زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

نمی دونم چی بنویسم

۱ مقدار فرصت بدید

البته صحبت درباره ی مسائل حاشیه ای زیاد هست ولی فعلا حال حوصله ی ...

این دفعه رو شما ببخشید .

نظرات 2 + ارسال نظر
فرهاد خان سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:13 ق.ظ http://ahwazdostyabi.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی دارید
اگه مایل باشید تبادل لینک کنیم وبلاگ من را با عنوان (( کاریابی و دوستیابی در ایران )) در پیوند وبلاگتان قید فرمایید و برای من یک پیغام بگذارید تا مطلع شوم هر عنوانی هم که مایل هستید عنوان کنید تا وارد کنم نتیجه را پس از 3 روز ببینید
ضمنا این کار باعث میشود آمار بازدید کنندگان وبلاگتان بالا رود
موفق باشید

سلام
متشکرم
من علاقه ای به تبادل لینک ندارم !
۱۰۰٪ با نظر شما موافقم که تبادل لینک باعث بیشتر شدن آمار بازدیدکنندگان می شود
ولی من برای بالا رفتن آمار بازدیدکنندگان این وبلاگ رو نساختم .
با آرزوی پیروزی و موفقیت برای شما

یک نفر سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ب.ظ

کیر بی افم تو وبلاگت
با این وبلاگ اشغالت

اصلا تمایل ندارم با شخص بی بته ای مثل شما هم صحبت بشم چون اصولا بحث با عناصر بی صاحبی مثل شما شخصیت آدم رو پایین میاره
فقط به چند نکته اشاره میکنم :
۱ - این وبلاگ اونقدر تقدس داره که دودول بی افتون رو وارد این وبلاگ نکنید
۲ - بهتره اونو بزاری پشتت واسه رشدت
۳- کسی که از کمر باباش افتاده باشه اینجوری صحبت نمی کنه ! البته شاید کار رفتگر محل یا مش عباس بقال سر خیابان باشه ! الله اعلم
۴ - آی پی شما هم ایگنور کردم که نظر مزخرف و مزحک ندید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد