ آیا خودت به این نتیجه رسیدی و یا مثلاً با آهنگ سازی آشنا شدی ؟
به خاطر اینکه من حرکت رو دوست دارم ، Techno رو شروع کردم. به نظر من تو هر زمینه ای ، اگر جوون هامون به حرکت در بیان کشورمون به سمت پیشرفت میره.
من توی مجموعه فرهنگی پدرم هستم ، اونجا هم آهنگ ساز ، شاعر و نوازنده هست. اکثراً هم که شما گفتید آقا نیستند! من توی اجراهام نوازنده خانم هم دارم. فقط توی استودیو آهنگ ساز من آقا هست ... ایشون میسازه و من میرم توی کنسرت می خونم و زیاد هم همدیگر رو نمی بینیم و من بیشتر با خانم ها سر و کار دارم.
الان آهنگ ساز گروهتون آقای " مهدی احمد پوریان " هم اینجا هستند. آقای احمد پور ، چطور شما با محشر آشنا شدید ؟
بنده به عنوان سرپرست گروه موسیقی مرکز اسطوره شناسی استخدام شدم. حیطه اصلی فعالیت من در زمینه موسیقی کلاسیک هست. از اونجایی که محشر خانم از لحاظ کلاسیک خونی بسیار حرفه ای عمل می کردند و اساتید بسیار حرفه ای هم داشتند ، این بود که ما به فکر افتادیم و گفتیم که ایشون توانایی لازم رو برای خوانندگی داره ، در ضمن ما هم امکاناتش رو داشتیم ، پس اومدیم و برای گروه خودمون به صورت صمیمانه یک سری کارهایی رو اجرا کردیم.
البته قابل ذکر هست تنها ترین کار "میان سنی" که من انجام دادم و فکر می کنم به خاطر حیطه فعالیتم آخرین کارم هم باشه ، همین کارهایی بود که با خانم محشر انجام دادم که متاسفانه به دست یک سری اشخاصی که همه جا پیدا میشن ، به سرقت رفت و به سرعت هم پخش شد. به دلیل صدای قشنگ و ناز خانم محشر.

محشر خانم ، آیا اصلاً فکرشو می کردی که موسیقی خودت انقدر پخش بشه و همه گوش بدهند؟ مثلاً شده خودت تا به حال برخورد کنی که بری و یک جا موسیقی خودت رو بشنوی ؟
مغرور نیستم اما من چون خودم رو همیشه از کوچیکی قبول داشتم و خیلی هم زحمت کشیدم و هدفی داشتم و همیشه پیگیر هدفم بودم ، به این صورت فکر می کردم. البته الان هم ، فکر نمی کنم هنوز به هدفم رسیده باشم. من نظرم بالاتره ...
یعنی چی نظرت بالاتره ؟
چون الان آلبوم من مرزها رو طی کرده و شنیدم که جاهای مختلف دنیا آهنگ های من رو میذارن ، دلم می خواد مثل خواننده های بزرگ دنیا بشم. چون من خیلی مونده به DJ بودن برسم.
پس در حقیقت کار DJ رو نمی کنی و آهنگ سازی رو شخص دیگری انجام میده و تو فقط میخونی ، درسته ؟
بله.
اگر به خودت بود که برای گروهت اسم انتخاب کنی ، به جای DJ Maryam که برات انتخاب کردن ، چه چیزی انتخاب می کردی ؟
محشر.
خودت کدوم یک از آهنگ هات رو بیشتر از همه دوست داری ؟
من همه رو دوست دارم. ولی آهنگ " یه یه " میشه گفت گلچین آهنگ هام هست.
روی صدای تو یک عالمه Effect صوتی هست. آیا خودت این Effect ها رو می پسندی ؟
بله! چون که به سبک روز دنیا هست. الان حتی تو کشور خودمون هم اشخاصی هستند که از این Effect ها استفاده می کنند ، چه برسه کشورهای دیگه! چون آهنگ های روز دنیا اینطوری هست. ما نمی تونیم برگردیم و مثلاً سبک موسیقی سال چهل و هشت رو اجرا کنیم ، چون جوونها نمی پسندند. خود من هم چون جوون هستم و ۱۸ سالم هست ، این سبک رو دوست دارم. من این آهنگ رو در ۱۶ سالگی خوندم. یعنی دو سال پیش.

