زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

به یاد نگارنده  ع ش ق
یه سری عوامل دست به دست هم داد تا من نتونم چند روز آنلاین بشم
امروز تو ظهر گرما بلند شدیم رفتیم کانون ! تو ماشین داشتم تمرینا رو حل میکردم ؛ ۱ دونه تمرین مونده بود که تمام بشه ؛ دوستم بم گفت بده این آخری رو من حل کنم به یاد دوران بیسیک ۱خلاصه منم بش دادم حل کرد بعدش که رفتیم کلاس همون تمرینی رو که اون حل کرده بودو گفت جواب بده که اشتباه بود...


دیروزم که با سروش رفتم استخر عجب ضایغ بازی شدا ...


با بعدی که وبلاگمو آپدیت میکنم برتون یه سری جوک میزارم


آقا یوسف معتقده که این وبلاگ افتضاحهبه حرحال اینم یه نظرییه دیگه


علی ؛ شما دنبال کی میگردی؟ مائده کیه دیگه!!!!!


از ایمیل نسیم هم تشکر میکنیمشما هم موفق باشید



بچه ها این مطالبی رو که الان میخوام بگمو گلناز خانوم واسمون فرستاده
سلام خوبین شاعر می گه عشق یعنی دیوانگی .عشق یعنی بودن اما بی نفس رفتن از روی محبت چون پرنده در قفس عشق یعنی بی می از نی پر شدن لحظه ای با یار هم محمل شدن ............. من دیوانه ام از عشق تو بیگانه از بودنت شاید کنار گوشه ای با تو دلم ساکت شود در منزلت سا کن شود با یک هجای صحبتت هر مشکلم اسان شود بودن کنار کوی تو از عا لمی بهتر بود مجنون چه داند عشق من لیلای من زیباتر است فرهاد اگر اگه شود شیرین او ویران شود من در کنار کوه او یک لحظه ساکت می شوم


بگو با من چرا اینگونه پروا می کنی از تمام بودنم یک لحظه پیدا می کنی تا بگیری مشکلی انگه تماشایم کنی من ندارم جز بدی از من مخواهید نیک را کوزه را بشکسته ام تا یاز او را بنکرم



گر بیایی میروم گر روی من رفتهام گر مرا پیدا کنی گم می شوم گر گم شوی جویم تو را
رفتنم هرگز نبود از بودنت رفتن تو باعث این کار شد عاقبت از عشق او مجنون شدم عشق لیلی باعث این کار شد
گر نبودم عاشق اما صادق بودم در نگاه عاشقان
سادگی را شیوه رندان مدان
از مخواه عاشق شوم انگه که عاشق می شوم از عشق او ویران شوم
هر لحظه که تو خدا حا فظی می کنی من برای لحظهای میمیرم

۱)عادت کنیم اول دیگران را بفهمیم و به آنها گوش دهیم و بعد خود را بفهمانیم

۲) امروز به گونه ای زندگی کنیم که اگر فردا نباشیم درباره اعمال و رفتارمان و بهرهای که در زندگی به جای گذارده ایم به نیکی یاد شویم

۳)تا ماس پین : میگوید: انچه آسان بدست آید بی قدر میشود و انچه بها یش پرداخت شود گران قدر تنها خدا می داند چه بهایی برای کالا های خود تعیین کند

۴)هانری دیوید تریوا می گوید: هیچ کوششی را بهتر از أن نمی دانم که انسان توانایی خود را صرف ارتقاء زندگیش کند


۵) النور روز ولت می گوید: هیچ کس نمی تواند به شما صدمه بزند مگر با رضایت خود شما

۶) گاندی می گوید: هیچ کس نمی تواند به شما بی احترامی کند مگر خود شما بخواهید


( امروز من هرچه هستم نتیجه انتخاب دیروز است )

و در نهایت با شعری از مولوی از شما خداحافظی میکنم :

شکر کند چرخ فلک از ملک و ملک و ملک
وز کرم و بخشش او روشن و بخشنده شدم

اقای محمد شما اگر مایل باشین که از اینگونه مطالب و یا شعر در وبلاگتون بنویسین من می تونم با شما اگه دوست داشته باشین همکاری کنم و برای شما مطالبی که به نظرم جالب و اموزنده می باشد برای جوانانی که به اینترنت وصل میشن و به سایت شما میرن را جمع اوری کنم و براتون بفرستم تا شما هم تو وبلاگتون بنویسین تا برای همه اموزنده و مفید باشه

من تا اونجایی که بتونم از کتا بهایی که می خونم و شعر ها و مطالبی که جمع اوری می کنم اگر نکته جالبی داشت برای شما می فرستم البته اگه شما ما یل باشین
موفق و سر بلند باشین


من کمال تشکر از گلناز جون رو دارم . من خوشحال میشم مطالبتونو تو وبلاگ بزارمباعث افتخاره امیدوارم که موفق باشی.مرسی


توی این دلواپسی های مدام ، جز ترانه های زخمی چی دارم ؟! 

                                 
.: memories :.
        
         (08)

دلتنگی و اشک ، چون همیشه 
با من هست و خواهد ماند ...
زمانم گم شده ...
شاید سحر باشد ، شاید هم نه !
می دانی تنها نگار من !
لحظاتی در زندگی هست که
حتی حس نشات گرفته در وجودت را
نمی توانی توصیف کنی !
می خواهم همین امشب رازی با تو بگویم  
اما شرطی دارد ...
باید قول بدهی از من دلگیر نشوی !
جنس من ، شاید از چینی هم ظریف تر باشد !
و احساسم از بلور هم شکننده تر .
من همه چیز را می فهمم و درک می کنم 
دوست ندارم غم ، هاله چشمان مهربانت را بگیرد
اما تنها هستیم ، من کمی از تو دلگیرم ...

* نیست رنگی که بگوید با من  " اندکی صبر سحر نزدیک است "
   هر دم این بانگ بر آرم از دل " وای ! این شب چقدر تاریک است "



                                   
Camel Train through the Sahara Desert
        
         

هوا ابریست ...
ابر می خواهد ببارد ، اما اجازه ندارد !
من جای او می بارم ،‌ ساده و بی منت !
تازگی ، اشک واژه ام شده ...
می دانم ، هیچ گاه شاعر نخواهم شد  !
آخر کلمات مهمل مرا چه به شعر و شاعری !
در انتهای افق چشمانم ، غروب لانه کرده ...
وقت الوداع با خانه و غزل رسیده ...
می بینی ! چقدر زود دیر می شود !
تا چشم برهم زنی باید بروی و
اشک مجالی برای آخرین کلامت نمی دهد ...


یه مطلبی رو هم درباره ی سرعت اینترنتو بگیمو بریم

سرعت واقعی اینترنت شما چقدر است؟

 

وقتی به اینترنت متصل هستید، تصویری از دو رایانه بسیار کوچک در سمت راست پایین صفحه نمایش ( قسمت Tray ) ظاهر می شود.

اگر موس خود را روی این دو رایانه نگه دارید ( یا روی آن دوبار کلیک کنید )، سرعت اینترنت شما را نشان می دهد؛ مثلا bps 33600 ( بیت بر ثانیه )، اما این سرعت واقعی خط شما نیست؛ بلکه سرعت مودمی است که در شرکت ISP ( که شما از او اینترنت گرفته اید ) قرار دارد. سرعت واقعی خط معمولا عددی بسیار کمتر از این مقدار است!

اگر می خواهید ببینید این مقدار اطلاعات با چه سرعتی رد و بدل می شوند، می توانید سری به نشانی
McAfee.com - Internet Connection Speedometer بزنید، در این صفحه یک سرعت سنج وجود دارد. کافیست روی عبارت Test Now کلیک کنید. کمی صبر کنید تا Speedometer سرعت اتصال را اندازه بگیرید. عددی که در مقابل عبارت Your Speed مشاهده می کنید، سرعت واقعی است.

اگر این مقدار با سرعت مودم ISP خیلی متفاوت است، از دست ISP خود شاکی نشوید!

چون سرعت خط علاوه بر تجهیزات موجود در ISP، به موارد زیادی چون کیفیت خطوط مخابراتی منطقه و منزل شما نیز بستگی دارد.


قربون شمامنتظز ایمیل ها و نظراتتون هستیمموفق باشید

با نام خالقی که لبخند را در آشناییو اشک را در جداییآفرید


سلامامیدوارم حال همتون خوب خوب باشه


داشتم شعرای خودمو میخوندمبدجوری دلم گرفت


الانم فقط امدم به نوعی از اونایی تشکر کنم که ...
گلنار خانوم شما هم مثل یاسمن خانوم به ما لطف دارید 
گلنار خانوم ؛ بابت اون هم که گفته بودید که فقط به اینترنت وصل میشید که حرفهای منو بخونید ؛ عریزم شما لطف دارید ؛ چشماتون قشنگ میبینه . راجع به اونم که گفتید از اینترنت چیزی بلد نیستم ؛ من خوشحال میشم اطلاعات خودمو در اختیار دیگران قرار بدمخدمت به خلق بزرگترین سعادت


خانوم مثلا سمیرا شما خجالت نمیکشیداون از اون موقع که مینوشتید ایمیل ندارم حالا میگید ایمیلتون گور خره!


احسان ؛ مسافر ؛ حسام ؛ مصطفی از ایمیل ها و نظراتتون تشکر میکنم


راستی حانیه خانوم!!!!!!! بابا ایولخیلی خندیدم و حال کردم با اون حرفت که گفتی من خیلی با تو خاطره دارم مملیبابا بی خیالهر کی ندونه فکر میکنه ۶ سال زیر یه سقف زندگی کردیم!راستی من شما رو به جا نیاوردم!


راستی گلنار خانوم من دفعه ی بعدی که وبلاگ رو آپدیت میکنم حتما اون شعرا رو میزارم تو وبلاگآخه باید اون حرف هایی که ‌(‌ژ) تایپ شده بود به (پ) تبدیل کنمدفهع ی بعدی حتما ...


زنـــدگی کن        زندگی بهترین لطف خــداست.
عشــق بورز         عشق بهترین شعر خــداست.
دوستی کن        دوستی بهترین حرف خداست.
پرستش کن        پرستش بهترین یاد خـــداست.
زیــبا شــــو        زیبایی بهـترین حس خــداست.
مهربان باش        مهربانی بهترین اسم خداست.
تــفــکــر کن        تـفکـر بـهتـریـن علـم خـداست.
صـادق باش       صداقت بهترین یادگار خـداست.
بنـدگـی کن       بـنده بهترین عـشـق خــداست.
با ... باش       ... از بهترین های خـــداست.


من از شستنگاه شناور می آیم.

به آنجا رفتم تا بشویم روحم را،ذهنم را و قلبم را

در شستنگاه شناور ،آبی و سکوت جاری بود.

و من در بال های سکوت خفتم

و آموختم در خاموشی زیستن را

و اینک سلام من به تو پایان سکوت است

با آمدن تابستان،

شروعی دوباره


برای تویی که قرار نیست فراموشت کنم

گفتم از خروار ها فکری که هر روز به ذهنم می رسند کدام عاقلانه تر است
گفت برو بابا دل خوش سیری چند
گفتم من عادت کرده ام هر روزم را با افکار ...خانوم بگذرانم
گفت زندگی چیزی نیست که لب تاقچه عادت از یاد من و تو برود
گفتم عشق یعنی چی
گفت عشق صدای فاصله هاست.فاصله هایی که از نقره تمیز تر است
گفتم عاشق کیست
گفت عاشق یعنی دچار
گفتم راز آفرینش در چیست
گفت کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ
گفتم زندگیم از بهر چه خالیست
گفت زندگی خالی نیست.مهربانی هست.خدا هست .ایمان هست
گفتم خدا را کجا می توان یافت
گفت در همین نزدیکی.لایه این شب بو ها .پای آن کاج بلند
گفتم گذشته دردناک و آینده نا معلوم است
گفت زندگی آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است
گفتم حقیقت چیست
گفت هر آنچه را که تو باور کنی حقیقت است
گفتم خوشا بحال کسانی که به دنبال حقیقتند
گفت خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند
گفتم راه خوشبختی از کدام طرف است
گفت خوشبختی خود راه است
گفتم فاصله من تا خوشبختی چقدر است

گفت فاصله تو تا ...خانوم فاصله تو با خودت است


بچه ها ... فلان بای


 

سلامبچه ها امروز میخوام واستون یه کم جک بگممیخوام بترکونمتونا


مگسه میمیره ، باباش واسش ان خیرات میکنه


دختره با پسرا بازی میکرده . پسرا هی توپ و مینداختن بالای درخت

تا دختره توپ و بیاره . مادر دختره بهش گفت آخه احمق اونا این کارو
میکنن که
شورتت و دید بزنن . دختره گفت : ناراحت نباش مامان
من شورتم و در آورده بودم 


 

یه روز یه بابایی یه دستش قطع شد بعد خیلی از زندگی ناامید شده
بود راه افتاد تو خیابون همین جوری پکر. یه جا دید یه یارو کنار خیابون
قر میده و بالا پایین میپره . رفت جلو دید یارو دوتا دست هم نداره .
تعجب کرد به یارو گفت بابا دمت گرم عجب روحیه ای داری با این وضع
قر میدی . یارو گفت برو بابا روحیه چیه کونم میخاره نمیدونم چیکار کنم ...پس نیجه میگیریم شما که دست دارید خوب خودتونو بخارونید و از زندگیتان لذت ببرید


یه روز یه دختره دیر رسید به کلاس  آقا معلم ازش پرسید چرا دیر
اومدی . دختره که زبونش میگرفت گفت : آخه آقا لام دوله (رام دوره)
معلم گفت خوب منم لام دوله . ولی سروقت میام ...این ترافیک چه سوء تفاهم هایی که پیش نمیاره


