زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

آدم ربایی

سلام

اول از همه عرض کنم که ماجرای آدم ربایی دکتر ساکی بدین شرح بود که دزدیدنش و ما هم رفتیم تو جاده کوت عبدالله آزادش کردیم ... دیگه وقتشو ندارم بیشتر از اینا شرح بدم

پرده ها افتاد

و من کز کرده در درون خویش ،‌ دیده شدم

  تو را که شادمانه برایم دست تکان میدادی ، دیدم

بی تفاوت تنها نگاه معنا دار

 به گذشته پشت کردم

 رو به سمت تحوّل

  .. صبح شنبه .. زندگی جدید اغاز شد

بروبچ کمربندا رو محکم ببندید می خوایم بریم آیلنت

 خدافظی

آدم ربایی همراه با زورگیری

با سلام خدمت دوستان گرام

انشاالله تعالی که حال همتون خوب باشه که این مهم چیزی نیست جز آرزوی قلبی ما .

خیلی وقته که آپ نکردیم به همین دلیل از همه ی مریدان و عاشقان این وبلاگ طلب پوزش داریم .

فروردین ماه که حدود ۱۵ روز شیراز و تهران بودم و اصلا وقت نت نبود و ...

راستی یکی از مسائلی که در اواخر فروردین ماه برامون پیش آمد را بعدا در پست بعدی خدمتتون به طور مختصر شرح می دم که اگه بخوام کامل بگم باید در موردش کتاب ها نوشت ...

جریان به این شرح است ... بزودی