اولین باری که موسیقی خودت رو شنیدی ، کجا بوده ؟
اگر راستش رو بخواهید اولین بار خودم نشنیدم. ولی به گوشم می رسید که جاهای مختلف پخش شده. بعدها وقتی خودم مثلاً از خیابون رد می شدم ، میشنیدم ... اوایل خیلی برام سخت بود و گریه می کردم که نکنه کارم با شکست روبرو بشه. ولی خوب با صحبت های پدر و مادرم به این نتیجه رسیدم که باز هم می تونم روی پای خودم بایستم و آهنگ های قشنگ تر برای خانم ها اجرا کنم.
از اونجایی که من میدونم چند تا آهنگ جدید هم داری که اقلاً هنوز به قول خودت به سرقت نرفته ، می خواهم بدونم که با این آهنگ ها چی کار می خواهی بکنی ؟
این آهنگ ها رو بهش چارچنگولی چسبیدم که ندزدن! یعنی خیلی سفت چسبیدم و نمی خوام این به سرقت بره. البته آلبوم پیش هم که به سرقت رفته ، دو سال حفظش کرده بودم. برای آلبوم جدیدم می خواهم در وزارت ارشاد راه قانونی اش رو طی کنم. آلبوم قبلی من هم هنوز در وزارت ارشاد هست و می خواهم از راه قانونی مجوز اون رو هم بگیرم.
تو خواننده زن هستی و تک خونی هم می کنی. فکر می کنی وزارت ارشاد این رو قبول می کنه ؟
شاید قبول بکنه. ولی برای کنسرت بانوان ما هیچ مشکلی نداریم .

گفتی دو سال آلبومت رو نگه داشتی. توی این دو سال می خواستی با آلبوم چیکار کنی ؟ چرا خودت زودتر پخشش نکردی که شخص دیگری این کار رو نکنه ؟
ما این آهنگ ها رو برای کنسرت بانوان ساختیم! این موسیقی رو ساختم که تکمیل بشه ، مخلوط کردن اون کامل بشه ، مجوز اون رو از ارشاد بگیرم و کلاً برای این موارد صبر کردم. چون طی کردن راه های قانونی در ایران یک مقدار زمان می بره. یک آهنگ هم ساختیم به اسم " دزد دریایی " که اون رو در کنسرت بانوان برای اون کسی که آلبوم من رو دزدید اجرا می کنم!
"دزد دریایی" که میگی برای دزد آهنگ هات ساختین برای آلبوم جدیدت هست ؟
بله.
پس یکی از آهنگ هایی هست که دزدیده نشده و تا حالا هیچ جا پخش نشده ، درسته ؟
درسته. فقط شما اون رو گوش دادید.
یک آهنگ هم داری به نام " هوار هوار " که خودت بهم گفتی تِم تاجیکی داره. درسته ؟
بله. چون تاجیک ها زبان شیرینی دارند ، دوست داشتم یک آهنگ به صورت تاجیکی بخونم. چون هم خیلی دوستشون دارم و هم دوست دارم که اونها هم به همین اندازه من رو دوست داشته باشند و که دوستیمون دو طرفه باشه.
آیا همه آهنگ هاتون رو خودتون ساختید و یا شده که از یک آهنگ Techno خارجی استفاده بکنید ؟
همه آهنگ ها رو آهنگ ساز خودم ، برای من ساخته و از هیچ جایی برنداشتیم! این آهنگ ها مخصوص خود من هست ... محشر ...
بعضی از شنونده های ما پرسیدند که چطوری می تونند به موسیقی تو دسترسی داشته باشند ؟ آیا تو خودت یک سایت اینترنتی داری ؟
بله. http://www.mahsharmusic.com
تو سایتت چی هست ؟
چون تازه راه افتاده قراره یک چیزهایی توش بذاریم. موزیک خودم، خبرهایی راجع به خودم و مسائل فرهنگی مجتمع فرهنگی که در اونجا کار می کنیم.
یک آهنگ جدید دیگه هم خوندی که اون جزو آهنگ هایی هست که کسی نداره به نام " مترسک " ... آهنگ ساز این آهنگ هم پیش ما هستند ... مازیار .... مازیار کِی این آهنگ رو ساختی ؟
این آهنگ رو در حدود سه ماه پیش ساختم که محشر خانم برای کنسرت بانوان می خواستند استفاده بکنند. چون کار من بیشتر موسیقی الکترونیک هست ، این کار رو به صورت الکترونیک و با استفاده از کامپیوتر و سینتی سایزر ساختم و آوردم و در اختیار ایشون گذاشتم ، محشر خانم گوش دادند و رضایت دادند و در نهایت کار رو شروع کردیم.
محشر : این آهنگ مترسک رو می خواهم تقدیم کنم به همه بر و بچه های بی بی سی !
مرسی. من هم امیدارم همون طوری که خودت می خواهی ، یک روز یک کنسرت باشکوه بدی با اسم خودت و اگر آقایون نمی تونند بیان ، اقلاً من میتونم بیام!
( در ضمن من از شما تشکر می کنم که به وبلاگ وب نویس سر زدید و این مصاحبه رو خوندید و اگر این مطلب را می خواهید کپی برداری کنید نام وب نویس دات کام را ذکر کنید )