 یه روز عربه جلوی یه دختر رو گرفتخانوم محترم میتونم یه سوال درباره عادت ماهیانه ازتون بپرسم؟دختره واسه اینکه کم نیاره میگه بپرسعربه گفت ببخشیدشما عادت دارید ماهیانه به آشعالی پول بدبد؟


یه بسیجی روی پیغام گیرش گذاشته بوده :سلامن علیکم

لطفا بعد از شنیدن سوره بقره پیعام خود را بگذارید


عربه میخواسته در مصرف آب صرفه جویی کنه میره زنه حامله میگیره


از یه قزوینیه پرسیدند وصییتت چیه ؟ قزوینیه گفت : جنازمو بسوزونید ؛ با خاکسترش پودر بچه درست کنید


بچه ها من الان باید برم استخر شب آنلاین میشم همین همین مطالب رو ویرایش میکنم ( به همین مطالب ؛ باز مطلب اضافه میکنم )
قربون شما
فلن بای


سلام من جون کفته بودم میام امدمانقدر خستمه که نگیدولک ساعت ۱۰ یکی از دوستام زنگ زده میگه سوالات کنکور فردا رو میخوای۱ملیون! حالا بیخیالش اصلا حوصله ندارمفقط یه سری ... میگمو میرم.امروزم که رفتیم مسابقه فوتبال انقدر وحشتناک بازی کردمالبته دعوا شد!۲تاشون بم گفتن وحشی ... منم ... مرتیکه مربیشون نیمه دوم امد تو زمین ! البته منم به عبارتی میشه گفت با خواهر و مادرشون وصلت کردمولی خوب فوتباله !  نباید توهین کنناولش نیمه اول دروازبانشون بم گفت وحشی!منم رفتم  که ... که گفت با تو نبودم با هم تیمی خودم بودممنم دیگه کاریش نکردم نیمه دوم هم که مربیشون امد تو زمینآخرای بازی بم کفت هوی وحشی منم گرفتم ...همه ریختن تو زمیناشعالا فکر کردن بچه های کیانپارس ... البته خیلی ها ... شون هستن بابا از همون اولش  که من مثلا به عنوان کاپیتان رفتم با داور صحبت کنم و زمین رو انتخاب کنم طرف گفت بچه کجایید! گفتم کیانپارسگفت :  اوووووووووووووووووو(با لحجه عربی)  ولی خوب خیلی حال داد.فقط آخرش این میلی پستون تو مینی بوس اعصابمو خورد کرد میخواستم از پل که رد میشدیم با پستوناش بندازمش تو آب


یه چندتا شعر

هوا بد است
تو با کدام باد میروی؟
چه ابر تیره ای گرفته سینه تو را
که با هزار سال بارش شبانه روز هم دل تو وا نمیشود؟


من حوصله ندارم ... نمی خوام

کاش میشد تمام باید ها و نبایدها رو یه دفعه از زندگی برداشت و شیف رو گرفت و انداخت تو ریسایکل بین ....


آه ،ای عشق تو در جان و تن من جاری
دلم آن سوی زمان
با تو آیا دارد
       وعده دیداری؟

چه شنیدم؟
        تو چه گفتی ؟
                           آری؟؟!!
                                           ****
من تمنا کردم
که تو با من باشی
تو به من گفتی 
               
                           هرگز ، هرگز
پاسخی سخت و درشت
و مرا غصه این هرگز

                                 کشت!
ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



 میگذرم، میگذری ، میگذارم که بگذری و یادم نمیماند که شاید تو بهترین عاشقانه زندگیم باشی ...


تو این روزا دلم خسته
همه درها بروم بسته
به جز دردو غمو گریه
همه چیزم ز دست رفته
منو گذاشتو رفت اون که
هستی من از وجودش بود
دل غمگینو خاموشم
پر از شادی ز عشقش بود


درد ها سر به هم آورده خدایا چه کنم
مثنوی واژه کم اورده چه کنم
هربیابان زده مجنون شده یارب مددی
قاف تا قاف جگر خون شده یا رب مددی

منتظرم!!!!
منتظرما!!!


بچه ها من با حافظ کل انداختمراستس بچه ها اگه خدا بخواد کتابمو به زودی چاپ میدمالبته اگه مجوز بدنالبته پارتی زیاد هست میگیریم.

حافظ:

اگر آن ترک شیرازی به بدست ارد دل مارا
به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را 

ممد.ت۱ :
 
رها کن شاعری مسکین چو حافظ را
که می بخشد به خال هندویت تنها سمرقند و بخارارا
بیا در و سعت سبز غزل های خودم بنشین
که تا پر پر کنم پیشت تمام کهکشانهارا


محمد.ت۲ :


رها کن شاعری کاشف چو ممد۱ را
که می بخشد به خال هندویت تمام کهکشان ها را
بیا در خاطرم ای دل که من گویم
به گرد پای تو ریزم تمام بود دنیا را



ممد.ت۳ :

رها کن شاعری بی چیز چو ممد۲ را
که می ریزدبه پایت بود دنیا را
بیا پیش خودم ای دل
که ریزم پیش پایت خون ممد۲ را


تو مال من میشی

استغفرالله

ایال من میشی

اوه اوه .... واه واه ....

میدونی چیه؟ من زن هر کس نمیشم .... هر کس و نا کس نمیشم ....

.

.

.

به کس کسونم نمیده .... به همه کسونم نمیده ...

...

به من میده

سرکار عالی کی باشن؟

عاشقم ...عاشق بی دلم من

دلت کجاست؟

فنا شد ..... فنای اون چشا شد

کدوم چشم؟

همون چشم که خواب برده

کدوم خواب

خواب که ازم فرار کرد

کجا رفت؟

تو باغچه

باغچه کجاست؟

تو باغه

کدوم باغ؟

باغی که تو شهر رویاست

رویا کجاست؟

تو خوابه؟

کدوم خواب؟

همون خواب که چشمم رفت

کدوم چشم؟

چشمی که اسیر زلفه

کدوم زلف؟

زلفی که تو شب سیاهه

کدوم شب

همون شب که تو چشاته

کدوم چشم؟

همون چشم که مست مسته ........... چشمی که پر از امیده

امید کجاست؟

بر آبه ....


بچه ها ما بریم دیگه
من حوصله نداشتم میل باکسمو چک کنم ... حالا بعدن ....
توصیه ی شبانه : جیش ؛ بوس ؛ لالا


ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی  خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


 

سلام به همه دوستای خوبمالان ساعت حدودا ۲ بعدظهر من تا قبل از کلاسم هر چقدر که تونستم واستون مطلب مینویسم


راستی شماها چرا فقط ایمیل میفرستید؟  بابا توی قسمت نظرات چرا نظر نمیدید ؟ تازه اونم روزی ۲-۳ نفر ایمیل بیشتر نمی فرستندولی این رسمش نیستا


خانوم مثلا سمیراتو چقدر خشنی بابااین چه طرز حرف زدن!:


از خانوم عاطفه هم به خاطر ایمیل توپتون تشکر میکنم


مصطفی جون من خیلی تحت تاثیر ایمیلت قرار گرفتم.خیلی ممنون که جریانتو واسم گفتیولی میدونی فرق منو تو چیه؟بعد از اینکه اونی رو که دوسش داشتی بت گفت نه تو اون بدت آمدو متنفر شدیولی من اینجوری نبودم وقتی گفت نه بیشتر بش علاقه پیدا کردم و شاید میتونم به نوعی بگم بیشتر از گذشته دوسش دارمولی خب دیگه ...


