زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

.... .. .. ... .... .... .

 دل یکی آتیش گرفته .... 

توی یکی از همین خونه ها .........

همین نزدیکی ها ......

این منم

دل یکی اتیش گرفته

ازروی بام که نیگا کنید ... از تو پنجره یکی از همین خونه ها .. آتیش میریزه بیرون ....

دل یکی اتیش گرفته .

تو اومدی و تجلی کردی

دل یک رو اتیش زدی

به من میگن چیزی نگو .... نباید هم بگم

اما دل یکی داره آتیش میگیره

دل یکی داره اینجا خاکستر میشه

 دیر اومدی ولی یکراست رفتی سر وقت دل یکی و دست کردی تو سینه اش و دلشو درآووردی انداختی تو آتیش بعد گذاشتیش سر جاش .

واسه همینه که دل یکی آتیش گرفته و داره خاکستر میشه ... فک کنم شده دیگه چیزی ازش نمونده

یکی داره تو چشات غرق میشه

یکی لای شیارهای انگشتات داره گم میشه

یکی داره گر میگیره

دل یکی آتیش گرفته

یکی یه چیکه آب بریزه روش شاید خنک شه

یکی هوس کرده بپره تو دستات و خودشو غرق کنه

یکی میخواد نگات کنه

نه میخواد بشنفتت

میخواد بپره تو صدات

یکی میترسه از نزدیک نگات کنه

یکی میخواد تو چشات شنا کنه

یکی اینجا سردشه

یکی بغض گیر کرده تو گلوش و داره خفه میشه

یکی وقتی حرف میزنی ... نه به حرفات ...... به صدات .. به محض صدات گوش میده 

یکی دلتنگه

توی یکی از همین خونه ها

همین نزدیکی ها

دل یکی آتیش گرفته

یه چیکه .....

آب .....

.

.

.

                ...

قطره های نم نم باران گوش ما را می نوازد تا بیابان

سلام

امیدوارم حالتون خوب خوب باشه

 همین الان داشتم با علی صحبت میکردم
رفته سوسنگرد پیش ممد چخان
به ما گفته بود بستان آباد منفی۱۷ درجه دیگه ما بزرگش کردیم کم لاف زد ممد چخان گفت به من گفته ۳۵ درجه

ممد چخان از فامیلای علی جرفیه پسر بسیار گلیه الان هم داره پیش میخونه بش گفتم دیگه انشالله بخون واسه شریف میگه میخوام بیام امیدیه

باید ریاضی پیش فیزیک پیش ادبیات رو ۲۰ بگیرم خوراکمن دیگه

استاد ادبیاد ساقی نامه حافظ که ۴۰ بیت و آهوی وحش که ۳۰ بیت  رو گفته حفظ کنید . دیگه خودتون به عمق فاجعه پی ببرید

راستی این شعر اگر اشتباه نکنم شهر سنگستان خیلی خوبه ولی خیلی زیاده فک کنم بیش از ۱۶۰ سطر

آقا ما خیلی مخلصیم بریم دیگه

راستی امروز آقای حسام ویسی زاده و ارسلان حیاوی بنده نوای کردن و ما در خدمتشون بودیم یکی دو ساعتی

در خونه ما که از مسجد گذشته اخه الکی میگن دره مسجد (خانه خدا ) همیشه بازه . خانه خدا یعنی راه های رسدن به خدا که همیشه بازه ولی نه مسجد

ولی در خونه ما همیشه بازه  ما مخلص رفیقامون هستیم خلی هم خوشحال میشیم وقتی تشرف میارن و قدم روی چشمانمون میزارن

راستی جمعه امتحان ریاضی داریم

قربان شما

خدانگهدار

kiankooh

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز

امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه

امروز روز بسیار پر کار و خسته کننده ای بود 

من که دیشب ساعت ۶ صبح خوابیدم ساعت رو گذاشتم روی ۱۲ که بیدار بشم درس بخونم  خلاصه ساعت ۱۰ صبح علی جرفی زنگ زد و گفت آقای ممد رسیدم اهواز  منم سری رفتم دنبالش و اوردمش خونه خلاصه ۲ ساعتی با هم بودیم ۱ دفه چپ کرد که ببرم خونه خوابم میاد منم بردمشو امدم خونه روی آرم کوهنوردی که قرار بود طراحیش کنم کار کردم حدود ۱ ساعت کامل انجامش دادم بعد رفتم خواهرمو برسونم تا ۱ جایی ۱ دفه توی تقاطع خیابان ۱۷ دیدم کلی آدم همینجوری وایسادنو خلاصه خیلی شولوغه ما که امدیم بریم دیدم علی جرفی با پیجامه و رکابی تو خیابونه و ۳ تا زن چت کردن من تا دیدم علی جرفیه سری پیاده شدیمو دیدیم تصادف کردن زنه با پراید زده بود به پژو حاج باقر

خلاصه به دستور علی سری حاج باقرو از خونه اوردم و  علی و بردیم شلوار لباس پوشیدو رفتیم راهنمایی رانندگی ...