 

Yahoo Tools

برنامه های آپ دیت شده به رنگ سبز می باشند

 

Info-It  

اینفو  کراکر با سرعت بالا

و بسیار دقیق کارش بیسته

 

Info Cracka Duh3

اینم یه اینفو کراکر بسیار دقیق

و سرعت بالا

 

homicideidmaker 

یه آی میکر توپ و با سرورهای مختلف

ساختن آی به تعداد بالا

 

N2R_Total_Burn_Out_V11 

اینم ورشن جدید بوتری که کارش رو خوب

انجام داده بود

 

Crypticsownagecracker 

پروکسی کراکر توپ با سرعت بالا

و سوکت بالا

 

-The-Matrix-Glitch-V4- 

بابا بزارین یاهو بتا بیاد بعد بوترشو بسازین

اما کارش بیسته

 

psi-fi-CaPs_saNnEr 

یه آی دی اسکن توپ

و آیدی های کپس اسکن میکنه

 

The Info'r 1.0 

بازم اینفو کرار . با سرعت بالا

اما اینبار با پروکسی و دقیق

 

F-ID-Creator 

بابا این دیگه آخرشه

عجب آیدی میسازه

 

STB!-Revised%2b7[1][1].5 

بازم ویس بازا بیان وسط

اینم اون چیزی که می خواستین

 

STB! 8.13 

این اس تی بی هم کولاک کرده

و کارشم توپه

 

ConfrenceClone 

اینم اون پروگرامی که خیلیا منتظرش بودن

تو روم کنفرانس با هر آی دی خواستی بیا رو تالک

 

Pwb 

اینم یه پروگرم ویس دیگه

جدید و عالی

 

CrackKit05

بازم یه کرکر توپ با سوکت بالا

دایل آپ

 

Ncc Resurrection 

حرف نداره

پس منم چیزی نمی گم

 

Magic-Login-Full+ 

بتا نیومده مجیکش اومد

جالبه بالا آمدن با چند آیدی 

 

MTBv12 

پروگرم ویس تووووپ

کارش بیسته

 

 

 