یاسمن خاتوم بابا ما رو انقدر شرمنده نکنوبلاگ ما انقدرا هم ارزش تمجید و اینا رو نداره (شکسته نفسی) ولی خب ایمیل شما باعث دلگرمی ما میشه.با یه حرفت خیلی حال کردمالبته دروغ یا راستش گردن خودتهمین که گفتی من فقط به اینترنت وصل میشم که وبلاگ تو رو بخونمالبته با اینکه یه مقدار مبالغه کردید .... به حرحال مرسی


اون دوستی هم که گفت:من اومدم اینجا و چندتا فحش یاد گرفتم...باید بهش بگم بدردت میخوره واسه آیندت خوبهبه هر حال ببخشیدما اصلا قصد بد آموزی نداریم


یه جریان توپ هم بگم که چت واسه خیلی ها تبدیل شده به یه دنیای خیالی!!!
اون روز خدا چقدر خندیدیمآفلاین های سید علی موسویون رو  اوردیم بالا یه دختری واسش آفلاین گذاشته بود : علی به خدا دوست دارماین به خداش منو کشتهامسال هم که محمود خفن رفته اول دبیرستان با سیبیلای چنگیزی ( اصل زید بازی ) داداشش میرن حال کنن


۳شب که داریم فوتبال بازی میکنیم خیلی حال میدهآخر خندسبعدشم که میشینیم دم در .... گفتنباحال ترین مطلب به نقل از بولدوگ ( بچه ها میگن خیلی درد داره


یه جک هم میگیم عربه آب دهنشو قورت میده مسموم میشهبقیه جکا صحنه دارنشرمنده


راستی دیسب چت هم حال داد هم حال گیری شدحالش اونجا بود که با ۷-۸ تا از رفقا آنلاین شدیم هی هرکی با آیدی اون یکی میومد بدشم که رفتیم تو یه رومو رفتیم بالا منبر کلی خندیدیمولی حیف داشتم یه برنامه رو تست میکردم که زد کسائیه تو آیدی جدیدم اد بودنو پاک کرد 


یکی بود یکی نبود

زیر گنبد کبود

فقط همون یکی نبود

هر چی بود هر چی نبود

مهم نبود

تنها یک گل

         توی این باغ بزرگ

                         جاش خالی بود

کاش می شد من هم نبودم

             پیش همون یکی

                      و

                         هر دو با هم نبودیم

یا نه

کاش او بود

آنوقت

من بودم

         او بود

                همه بودند

                           چه خوب ( :


می گفت هنگامی که لیلی از این دنیا رفت و مجنون را تنها گذاشت، مجنون از شدت عشقش در مراسم خاکسپاری او حاضر نشد.

دوستان مجنون از او پرسیدند که اینک تو بدون اطلاع از مدفن لیلی، در هنگام دلتنگی چگونه به سراغ او می روی، پاسخ داد که خاک را می بویم و هر کجا که بوی عشق به مشامم رسید آنجا برای من آرامگاه ابدی لیلی است.

 می بینی؟ .... راستش را بگویم؟ .... دلم این چند روزه به راستی برایت تنگ شده است، اما هنوز هم جرات آمدن ندارم، می فهمی که چه می گویم؟ ... نه بابا ...


LOVE

Do you know what does LOVE mean
   آخرین هدف: .L:last of mind
اقیانوس اشک:O:ocean of tears
.:دره مرگV:valley of death
پایان زندگی:.E:end of life



خدایا

 

آه، خدایا وقتی دل گرفته وغم دار است ، وقتی همه دوستان دشمند ، وقتی خانه زندان است ، وقتی مرگ زندگی است اما از تو گریزان است.

وقتی سوختن تنها علاجش ساختن است وقتی دوست داشتن پایانش شکست واز یاد بردن است.

وفتی عمق همه نگاهها یک لجنزار متعفن است، وفتی ورای هر حرفی یک نیش کشنده است، وقتی در همه راهها چاه پنهانیست ، وقتی آسمان بالای سرت ، سیاه از دود دلهای گرفته است، به چه می توان خودرا دلخوش ساخت؟!

نا امیدانه به سوی تو نگاه دوخته ام تا که بار دیگر دستم را بگیری واز این ظلمت خلاصی ام دهی....

 

 

دوست واقعی کسی است که دستهای تورا بگیرد ولی قلب تو را لمس کند


 

وقتی خدای مهربون بنده هایش را آفرید با قلم سر طلا و پر مرغ خوشبختی واسه همه نوشت:

 

" قصه خوب سر نوشت"

 

وقتی به من رسید قلم سر طلا شکست مرغ پر طلا پرید خدا از مرغ غم یه پر گرفت واسه من نوشت:

 

" قصه تلخ سرنوشت"

 

کاش می شد سر نوشت را از سر نوشت........!!!


اگر کسی تو را آنطورکه می خواهی دوست ندارد، به این معنی نیست که تو را با تمام وجود دوست ندارد .


آمار

این متن و حتما بخونید.ضرر نمی کنید


دنیایی که در آن زندگی می کنیم

اگر همه ی جمعیت زمین ۱۰۰نفر باشند

بانسبتهایی که امروز وجود دارد خواهیم داشت:

۵۷نفرآسیایی ، ۲۱نفر اروپایی،۸نفرآفریقایی و ۶نفرآمریکایی اند
(آمریکای شمالی و جنوبی)

۵۲ زن و۴۸مرد

۳۰نفررنگین پوستند و بقیه رنگین پوست

۳۰نفرمسیحی اندو۷۰نفرمسیحی نیستند

۶نفر،۵۹٪کل ثروت دنیا را دارندکه از آمریکای شمالی هستند

۸۰ نفردرفقر زندگی میکنند،۵۰نفر از سوتغذیه خواهند مرد

۷۰ نفر می توانند بخوانند،
فقط یک نفر تحصیلات عالی دارد

فقط یک نفر کامپیوتر دارد

اگر شما:
ـ هرگز مرگ خویشاوندی را در جنگ ندیده اید

ـ اگر هرگز برده نبوده اید

ـ اگر هنوز شکنجه و آزار نشده اید

بدانید که از ۵۰۰ میلیون نفر خوشبخت ترید!

ـ اگر خوراکتان را در یخچال نگه می دارید و پوشاکتان را در کمد

ـ اگر سقفی بالای سرتان دارید و جایی برای خواب

از ۵۷٪ جمعیت جهان ثروتمند ترید!