بعدشم که امدیم خونمون و ۵ مین بعد هم مهدی مولوی امد و بعد هم ارسلان و نوید

خلاصه زد حال بدی خوردیم اونم چند ساعت بعد از اینکه امده بود

ولی فدای ۱ تار موی سرش  خداراشکر خودش توپول تر از قبلا   ماشالله خوشگل تر و سفید تر از قبلا   شبیه ترکا شده

آقا خلاصه جممون جم شدو  به بگو بخندو خیلی حال داد علی جرفی هی لاف میزدو هی من مچشو میگرفتم زنگ زدیم به بچه های بستان من باشون ترکی حرف میزدم خلاصه دل و قلوه تحویل هم میدادیم هی قربان سن هی قربان سن

بعدشم که طبق قرار قبلی رفتم پیش مرتضی و ۱ سری کارارو انجام دادیم و بعد رفتم ۱ تحقیق و اون آرم رو پرینت کردم و بعد رفتم پیش رییس گروهمونو خلاصه کلی حال کرد با آرمه

یه آرمی براشون طراحی کردم باقلوا

خدا دیگه چه کار کردیم؟

آها ۱ کار خیلی خیلی خوب هم انجام دادم یه کار خیر

حیف الان اصلا حال و حوصله ندارم و گرنه خبر های جالبی داشتیم

آها راستی اه اه  یک از بچه ها خودکشی کرده  نمیدونم چی میشه اسمشو گذاشت ؟  خر بازی ؟  بچه بازی ؟  بابا این کارا چیه هی قرص بندازید بالا ای بابا اه

اونم واسه چی ؟ واسه ۱ دختر

اخه ۱ دختر ارزششو داره آدم واسش خودکشی کنه ؟ خوب ملومه نداره

اخه ۱ پسر ارزششو داره که آدم واسش خودشی کنه ؟ خوب البته که نداره

اصلا در هر حال این کار خیلی ...

راستی نام رایان قشقایی رو به خاطر بسپارید

یه شعر       نمیدونم شاعرش کیه

شاعر میگه پاییز شدم زرد نشدم       آتیش شدم سرد نشدم

قبل ا اینکه برم اینو بگم یکی از بچه ها گفت اسمایی که بچه ها رو خودت گذاشتن هم بگو

من اونایی که تو ذهنم هست میگم فردا نگید ۲ تاشو گفت ۴۰ تا رو نگفت ها

معروف ترینش ممد شکلاتی و ممد اینجرد ( که اینجرد چند وقته مرده )- ابو کوشه - ابو شلنگی - ابو عشر تعلاف - وبا ( این مال اون موقعیه که رفتیم مشهد  من مسایل بهداشتی رو رعایت میکردم دیگه الکی اسم گذاشتن ) - ممد تهرانی - ممد لک لک -  این تهرانی و لک لک هم نمیدونم واسه چی گذاشتن

اون ابو کوشه مال اون وقتی بود که موهام بلند بود

ابو عشر تعلاف هم که جریان داره

همشون الکی هستن و من از همینجا تکذیب میکنم

از ایمیلاتون تشکر میکنم

موفق و پیروز باشید

مخلص شما ممد

کافی نت سان

سلام

ما الان کافی نت سان هستیم دیگه واسه افتتاحیه امدیم بش حال بدیم

طبقه ۲وم آسمانس

راستی آقایان خانوما خوب درس بخونید خانواده هاتونو خوشحال کنید

راستی من که لا لا یی بلدم چرا خوابم نمیبره

الان با رضا پخشم

میخواست از من اطلاعات بگیره ولی نمیدونه ...  ها ها ها

۱ چیزایی میخواستم بنویسم رضا نذاشت ۱ سری افشاگری ها بود که گویا سکرته

ما بریم دیگه زیادی به کافی نته حال دادیم

به امید روزی که ۱ کافی نت دیگه واسه شما مردم خونگرم افتتاح کنیم

موفق پیروز و شاد باشید

آها راستی ما جدیدا به ما پیشنهاد پست مسول روابط عمومی تیم کوهنوردی رو دادن که ما سر باز زدیم ولی کارای کامپیوتریشون با اینجانب است