Inference 2.0 

با این برنامه می شه به راحتی پروفایل یک

آی دی رو دید

 

My Yahoo 3.1  

کامل ترین برنامه برای ادیت کردن آی دی و

چنج کردن پسورد و ساختن پروفایل در یک قالب

بسیار جالب

 

Genocide 5.0   

بازم یه آی دی اسکن با سرعت بالا

و دقیق

 

Proxy List  

اینم یه پروکسی لیست با سرعت بالا

برای اونایی که حوصله اسکن کردن پروکسی

ندارن

 

Clickv2fixed  

بازم یه پروگرم ویس کم حجم و سرعت

بالا بدون گرفتن سرعت سیستم

 

SuckTheBeepBitch iigy   

برنامه ای برای ویس کشیدن داخل روم

برای ایگنور کردن آی دی ها

 

Matrixsmily shekl yahoo  

شکلک های پنهان یاهو مسنجر

 

stfulamer voice iggy   

برنامه ای برای ویس بازی و ایگنور کردن

آی دی ها

 

Clickrawiggybot   

بازم یه برنامه برای اونایی که عاشق

ویس بازی هستن

 

 

Visual Basic 6.0 RunTime Error

dll ( Run Time ) اگر هنگام کار کردن با برنامه با پیغام خطای کمبود

مواجه شدید  با استفاده از این برنامه این مشکل را حل کنید

[ Posted By: ]


Magic_ps_15remover

  Magic PS 1.5 برنامه ای برای  غیر فعال کردن تروجان

کم حجم ولی قوی

[ Posted By: ]


Magic Login Full

برای کرک کردن برنامه یاهو (( وارد شدن با تعداد
دلخواه در یاهو ))
ID

[ Posted By: ]

 

Magic-PS 1.5

یکی از قوی ترین تروجان ها برای بدست آوردن پسورد یاهو مسنجر

[ Posted By: ]

 

GAP Chat (IRC Limited) (Full Farsi)

نسخه کاملا فارسی شده گپ البته فقط
مخصوص ویندوزهای فارسی می باشد!!!
نسخه کلاینت چت سایت

 

 

Yahoo Archive Viewer

 Offline با این برنامه می توانید به صورت

 Yahoo Messenger  بدون  نیاز به برنامه

و پسورد شروع به  خواندن متونی آرشیو شده چت یک کاربر کنید

 


ShellExecute 1.0

مخصوص برنامه نویسان برای اجرای

 فایل های غیر اجرایی در محیط ویندوز



GAP Chat 1.1(IRC-Yahoo-MSN-AIM-ICQ)

بهترین برنامه فارسی مخصوص چت
پشتیبانی از پروتکل های  معروف

IRC, Yahoo , MSN , AIM , ICQ


ID Maker

برنامه ای برای ساخت ID در یک سوت

 

Affliction 0.7 

یک آی دی اسکنر با سرعت و دقیق همراه با پروکسی

 

 

Affliction 0.8  

اینم یه اسکنر دیگه بازم با سرعت بالا و دقیق

 

 

Profile Secrets  

سکرت پروفایل اسکنر با سرعت بالا

 

Java Man 2

یک جاوا می کر عالی همراه با گرفتن سرس کوکی

 

 

MicPunked5.0   

با این برنامه می تونید ویس مخفی بریزین تو روم

کارش عالیه

 

 

-= Sorcerer Iggy =-    

اینم یه برنامه دیگه برای ویس بازی اینم کارش

بیسته

 

 

My Mic Byotch     

بازم یه پروگرم ویس برا اونایی که عاشق

ویس بازین


:: Booters ::

 

N2R_Vanished_v4       دریافت

[ Posted By: ]

Y!Bomber v1         • دریافت

[ Posted By: ]

N2R_Die_Hardv7.0  • دریافت

[ Posted By: ]

N2R_voice_clone_booterv20 

[ Posted By: ]

N2R_Total_Burn_Out_V11 

 