پس قدر خود را بدانید!

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند

طلب عشق زهر بی سرو پایی نکنیم


بجه های عزیز من هم دیگه کم کم آماده بشم ؛ دوستمون میاد دمبالمون باید بریم دیگه
خدا نگهدار شما موفق و پیروز باشید


 

به نام آنکه آشنایی را در لبخند و جدایی را در اشک آفرید


بابا این چت اجب دنیای عجیبیه . امروز تمام آرچیو مسیج های دوستم ( رضا کرم زاده ) رو خوندم . از آرچیو مسیج های دو نفر واقعا خندم گرفت !!!!! راستی رضا جون خیلی ادعای مخ زنیت میشه  ....ها ... کی مخ دنا و نگار رو واست زد عزیزمعمم ۲ ماه پیش آمده بود بم گفت بیا یکم از تریپای مخزنی رو بم یاد بدهولی دمت گرم ؛ خیلی خندیدم به اون حرفی که گفته بودی من اگه بخوام مخ جنیفر لوپز هم میزنمبه هر حال یه روز شاگرد میزنه رو دست استاددر ضمن خانوم دنا ؛ باشه تو همه چیزو به من دروغ گفتی اینم بگم من نه نسبت به تو علاقه داشتم ؛ نه دارم و نخواهم داشتاگه داشتم مختو واسه رضا نمیزدم...
راستی رضا من کی به تو گفتم بیا شعراتو بنویس تو وبلاگم!!!!اولن تو اون شعرایی که آفلاین میزاری یه سری شاعر سرودن که داریوش اونارو خونده حالا تو الکی خودتو شاعر کردیمن بت گفتم اگه دوست داشتی بیا تو وبلاگ مطلب بنویس!همین! خانوم امیری ....:((((((((((((:
وای این کانون زبان هم واسه ما دردسر شدا!!!با یه دردسری ثبت نام کردم . افتادم با این رضای خل:((((((((کی حال داره تو این گرما بره تا کانون! حالا ببینیم چی میشه ...

فریاد می زنم ،
من چهره ام گرفته !
من قایقم نشسته به خشکی !
مقصود من ز حرفم معلوم بر شماست ،
یک دست بی صداست ،
من ، دست من کمک ز دست شما می کند طلب،
فریاد من شکسته اگر در گلو ، وگر
فریاد من رسا ،
من از برای راه خلاص خود و شما،
فریاد می زنم
، فریاد می زنم!!
چ

 عزیز دل هر چقدر دنبال کلمه‌‌ای ،  واژه‌ای چیزی جستم که برایت بگویم ، نیافتم .

زبانم به طور کامل وامانده‌ست در این هیاهو ، در این شرم .

امروز آنچه برایم نوشتی ، شاد و غمگینم کرد . ترس از آینده و شیرینی رویایی که دست یافتنی نموده .

به هر حال دل به قایقی بی پارو سپردن و به دریا زدن ، شاید دیوانگی باشد ، اما

اگر در این هنگام دیوانه را دیوانه ای دگر همراه و همگام باشد چه ترس از بی مرامی‌های امواج .

می‌تپد ، قلبم ، برای تو . برای شنیدن صدایت ، برای نگاه کردن در چشمانت


پایان یک کابوس Ctrl+Alt+Delete


عشق همیشه و به هر حال زیباست زیرا عشق است.آتش همه جا یکسان شعله میکشد خواه در محرابی مقدس باشد خواه در دکه کفاشی.خواه مشت علفی در گوشه خانه ای.عشق نیزآتش سوزان است که یک روز به تو بگویم دوستت دارم .تا به اعجاز این کلام سراپا دگرگون شوم.وجاذبه کهربایی پیدا کنم .از چهره خود نوری برتافته ببینم که صورت تو را هاله دار در بر گرفته باشد.
حتی در ناچیز ترین عشق ها نشانی از ناچیزی نیست.اگر جز این بودخدا عشق را برای همه آفرینندگان خود نمی خواست. این اعجاز عشق است که ازرش هنر طبیعت را بالاتر میبرد.
واقعا میخواهی عشقی را که به تو دادم با جملات و کلمات زیبا برایت توصیف کنم .و برای بیان آن به سراغ سجع و قافیه بروم می خواهی این مشعل را سیلی خور طوفان کنم تا دفتر دلهای پر هیجان خودمان را در برابر دیدگان آرزومندان گشوده باشم .
نه من این مشعل را به جای بالا گرفتن در پای تو می افکنم زیرا نمیخواهم راز عشقی را که در زوایای دلم پنهان کردم و دور از نامحرمان نگاهش داشته ام با نطق و خطابه برای محبوبم فاش کرده باشم


.

ای عشق، شکسته ایم، مشکن ما را

اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی می بینیم

ای دوست مبین به چشم دشمن ما را


عشق

در پی  آن  نگاه های  بلند

حسرتی ماند  و 

آه های  بلند



گر بدانی حال من ؛ گریان شوی بی اختیار
ای که منع گریه بی اختیارم می کنی

یه سری مطلب طنز هم بگیم :


 اینم اولیش :

  گفتم ای یار ... گفتی زهرمار

  گفتم ای نور ... گفتی مرده شور

  گفتم از غم تو بیمارم ... گفتی به من چه! مگه من پرستارم؟


۲ اصل اساسی دختربازی:

  - قرار

  - فشار

  - فرار 
به خدا این مطالب جهت طنز ؛ جدی نگیریدشون

  ای که از کوچه ی معشوق ما میگذری

  کون لقت! بگذر...کوچه ی ما بن بست است!

ببخشیدا ۱ مقدار بی ادبی شد : ولی خیلی شعر باهالیه


 

از مرگ عزیزان چه بگویم؟ گله ای نیست گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست؟
وقتی نتونی با اونی که میخوای باشی ولی به هر دلیلی نباشی جیزی جز .... و واقعا هم باید گفت :دیگر گله ای نیست گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست؟
خدا ریشه هرچی آدم ... بسوزونه
بچه ها من این مطالب رو که نوشتم فکر کنم حدود۲-۳ساعت طول کشید . البته مدام نمینوشتم هی یه چرخی میزدم تو خونه بعد یه سری چیز مینوشتم .... باز ...
سعی کنید تا آنجایی که میتونید به کسی دروغ نگید ...
شاد باشید ...

