زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

ولنتاین

ولنتاین کجا بود ؟

اسم ۱ شهره ؟

نه اسم کشور و قاره هم نیست

اها اسم یک دنیاست که چند وقت پیش زلزله آمد با خاک یکسانش کرد

بعدشم یک سونامی آمد تمام خار و خاشاکشو برد یا شاید به اون اضافه کرد .

ولی ولنتاین واسه ولنتاینیاش مبارک !

 

مهم بودن اوست

اگر میدانی در این جهان کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت تغییر می کند

و صدای قلبت آبرویت را به تاراج میبرد

مهم نیست که او مال تو باشد

مهم این است که فقط باشد

زندگی کند ، نفس بکشد ، خوشحال و موفق باشد و لذت ببرد .

زندگی

شاید زندگی آن جشنی نباشد 

که آرزویش را داشتی

اما حال که به آن دعوت شده ای

تا می توانی

زیبا برقص

به قول شاعر :

در گذرگاه زمان خیمه شب بازی دهر

با همه تلخی و شیرینی خود می گذرد

عشق ها میمیرند رنگ ها رنگ دگر میگیرند

و فقط خاطره هاست

که چه شیرین و چه تلخ دست نخورده به جا میمانند

 البته با همه ی قسمت های شعر موافق نیستم .

موفق و پیروز باشید .

           

علی دایی شناسنامه فوتبال ایران است

دوستی گلدانی است که نشسته است در ایوان سفر
و دمیده است در او تازه گلی
چار فصلش همه سبز، کاشتی شاخه او
عطری از عاطفه در او جاری
تارش از ململ عشق
پودش از مخمل ابر
سینه اش برکه باران بلور
دامنش از شبنم پرگوهر
بر لب هر برگش نقشی از خنده شیرین بهار
از طراوت سرشار
بشکند روزی اگر ساقه ای از این گل سرخ
دل ما میشکند، دوستی میمیرد
آشتی میرود از خانه ما
میشود پای خزان باز به کاشانه ما

دوستی چقدر می ارزه ؟ ۵۰ روپیه!

واقعا دوستیای این دوره زمانه خیلی جالب شده ! خیلی  .

خیلی ببخشیدا دیگه دوستی کجا بود بگو ...

علی دایی رو دوست دارم و به او افتخار می کنم

واسه ی علی دایی از صمیم قلب آرزوی پیروزی و موفقیت روزافزون دارم X:X:X:X:

و همچنین برای شما

خوش باشید دوستان .

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتر اوج بگیری کوچکتر

تنهایی را دوست دارم زیرا در آن بی وفایی نیست

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کرده ام

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست

آن هم با وجود مخلوقاتی مثل ما !