زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

گضنفر ( قسمت دوم )

ادامه داستان!! :

توی نامه اینا رو نوشته بودن:

گضنفر جان سلام علیکمن!حال من و مادر و فاطی و رقیه و عمه ها و دایی کریم و حسن و همسایه ها و همه ما به شرطی خوب است که حال تو هم آنجا خوب باشد.حالا ریش و قیچی دست خودت است!

گضنفر جان همانطور که میدانی من به حرف تو گوش دادم و هیچ وقت مدرسه نرفتم تا آنجا از من مانند خر کار نکشند و من سواد ندارم و این را من می‌گویم و یداله کفاش می نوسد.البته خیلی آروم مینویسد که تو جا نمانی و راحت نامه را بخوانی!

هفته پیش ۲ بار باران آمد ؛ یکی ۴ روز طول کشید و دومی ۳ روز.ولی من احساس می‌کردم که دومی بیشتر از اولی طول کشید.

ما اسباب کشی کردیم و آمدیم این خانه اما آدرسمان همان است چون من پلاک را کندم و با خودم آوردم و به در این خانه با چسب چسباندم!و تو به همان آدرس قبلی نامه بنویس!

من دیروز رقیه را برده بودم استخر ولی آنجا گفتند باید مایوی ۱تکه بپوشد و چون مایوی رقیه ۲تکه بود سنگ کاغذ قیچی کردیم و رقیه تکه بالایی را پوشید و پایینی را من بردم خانه!

من کار خیلی خوبی پیدا کرده ام.۲ ‌،۳ هزار نفر زیر دست من قرار است کار کنند.اکبر اقای چمن‌زن که بازنشسته بشود من میروم جای او کار می‌کنم و نگران من نباش.

مادر می‌خواست برایت پول بفرستد ولی دیر یادش افتاد و من این نامه را پست کرده بودم.

برای ما نامه و پول و خراکی و جهاز برای فاطی و هر چی که دوست داشتی بفرست.

خداحافظ!

از طرف گلی!

 دنیا علی دایی دایی با سایپا یکتازی می کند

گضنفر ( قسمت اول )

غضنفر می‌خواست از دست بابای مدرسه فرار کنه اما بابای مدرسه به زور غضنفرو برده بود تو زیر زمین و می‌خواست ترتیب غضنفرو بده...غضنفر التماس می‌کرد...اشک می‌ریخت..

اما بابای مدرسه می‌گفت :‌‌ من خودم ۳ سال تو حوضه علمیه بودم!روزی ۳ بار ترتیب منو میدادن من صدام در نمیومد!چه خبره الکی شلوغش کردی؟؟؟

غضنفر: به خدا گول می‌دم دیجه سر چلاس نگوزم...به جون بابام دیجه ازین کارا نمیکنم!

چشم بابای مدرسه برق خاصی زد و ...

همین جا بود که غضنفر از خواب پرید...!

با این که ۳۵ سال ازون موقع میگذره و غضنفر هم ازون روز ترک تحصیل کرده اما هر شب این خواب رو میبینه!

بعد ازین که غضنفر از توالت اومد بیرون دید پستجی یه نامرو از لای در انداخته تو.

غضنفر نامرو برداشت...روشو خوند...دید برادرش از روستا براش نامه نوشته!

نامرو باز کرد و شروع کرد به خوندن!

 

ادامه داستان در پست بعدی!!!

کوه شاهو

علی جرفی

دکتر جرفی امروز اهواز را به مقصد بستان آباد ترک کردند .

ما هم که فردا داریم میریم کوه شاهو در استان کرمانشاه ، اگر خدا بخواهد جمعه برمیگردیم

وای ولی سفرهای زمستونه واقعا سردن

سرفراز و بر فراز باشید

زبان اشاره

فیلم حضور احمدی نژاد در مراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی در قطر

جناب آقای احمدی نژاد با حضور در مراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی قطر و دیدن مراسم رقص و آواز خانمهای هندی و انگلیسی و.... یک آب سرد تگری بر اندانم زیبای روحانیت و روحانیون مبارز فاتحه فرمودند و دست همه را از پشت به صورت قاپونی بستند و به نگرانیهای افکار عمومی از اصولگرایی مفرط ایشان پایان دادند و به ما اهالی علاف اینترنت هم یک رو دست زدند و فهمیدیم که نه بابا  این احمدی نژاد بگی نگی این با ماست خیال کردیم با آخونداست . راستی اون با ماست یا آخوندها مثل ما هستند ٬ فقط زیر جولکی !!! به قول حافظ:

 واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند      چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند

به گزارش بازتاب، بنابر اظهارات جوانفکر مشاور مطبوعاتی دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور از آغاز افتتاحیه رسمی تا رژه تیم ها در مراسم حاضر بوده است!!لیکن تصاویر نماش داده شده مربوط به زمان حضور رییس جمهور است.

به گزارش غیسنا خبرگزاری کلاغهای کور ایران قبل از عزیمت محمود جون آقای مصباح یک صیغه محرمیت مشاء (همه گیر-فراگیر- بدون مرز- مشترک) برای همه بانوان حاضر در افتتاحیه به نام احمدی نژاد خوانده بوده است لهذا هیچ مشکل شرعی بر این حرکت مترتب نمیشود و باکی نیست.

جهت دیدن این فیلم کلیک کنید.

اخبار مرتبط:

 جوانفکر:متوجه رقص وآواز نشدیم

نارضایتی شیعیان خلیج فارس از حضور رئیس‌جمهور در افتتاح بازی‌های دوحه

 


 

ببخشید برادر چرا به شما میگن اینقدی نژاد؟

 

یاشاسن علی دایی یاشاسین حسین رضا زاده

علی دایی آقای گل جهان ، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران و موفق ترین مربی در لیگ برتر

Hossein RezaZadeh III.jpg

حسین رضا زاده قوی ترین مرد جهان و پر افتخار ترین ورزشکار تاریخ ایران

 

سوء قصد به جان احمدی نژاد

نزنی تو سرش این ۸۰ سانتو هم بفرستی زیر زمین ایت الله مصباح رو سیاه پوش کنی

عروسی درشهر مرزی درگز

پدر و برادران عروس ٬ عروس را در گونی به خانه داماد میبرند.

 

رزمایش خانمها جهت آمادگی برای تعامل و احیای فرهنگ همسرداری!!!

 علی جرفی کرشه هم که سالاد هایدا رو کوفت کرده الان پیشمه مرتیکه وسط درسا بلند کرده آمده الاهواز

در حاشیه بازدید احمدی نژاد از دانشگاه پلیس

عزیزم خودتو خوشگل کن به خودت برس میخوای بری سر دوشی بگیری از محمود خوشگله