سلام به شما دوست عزیز
یه سری مشکلات دست به دست هم داد که من نتونم تو این چند روز اخیر آنلاین بشم
از ایمیهای شما دوستان عزیز ممنونمشما نسبت به من لطف دارید
دیشب هم اولین شبی بود که بعد از مدتها فوتبال بازی کردیمخیلی حال دادکلی خندیدیماین جرفی احمق هم که ۱۰ دقیقه بیشتر بازی نکردآقای جلفی میگه فکر کنم چشمام ضعیف شده  سرم درد میکنهآخه بگو عربه احمق نه اینکه مطالعت خیلی زیادهعزیزم چشماش ضعیف شدهعوضی این همه نونش دادم بزرگش کردم ؛ رفت ۲ بار آب اورد واسمون کلی ادا و اشوه اومداین روزای اخیر خیلی باهال شدهوای خدا دیشب چقدر خندیدم به این مهدی لره؛ پوریا ... و میلی پستونوای خدا چقدر به علی جرفی خندیدم دیروزعربه احمق تو ظهر گرما بلند کرده امده میگه ممد بیا این سی دی شکنجه های که تو عراق کردن با صحنه های کسائیه میکشن و خیلی چیزهای دیگه ... بعدش گفت حسابشو بکن من دیشب نگاش کردم نتونستم نهار بخورمولی خیلی عربه احمقه ؛ حالمونو گرفت ؛ اصلا یه جوری شدم ؛ به خدا اینا مسلمان نیستن . کثافت میاد میگه الاه اکبر سر طرف رو میزنهراستی این لویسمی چه گیر داده به ماالبته چه کنیم دیگه ...
جدیدا  وقتی از خونه میرم بیرون این ۲ تا  شعر هم میخونم: ای الهه ناز   با دل من بساز  کین غم جان کداز برود ز دلممشکی رنگ عشق ؛ مثل رنگ چشای مهربونت  مشکی رنگ عشق مقل شبهای قلب آسمونهکی میگه رنگ غم سیاه رنک خوش سفیدی ؛ کی میگه آبیه رنگ صداقت مشکییه رنگ پلیدیچرا یه عده ای مشکی رو رنگ غم میدونن مگه رنگ پر پرستوی عشقو ندیدن مگه رنگ پر پرستوی عشقو ندیدنمشکی رنگ عشق بقیشو بلد نیستم رنگ عشق گلهای آسمونهمن اینو یه بار کوشش دادم حالا قراره پسر عمم برام رایتش کنه
اینم ۲ بیت شعر زیبا ؛ تقدیم  شما دوستان عزیز
بلای عشق را جز عاشق شیدا نمیداند    به درا رفته میداند مصیبتهای طوفان را
به دشت سینه آذین کن کبوترهای وحشی را    پرستوی غریبم من هوای آشیان دارم
با بهترین آرزوها برای شما  : محمد

سلام به همه دوستای عزیز


الان که دارم آپدیت میکنم ساعت حدود ۲ بعدظهر.صبح چه خوب خوبی دیدیمیعنی وقتی که از خواب بیدار شدم واقعا حسرت خوردمچه خواب طولانی بودچقدر توپ بودچیزی رو که دوست داشتم تو واقعیت ببینم تو خواب دیدم ... دیگه بی خیالش


راستی بابا الکی نگو!تو سمیرا نیستی!!چرا الکی قسم میخوری خو!!!تو ... هستی و اصفهان هم نمیخوای بری اگر هم قرار باشه جایی بری اصفهان نیست!پس اذیت نکن!وقتی میگم تو ای وای هستی خو هستی دیگه!اجبا!ولی این جریان واسه خودمم خیلی جالب شده!!!راجع به اونم که گفته بودید روزی ۲ بار آپدیت میکنید ؛ این خواسته بازدیدکنندگان محترم ولی باشه ؛ من روزی یه بار بیشتر آپدیت نمیکنم.بابت شعر هم ؛ خواهش میکنم؛ من قبلا هم گفته بودم هر کسی دوست داره مطالبشو ارسال کنه در صورتی که مشکلات اخلاقی نداشته باشه من خوشحال میشم بزارمش تو وبلاگ...


از ایمیل محمد رضا هم کمال تشکر رو دارم.
راجع به اون سوالی هم که شیوا پرشیده بود که تو چتور این همه مطلب رو مینویسی تو وبلاگ؟ 
من اکثرا دیسکانک میکنم ؛ مطالبمو مینویسم‌ ؛ و بعدش کانکت میکنم و ...  ولی اگه تو کافینت باشم که ...


بالاخره حال من و گرفتی٬
 عیبی نداره،
ولی پیش خودت نگهش دار ...


چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد
            چه نکوتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد

            پر و بال ما شکستند و در قفس گشودند
چه رها چه بسته  مرغی،  که پرش  بریده   باشد

 عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد


برای...

اگر چوپانی را صد گوسفند باشد و یکی از آنها گم شود آیا آن نود و نه را به کوهسار نمی گذارد و به جستجوی آن گم شده نمی رود : هر آینه به شما می گویم اگر گوسفند گم شده اش را دریابد بر آن یکی بیشتر شادی می کند تا از آن نود و نه که گم نشده اند.

انجیل متی-باب 18-بند 12و13



ویروس جدید w32.sasser.worm

کرم جدید ( W32.Sasser.Worm ) که درجه آلودگیش متوسط اعلام شده در حال گسترشه. این ویروس هم عملکردش مثل ویروس معروف بلستره یعنی بعد از وارد شدن به سیستم اخطار Reboot میده و در نهایت Restart.

مثل بلستر روی سیستم های عامل ویندوز2000 ، ویندوز XP و ویندوز سرور تاثیر میذاره و در عین حال قادر به تاثیر روی ویندوز NT ، 98 و یا کامپیوترهای لینوکس نیست. این ویروس از راه TCP/IP نفوذ میکنه( یعنی کافیه فقط به اینترنت وصل بشی). فایل این ویروس روی سیستم به اسم avserve.exe نصب میشه.

میتونین با دانلود نسخه های اصلاحی ویندوز و نصب اون از ورود این کرم جلو گیری کنین:

+ Patch مایکروسافت برای ویندوز XP
+ Patch مایکروسافت برای ویندوز 2000
+ Patch مایکروسافت برای ویندوز 2003
+ صفحه اختصاصی مایکروسافت در ارتباط با ویروس Sasser
+ صفحه اختصاصی Symantec در ارتباط با ویروس Sasser
+ ابزار شرکت Symantec برای شناسایی و از بین بردن ویروس
+ توضیحات شرکت Symantec در مورد از بین بردن ویروس

مایکروسافت برای کلیه نسخه های ویندوز اقدام به ارائه یک اصلاحیه تحت عنوان Sasser Removal Tools کرده که نحوه عملش اصلا شبیه یک Remover نیست. ولی به هر حال دانلود و اجراش واجبه...
دانلود مستقیم Remover 


بسه ساکت نشستن در خونه ها رو بستن
از همه دل بریدن
دل به کسی نبستن
یالا پاشین بجنگین با این روزای ننگین
چه فایده  داره اینجه حتی نشه بخندین


ساده بودی همچو سایه 
                                 همچو شبنم روی لاله


بچه ها ما بریم دیگه 
ساعت ۵ هم باید برم استخر
خوش باشید.بای   

سلام.امروز عجب جریانای عجیبی پیش امدا!...
خانوم ای وای که مثلا خودتتو با نام سمیرا معرفی کردی اخه این کار چه لزومی داشت دختر خوب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اجبا
ولی باور کن از همون اولشم میدونستم خودتی ؛ به هر حال خوش باشی و بت خوشبگذر
اینم شعر ... (مثلا سمیرا)  فقط تو این موندم که چرا اسم سمیرا رو انتخاب کردی!
:
اگر من قطره ام دریا تو هستی اگر من زنده ام روحم تو هستی اگر من شاعرم شعرم تو هستی اگر من عاشقم عشقم تو هستی



