زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

کافی نت سان

سلام

ما الان کافی نت سان هستیم دیگه واسه افتتاحیه امدیم بش حال بدیم

طبقه ۲وم آسمانس

راستی آقایان خانوما خوب درس بخونید خانواده هاتونو خوشحال کنید

راستی من که لا لا یی بلدم چرا خوابم نمیبره

الان با رضا پخشم

میخواست از من اطلاعات بگیره ولی نمیدونه ...  ها ها ها

۱ چیزایی میخواستم بنویسم رضا نذاشت ۱ سری افشاگری ها بود که گویا سکرته

ما بریم دیگه زیادی به کافی نته حال دادیم

به امید روزی که ۱ کافی نت دیگه واسه شما مردم خونگرم افتتاح کنیم

موفق پیروز و شاد باشید

آها راستی ما جدیدا به ما پیشنهاد پست مسول روابط عمومی تیم کوهنوردی رو دادن که ما سر باز زدیم ولی کارای کامپیوتریشون با اینجانب است

خدانگهدار

نظرات 3 + ارسال نظر
دیوووونه خودتی پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ب.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

سرما خوردم
تقریبان تمام عمرم سرما خورده ام
دلم میخواد این آخر ترمی یه مسافرت حسابی برم
دلم میخواد یه چیزی ببینم که این تلخی ها از یادم بره
سلام عزیز از اینکه به دیوونه خونه سر زدی
ممنون بازم بیا
لطف کردی نظردادی
ممنون بازم بده
من تا 9 بهمن که
هم روز تولدمه
هم امتحاناتم تموم میشه
نمی تونم بیام مهمونی شما
ولی هرهفته یه مطلب جدید واستون دارم
خوشحال می شم تظرتو ببینم

سلام
هستیم در خدمتتون
موفق باشید
امتحاناتتون چه زود تمام میشه
ما که از ۲ هفته پیش تعطیلش کردیم
موفق باشی

Moly جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:39 ب.ظ

Moly جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.webmoly.com

سلام..
این کلید اینتر رو حذف کن دیگه.. دستم اشتباهی خورد یه متن نا نوشته ارسال شد...
حالا..
اگه کافی نت در‌آمدش خوبه من کارم رو بی خیال بشم یه کافی نت باز کنم؟

سلام
.
.
...
!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد