زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

۴شنبه سوری

سلام

چهارشنبه سوری هاتون قبول باشه !

ما که امسال هیچ کار نکردیم ، بابا دیگه از ما گذشته ما باید دنبال ۱ لقمه نون واسه سیر کردن شکم زن و بچمون باشیم .

حنا هم که آنلاین نمی شه  ۱ جورایی هیچی دیگه بلاتکلیفیم ! و بلاتکلیفی هم دیگه شما میدونید آدم ۱ پا در هواست و بسیار سخته .

هیچی دیگه ، فعلا حوصله ندارم چیزی بنویسم برید خوش باشید .

نمی دونم چی بنویسم

۱ مقدار فرصت بدید

البته صحبت درباره ی مسائل حاشیه ای زیاد هست ولی فعلا حال حوصله ی ...

این دفعه رو شما ببخشید .

چقدر اشتباه ؟ اخه تا کی ؟

بخدا دیگه داقون شدم

اخه آدم چقدر با خودش کلنجار بره ؟

 

همچنان انتظار

 خدایا چرا آن نمی شه ؟

من منتظرشم که

           ...

خدایا تو خودت حس منو نسبت به اون میدونی پس ...

باشه ؟

مرسی سپاسگذارم  X:

                    .

خدایا یاری از تو

هیچی ...

۱ حس عجیب

بسیار منقلب ...

نمی دونم

شاید غمگین ...

 

                        

البته چیز جدیدی نیست . !

راستی شاعر چه زیبا میگه :

 سر سپردم و دل رو زدم به نامت

ندونستم که دلمو به کی سپردم

ندونستم ندونستم پاک مردم .

سکوت پر معنا

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ی آشنا! این درد من است که گاهی نمی توانم در چشمان تو نگــــاه کنم .

جیرجیرک

خدایا

بخاطر یکصدمین سالگرد تولد پروین اعتصامی هم که شده

برای جیرجیرک بی استعداد باغچه

یک نُت جدید بنویس !

زندگی

 

پشت سرم رو که نگاه می کنم به این فکر می کنم که زندگی ارزش خیلی بازیهارو نداره

خیلی بازی کردن ها

خیلی بازی دادن ها

و گاها بازی خوردن ها

به این فکر می کنم که همه بازی ها اشکنک نداره

 پشت سرتون رو نگاه کنین... لطفا

الکی بابا زندگی ارزش بازی کردن رو داره

مطمئن باشید به شما قول می دم .

۱ ماه دیگه اول فروردین !

از آخرای اسفند پارسال خاطرات خوب و شیرین اما تلخی دارم !

موفق باشید .