اگر دوست داری موفق شوی:
با انسان های موفق تر از خودت دوست شو

اگر دوست داری خوشبخت شوی:
با انسان های صادق تر از خودت دوست شو

اگر دست داری نابود شوی:
با هیچ انسانی دوست نشو

با این برنامه میتونید از راه دور سیستم victim رو خاموش کنید. من اینو روی یک LAN تست کردم جواب داد! وقتی میخواهید سیستم قربانی رو خاموش کنید یه پنجره شبیه ویروس بلاستر باز میشه و شما میتونید برای طرف یه پیغام بذارید 

دانلود



روز هایی که نمی شناختمت
عقربه های ساعتم مثل بقیه ساعت ها می چرخید.

روزهایی که کنارم بودی
عقربه های ساعتم با سرعت دوبرابر می چرخیدن

روزهایی که با خاطراتت بودم
عقربه های ساعتم گاهی سریع تر و گاهی کندتر می چرخید.

روز هایی که تو بودی و من نبودم
عقربه های ساعتم نصف سرعت بقیه ساعت ها می چرخید.

روزهایی که من هستم و تو نیستی
عقربه های ساعتم از کار افتاده اند و نمی چرخند.
زنـــدگی کن        زندگی بهترین لطف خــداست.
عشــق بورز         عشق بهترین شعر خــداست.
دوستی کن        دوستی بهترین حرف خداست.
پرستش کن        پرستش بهترین یاد خـــداست.
زیــبا شــــو        زیبایی بهـترین حس خــداست.
مهربان باش        مهربانی بهترین اسم خداست.
تــفــکــر کن        تـفکـر بـهتـریـن علـم خـداست.
صـادق باش       صداقت بهترین یادگار خـداست.
بنـدگـی کن       بـنده بهترین عـشـق خــداست.
با ... باش          ... از بهترین های خـــداست.
بچه ها همگی موفق باشید ...




سلام.امیدوارم خوب و خوش باشید.
راستی ما اجب گیری افتادیما .... شما ها اصلا حالتون خوشه ( خانم ای وای و سمیرا )
ای وای ، وای به حالت اگه تو اونی باشی که من فکر میکنم باشی ....
اصلا معلوم هست چی میگی ؟ قروره دخترونه!!!!!!!در ضمن تو خجالت نمیکشی میگی حرفات حالمو به هم میزنه!ها!مسقره ، دکمه ، زیر شلواری ، شیر ماهی کودن ، گستاخ و دلقک  اگه هم حالت خوب نیست برو دکتر! 
سمیرا راستی تو چکار داری که کی شعرو گفته! اصلا شعرو علی جرفی سروده!

از امیر ، سولماز ، شیوا ، ایکس من ، حسام و شیرین تشکر میکنم به خاطر ایمیلهای ....
سولماز جوابت ===> چه کنیم دیگه!

بجه ها یه مطلبی واستون مینویسم اینو شیرین واسم فرستاده :

سوار تاکسی شدم .... کنار دستم یه خانم بسیار زیبا بدون کمترین آرایش یا پیرایش نشسته بود .... دختر کوچولوی 2 ساله اش رو پاش نشسته بود .... مثل یه عروسک .. به من لبخند میزد .... انقدر این عروسک زیبا بود که آرزو کردم مادر باشم واین عروسک مال من باشه ....

طاقت نیوردم .... به مادرش که انگار خیلی هم خسته بود گفتم : لطفا رفتین خونه براش اسفند دود کنید ... ماشالله خیلی نازه ....

- ممنون .... چه فایده ... کاش این بچه جای قیافه شانس داشته باشه ... مادرش که نداره ...

- آخی .... چرا؟

- از صبح ساعت 8 تو صف دکترم .... مثل اینکه دکترا دلشون سیره .... مریض به زور میبینن ....

- دکتر برای چی؟

- برای این بچه .... شوهرم 25 سال از من بزرگتره .... وقتی اومد خواستگاریم گفتن 30 سالشه .... نگو 45 سالش بوده .... آدمم که روش نمیشه بگه شناسنامه ات رو ببینم .... منم یه دختر 20 ساله شهرستانی .... بعد از یه سال فهمیدم معتاده .... دست بزن هم داره ..... دیشب دعوامون شد زورش به من نرسید گرفت شروع کرد بچه رو زدن .... بچه رو ازش گرفتم و رفتم تو اطاق پشت در نشستم که نتونه بیاد تو .... اونم از بالای پنجره اتاق سطل آشغال رو خالی کرد رو سرمون ..... هر چی کثافت و دود و خاکستر منغلش بود ریخت رو سر بچه ام .... مریض شده طفلکم .....

نمیدونستم چی بگم .... بدون اینکه حرفی بزنم بوسیدمش .... گفتم : برای فرشته شوهرتون نامه مینویسم که اذیتتون نکنه .... براتون دعا میکنم .... مواظب عروسکتون باشین ....

 

بغض گلوم رو گرفت ....

از تاکسی پیاد شدم و کلی وسط  پل پارک وی اشک ریختم  آقا پلیسه اومدو گفت : خانم ... کسی مزاحمتون شده ؟ میخواین کمکتون کنم؟.....   تازه فهمیدم ... وسط خیابون جای زر زدن واسه چیزهایی که تو کشوری مثل  ایران عادیه نیست .....

آرزوم رو پس گرفتم .....

نه ......... نمیخوام مادر باشم ..... عروسکم خراب میشه ...
با تشکر از : روابط عمومی وبلاگ


این برنامه یکی از بوت های یاهو است و کار آن DC کردن طرف

 مقابلت است با استفاده از این برنامه شما می توانید مسنجر

 طرف مقابلتان را ببندید .

