زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

سلام دوستان عزیز
من دیشب دایی شدم
یک دختر خوشگله ناز اسمشم آیناز خوشگلس
آیناز کلمه ترکیه به معنی ماه ناز
میخوام از همین الان واسش ۱ آیدی بسازم بعدا بره واسه دوستاش کلاس بزاره بگه برید تو پروفایلم ببینید من از اون موقعی که تو شکم مامانم بودم چت میکردم
یکی از خانمها گفت هاااا ممد میخوای از همین الان خلافکارش کنی؟   بش میگم هر کس تو چت پاشو ار گلیمش دراز تر کرد ایگنورش کنه
هرکس هم شیرینی میخواد بیاد در خونه ما در خدمتش هستیم
انشاالله روزی خودتون
کوچیک تمام ایرانیان وطن پرست 
                                              دایی ممد 

سلطان گل ؛ بازی ؛ اخلاق
امیداوارم از عکس اسطوره فوتبال جهان و افتخار فوتبال ایران لذت ببرید


سری کامل Anti blaster برای همه ی ویندوزها:


Windows XP Home & Professional:
Download

Windows Server 2003: 32 Bit Edition:
Download

Windows XP: 64 Bit Edition:
Download


Windows Server 2003: 64 Bit Edition:
Download


Windows 2000 Professional:
Download


Windows NT 4.0 Server:
Download


Windows NT 4.0 Terminal Server:
Download


۱کی از جی افها فوت کرد 

۱کی کونی شد

پکیشون درس داره

۱کی رفته اصفهان

۱کی رفته دانشگاه

یکی هم جدیدا نامزد کرده 

سلام
الان توپ توپم
خونه ی علی جرفی شخصیت برتر کیانپارس
خیلی بچه باحالیه ۱ تار موی سرش ارزش داره به ۱۰۰ تا بچه کونی کیانپارس
از ساعت ۱۰ صبح تا حالا افتادیم خونه خالی  توپ خیلی توپ سرحال سرحال
توصیه به جوانها : درس بخونید
با تشکر  از زهره
                                                           محمد تقی زاده و علی جرفی
                                                                           جمعه مورخ۱۶/۱۱/۱۳۸۳




پای نی زاری ماندم ؛ باد می آمد ؛ گوش دادم :
چه کسی با من خرف میزند ؟
سوسماری لغزید .
راه افتادم .
یونجه زاری سر راه ؛
بعد جالیز خیار ؛ بوته های گل رنگ
و فراموشی خاک .

من امروز حوالی ساعت ۱:۳۰ تصادف کردم
خلاصه ماشین به گا رفت ...
حالم خیلی گرفته شد
الانم خونه یکی از دوستامم ( آقا عماد گل )
 حوصله ی هیچی رو ندارم
هیچی   هیچی
اعصاب خورد خورد
تا چند روز هم در این وبلاگ تعطیله
ولی با این حال .......   خدایا شکرت
من به هیچکی تو عمرم نگفتم چاکرتم نوکرتم فقط به خدا میگم نه بنده هاش
خدایا خیلی مخلصیم
خدایا خیلی چاکیم
خدایا نوکرتم
خدایا شکرت

قایقی خواهم ساخت ؛
خواهم انداخت به آب .
دور خواهم شد از این خاک غریب
که در آن هیچ کسی نیست که در بیشه ی عشق
قهرمانان را بیدار کند .

قایق از تور تهی
و دل از آرزوی مروارید ؛
همچنان خواهم راند .