خدانگهدار

امروز رفتیم کوه

اونم تو بارون

خیلی توپ بود

۳۲ نفر بودیم فکر میکنم ۴ نفر متاهل بودن بقیه هم مجرد

خانما بیشتر آقایون بودن و میانگطین سنی حدود ۲۴ سال

ما دیگه گروه تشکیل دادیم و بصورت اختصاصی میریم  امروز داشتیم عضو میپذیرفتیم

فکر کنم قله بعدی دنا باشه یا شایدم ... ملوم نیست حالا

اتفاقا ۱ سری از بچه هامون سه شنبه دارن میرن سهند  حیف من امتحان دارم وقت نمیشه

خلاصه در زیر باران خیس خیس از همه جامون همینجوری آب میچکید

راستی یکی سوال کرده بود درباره حدود هزینه های وسایل کوه  : حدودا ۲۰۰ تومان آب میخوره

حس شعر گفتن اون بالا بالا ها بد جوری رخنه کرده بود کلی شعر گفتیمو خلاصه ...

آقا ما بریم فلن کار داریم 

 یالله  فی امان الله

شب یلدا مبارک

سلام عرض میکنم خدمت دوستان عزیز

مرسی از ایمیل ها و ابراز محبتها

شب یلدا رسم و سنت بسیار نیک و پسندیده ای هست

من تا اونجا که مطالعه کردم این شب مخصوص ایرانی هاست و در کشورهای خارجی چنین رسمی رو ندارن

امشب اتفاقا خیلی چیز خوردم هیچ شب یلدایی انقدر چیز نخورده بودم

یه صحبتی هم با دوستای صمیمیمون داریم بقبه نخوننا ( آقا زنگ خور ... )

من همیشه پایبند به رسم و رسومای خوب ایرانی هستم و ازشون استقبال میکنم

 من خیلی به خودم افتخار میکنم که ترک قشقاییم  شما هم  هر قمیتی که هستید به خودتون ببالید در نهایت ما همه ایرانی هستیم من در مجامع بینلمللی افتخار میکنم که ایرانی هستم

راستی ما جمعه داریم میریم ایذه  یه کوهی هست اونجا میخوایم فتحش کنیم کسی از بچه ها دوست داشت بیاد زنگ بزنه اعلام آمادگی کنه ما اولین سوکس خورهایی هستیم که میخوایم اورست رو فتح کنن 

بچه ها پایه باشن من پایم بریم اورست و اونورا

قراره بعد از امتحالا هم با بچه ها اتوبوس بگیریم بریم سفر ( مسافرت ۴۰ نفره در نوع خودش جالبه ) البته این فعلن در حد حرفه هنوز تصویبش نکردیم فردا نیاین یقمونو بگیرید چرا نمیریم

من که وقتی امتحانام تمام شد ۱ راست میرم خرم آباد بعدشم بستان آباد   (سوال نفرمایید )

امشب بسیار رو فرم هستم

هفته پیش که رفته بودیم کوه ماشالله بچه ها همه تغییر و تحول پیدا کرده بودن رضا پیشی لحجش عوض شده بود . مهدی پاره گه زده بود . داوود عاشق شده بود . کوروش هم بنده خدا فقط نگاه میکرد زبونش بند امده بود . ارسلان گیر برادرای محمود واف بود .

هر وقت به علی جرفی زنگ زدم  به همتون سلام میرسونه بچه ها من تقریبا هر ۲ روز ۱ بار باش تماس میگیرم لامسب هنوز لحجش عوض نشده 

راستی این عربا چقدر نفهمن وای ی ی     (جریان داره ) ولی موجودات شیرینین و انسان هستن در نتیجه قابل احترام

راستی آخر پاییز جوجه هاتونو شمردید ؟

دیگه امشب زیادی بتون حال دادیم

کارگاه ترجمه :

موفق اولاین ( موفق باشی )    موفق اولایز ( موفق باشید )  یه عدد هم بتون یاد بدم ۱ یعنی بیر و ۲ یعنی ایکه    دیدید بعضی وقتا میگن ایکه ثانیه یعنی ۲ ثانیه

امیدوارم ترک وار زندگی کنید و در نتیجه پیروز و موفق باشید و از لحظه های زندگیتون به خوبی بهره مند شوید

تاره ساخلاسون ( خدا نگهدار )