 آموزش:

ما باید 2 تا ID برای این برنامه درست کرده باشیم . آنجایی که

 نوشته Account #1  و Account #2 در این و گذینه  User -

 Password را وارد می کنیم ( همان 2 تا ID که ساختیم ) . بعد

 روی Login All کلید می کنیم تا آی دی ها Online بشوند وقتی

 ON شدن ID طرف مقابل را در جایی که نوشته Victim می---

 نویسیم و کلید Boot را می زنیم ...خواهش میکنم مردم آزاری نکنید فقط

دانلود برنامه    Download


و آخرین مطلب که میخوم واستون بنویسم :
پنجاه روش برایه بازی با اعصاب مردم

روزهای تعطیل مثل بقیه روزها ساعتتون رو کوک کنین تا همه از خواب بپرن! ﴿این روش برای افرادی که غیر از سادیسم ، رگه هایی از مازوخیسم هم دارن پیشنهاد میشه)

سر چهارراه وقتی چراغ سبز شد دستتون رو روی بوق بذارین تا جلویی ها زود تر راه بیفتند

وقتی میخواین برین د ستشوی با صدای بلند به اطلاع همه برسونین

وقتی از کسی آدرسی رو می پرسین بلافاصله بعد از جواب دادنش جلوی چشمش از یه نفر دیگه بپرسین

کرایه تاکسی رو بعد از پیاده شدن و گشتن تمام جیبهاتون به صورت اسکناس هزاری پرداخت کنید

همسرتون رو با اسم همسر قبلیتون صدا بزنین

جدول نیمه تموم دوستتون رو حل کنین

روی اتوبان و جاده روی لاین منتهی الیه سمت چپ با سرعت پنجاه کیلومتر در ساعت حرکت کنین

وقتی عده زیادی مشغول تماشای تلویزیون هستند مرتب کانال رو عوض کنین

از بستنی فروشی بخواین که اسم پنجاه و چهار نوع بستنی رو براتون بگه

در یک جمع سوپ یا چایی رو با هورت کشیدن نوش جان کنین

به کسی که دندون مصنوعی داره بلال تعارف کنین

وقتی از آسانسور پیاده میشین دکمه های تمام طبقات رو بزنین و محل رو ترک کنین

وقتی با بچه ها بازی فکری می کنین سعی کنین از اونها ببرین

موقع ناهارتوی یک جمع جزئیات تهوع وگلاب به روتون استفراغی که چند روز پیش داشتین رو با آب و تاب تعریف کنین

ایده های دیگران رو به اسم خودتون به کار ببرین

بوتیک چی رو وادار کنید شونصد رنگ و نوع مختلف پیراهنهاشو باز کنه و نشونتون بده و بعد بگین هیچ کدوم جالب نیست و سریع خارج بشین

شمع های کیک تولد دیگران رو فوت کنین

اگر سر دوستتون طاسه مرتب از آرایشگرتون تعریف کنین

وقتی کسی لباس تازه می خره بهش بگین خیلی گرون خریده و سرش کلاه رفته

صابون رو همیشه کف وان حموم جا بذارین

روی ماشینتون بوقهای شیپوری نصب کنین

وقتی دوستتون رو بعد ازیه مدت طولانی می بینین بگین چقدر پیر شده

وقتی کسی در جمعی جوک تعریف می کنه بلافاصله بگین خیلی قدیمی بود

چاقی و شکم بزرگ دوستتون رو مرتب بهش یادآوری کنین

بادکنک بچه ها رو بترکونین

مرتب اشتباه لغوی و گرامری دیگران هنگام صحبت رو گوشزد کنین و بهش بخندین

وقتی دوستتون موهای سرش رو کوتاه میکنه بهش بگین موی بلند بیشتر بهش می یاد

بچه جیغ جیغوی خودتون رو به سینما ببرین

کلید آپارتمان طبقه سیزدهم تون رو توی ماشین جا بذارین و وقتی به در آپارتمان رسیدین یادتون بیاد! ﴿این راه هم جنبه هایی از مازوخیسم در بر داره

ایمیل های فورواردی دوستتون رو همیشه برای خودش فوروارد کنین

توی کنسرتهای موسیقی بزرگ و هنری ، بی موقع دست بزنین

هر جایی که می تونین ، آدامس جویده شده تون رو جا بذارین! ﴿توی دستکش دوستتون بهتره

حبه قند نیمه جویده و خیستون رو دوباره توی قنددون بذارین

نصف شبها با صدای بلند توی خواب حرف بزنین

دوستتون که پاش توی گچه رو به فوتبال بازی کردن دعوت کنین

عکسهای عروسی دوستتون رو با دستهای چرب تماشا کنین

پیچهای کوک گیتار دوستتون رو که ۵ دقیقه دیگه اجرای برنامه داره حداقل ۲۷۰ درجه در جهات مختلف بچرخونین

با یه پیتزا فروشی تماس بگیرین و شماره تلفن پیتزا فروشی روبروییش که اونطرف خیابونه رو بپرسین

شیشه های سس گوجه فرنگی و هات سس فلفل رو عوض کنین

موقع عکس رسمی انداختن برای هر کس جلوتونه شاخ بذارین

توی ظرفهای آجیل برای مهموناتون فقط پسته ها و فندقهای دهان بسته بذارین

شونصد بار به دستگاه پیغام گیر تلفن دوستتون زنگ بزنین و داستان خاله سوسکه رو تعریف کنین

توی روزهای بارونی با ماشینتون با سرعت از وسط آبهای جمع شده رد بشین

توی جای کارت دستگاههای عابر بانک چوب کبریت فرو کنین

جای برچسبهای قرمز و آبی شیرهای آب توالت هتل ها رو عوض کنین

یکی از پایه های صندلی معلم یا استادتون رو لق کنین

توی مهمونی ها مرتب از بچه چهار ساله تون بخواین که هر چی شعر بلده بخونه

چراغ توالتی که مشتری داره و کلید چراغش بیرونه رو خاموش کنین

ورقهای جزوه ء ۳۰۰ صفحه ای دوستتون که ازش گرفتین زیراکس کنین رو قاطی پاتی بذارین ، بعد بهش پس بدین


ما این روشها رو گفتیم که شما بدونید که این کارارو انجام ندید.به خدا مردم آزاری بده.خیلی بده
من وبلاگ رو شب هم آپدیت میکنم...
به امید روزی که ۴ تا آدم درست حسابی بیاد توی این وبلاگ (شوخی کردم ، کسی به دل نگیره راستی کسائیه که نظر میدن اسمشونو بگن بد نیست!)
خب دیگه منم باید ساعت ۴ برم استخر بعدشم باید برم کانون زبان ثبت نام کنم
خوش باشید و از لحظه های زندگیتون لذت ببرید

سلام به دوستای خوبم.امیدوارم حالتون خوب خوب باشه
امشب خیلی خسته هستم  ....
راستی ! سمیرا!تو ماروگرفتی بابا:))))))
وای امروز چقدر خسته شدم .......
فردا هم که باید صبح بیدار شم برم فیش کانون زبان رو پرداخت کنم بعدشم که ثبت نام ... طرف از بیسک وان میره بیسیک ۲ ما افتادیم !!!...
-------------------------------------
من یکبار گفتم
و وای از یک .
یک اصلا چیز کمی نیست .
یکبار به دنیا آمدم و تا همیشه زنده ام.
من یکبار به مدرسه رفتم و ده سال درس خواندم
یکبار عاشق شدم وتا همیشه تاوان دادم.
من یکبار دروغ گفتم و برای همیشه تکرار کردم.
یک اصلا عدد کمی نیست
----------------------------------------
اینم آخرین ورژن برنامه محبوبه یاهو مسنجر هست لذت ببرید قربونه همتون...



  1. دانلود
  2. حجم : ۴.۱۷ مگابایت

    -------------------------------
    صدا کن مرا صدای تو خوب است 
     

    خدا جون کمکم کن
    --------------------------------