:: Crackers ::

کراکر های جدید به رنگ سبز می باشد

 

Info-It  

اینفو  کراکر با سرعت بالا

و بسیار دقیق کارش بیسته

 

Info Cracka Duh3

اینم یه اینفو کراکر بسیار دقیق

و سرعت بالا

 

Crypticsownagecracker 

پروکسی کراکر توپ با سرعت بالا

و سوکت بالا

 

The Info'r 1.0 

بازم اینفو کرار . با سرعت بالا

اما اینبار با پروکسی و دقیق

 

CrackKit05

بازم یه کرکر توپ با سوکت بالا

دایل آپ

 

FireWater Reborn FINAL               دریافت

پروکسی کراکر با سرعت بالا                                      

 

Crackability 5                               دریافت

پروکسی کراکر با سرعت بالا و دقیق                               

 

DruiD KrackeR                             دریافت

پروکسی کراکر با سرعت بالا                                         

 

6 ProXie CrAckEr                          دریافت

 

Mortal Cracker V2 Final              دریافت

 

:: ID Scaner ::

 

Affliction 0.7                              دریافت

Affliction 0.8                     • دریافت

Profile Secrets                  • دریافت



CDRWin 5.05.001 Full

یکی از پرطرفدارترین برنامه های رایت با قابلیت هی بسیار زیاد
دانلود

Ftp Content Maker v1.02
با این برنامه هم می توانید برای خود Ftp بسازید
دانلود

BlindWrite Suite v4.4.0.65
اینم همان برنامه ای برای رایت سی دی های قفل دار
دانلود

WinRAR v3.2 Beta 5
از این جدید تر پیدا نمی کنید
دانلود

Changer XP v1.04
تغییرات دلخواه خود را در اکس پی اعمال کنید
Crack-دانلود
منبع:
+


Adobe Acrobat Reader 5.0.5
دانلود

3DMark 2003 v3.1.3
دانلود

Autocad 2002
دانلود

Hide Folders XP v.1.2
s/n: A912D4-C83CB5-D922AD-A6BDCE
دانلود

Hide Folders 2.1
دانلود

WinRAR.v3.20.beta.5
دانلود

Photo2VCD.Professional.v2.56
دانلود
 
Tweak XP Pro 2.08
 
دانلود

webcamXP PRO v1.01.452
 
دانلود

Winamp 2.9 FINAL
دانلود

Winamp 3.0 Build #498
دانلود

WinAmp 3.0 FINAL!!
دانلود

Winamp3 v3.0 Build 495
Alpha
دانلود

WinBoost.v4.0
دانلود

WinBoost.v4.01 1.33M
دانلود

WinConverter v2.1
دانلود

WindowBlinds 3.5
دانلود

Tons of Syngress E-books
تمام E-book که شما می توانید در این
سایت مشاهده کنید ، در این فایل یک جا جمع شده است !
 Download & Pass

EmailUnlimited v5.0
یک برنامه قوی برای مدیریت ایمیل با امکانات جالب ! از جمله فرستادن یک نامه به تعداد خیلی زیادی آدرس ایمیل فقط کافی است شما لیست آدرس ها را نشان این برنامه بدهید ، بقیه اش سه سوت طول می کشه
Size: 22.3mb
 Download
Crack

Dvd-X-Copy v1.5.2
با این برنامه از دی وی دی های خود بک آپ بگیرید‌ ! به عبارتی می شه کپی غیر مجاز :-)
Size: 3.51mb
 Download

MoviePlay v4.65
یک مدیا پلیر قوی که از فرمت های زیر پشتیبانی می کنه ؛
VideoCD , DVD, MPEG, MP3, AVI, MPG, QT, MOV, MP3, DAT, MID, WAV, VOB, VIV, WMA, WMV, ASF, ASX
Size : 976Kb
 Download

WinBoost v4.28
آخرین ورژن از این نرم افزار مشهور !
Size : 1.40Mb
 Download

Crack


VirtualDub v1.5.2.16188
بهترین ابزار برای برش و ادیت فایل های ویدئویی با امکان تبدیل بعضی فرمت ها به هم
Size : 612Kb
 Download

JetAudio v5.13
آخرین ورژن از این برنامه محبوب‌ !
Size : 17.02Mb
 Download

PhotoMix
برنامه ای فوق العاده قوی برای اختلاط و تلفیق رنگ ها با هم با امکانات فراوان ، شما می توانید عکس های گوناگون با ویژگی های مختلف را در این نرم افزار وارد کنید .
Size: 8.05mb
Nm:ttdown Sn:37DB-75CA-F797-C5E8
 Download

Magical Jelly Bean Keyfinder
با استفاده از این برنامه شماره سریال ویندوز یا آفیس رو که هنگام نصب آن وارد کردید ،می توانید دوباره به دست آورید . شماره سریال این ها رو می تونید بدست آْورید .
Windows 95, 98, ME, NT4, 2000, XP, Server 2003, Office 97, and Office XP
Size: 0.26mb
 Download
Crack

En2Fa
برنامه ای برای تبدیل انگلیسی به فارسی به صورت مستقیم و بدون غلط!!!!
دانلود
 
 

Macromedia Flash MX 2004
ورژن جدید فلش ام ایکس

دانلود

کرک
 

Office XP KB822036
برای امنیت آفیس ایکس پی!!!!!
دانلود
 

Norton Antivirus 2004 Professional Trial
اینم نورتن ۲۰۰۴ پرو که دیگه این رو دانلود نکنی از دستت رفته اگه کسی کرکش رو پیدا کرد به منم بگه چون فقط یک ماه کار میکنه!!!!
دانلود

 

Winamp 5.0 alfa
وینمپ جدید!!!!!
دانلود
 

Sub7
نسخه جدید ساب سون!!!!
دانلود

Flash PlayerInternet Explorer
فلش پلیر برای اینترنت اکسپلورر!!!
حجمش: ۵۳۵ کیلوبایت 
دانلود
 

Flash Player netscape
اینم فلش پلیر برای نتسکیپ
حجمش: ۵۳۵  کیلوبایت 
دانلود

 
حوصله ی نوشتن نداشتم ...

عربا شیرینیه زندگین

   بچه تربیت کردن عربها:

  مادر و پدرهای عرب روی بچه ها هیچ نظارت درستی ندارند و انگار دارن گوسفند
  بزرگ میکنند فقط آب و غذا به بچه میدن که بزرگ بشه یا میبرنش دکتر که یه وقت
  تلف نشه از بیماری خوب به هر حال اصلا در این فکر نیستند که بچه ای که بزرگ
  میشه نیاز به نصیحت و آموزش  داره البته فکر میکنن مدرسه می تونه این نیاز رو برطرف کنه
  که اشتباهه چون نیاز بچه به پدر و مادر  هیچ سازگاری از لحاظ محتوا و طرز بیان 
  با آموزشهای تو مدرسه نداره.

   واقعیتها:

  آقا اگه یه مسابقه فوتبال بین دو تا تیم باشگاهی باشه که دیگه عربها امون نمیدن همه
  میریزن تو  استادیوم و شلوغ بازی حالا تا اینجا خوبه  برگشتنشون از استادیوم یه
  داستانه   میزنن شیشه ها رو خرد میکنن به ماشینها خط میکشن وشیشه
  هاشونو میشکونن خلاصه
  میرینن تو هرچی ماشینی که تو راهشونه ؛ اگه یه وقت زن یا دختری رو تو راهشون
  ببینن تا  یه بلایی سرش نیارن ولش نمیکنن.

  ٪۷۹ از خلافکارها و جانی ها در اهواز عرب هستند که خود همین موضوع
  نشان دهنده اهمیت  موضوعه.