زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد


تصویر فوق پرنده ای را نشان میدهد که در حال کشیدن کرمی از دل زمین است
سعی کنید تو زندگیتون مثل این پرنده ی سخت کوش  تلاش کنید و به موفقیت برسید نه اینکه
پول پول بدید به سید و نون گشاد بازیتنو بخورید مثل سوکس باشید که واسه تهیه آذوقه به هر دری میزنه
فامیل این رضا که ایوب زاده بوده الان شده پیشی . قبل از ایوب زاده هم حتما یه چیزه دیگه بوده یه چیزی تو مایه های (پخشه زاده)(پور پخشه) داوود هم که فامیلش پنده بوده   ( داوود پنده )
کلی دیگه از بروبچ هستن که فامیل عوض کردن که من وقتشو ندارم بگم مثل آقای جرفی که اصلش آقای یرفی
مهدی مولوی ۱زید پکیده تور کرده بش گفته که تو که ۱۸ سالته داری واسه کنکور میخونی ؟
نسترن هم گفته من تا کلاس ۲ راهنمایی بیشتر نخوندم  و پیشتر اعلام کرده بود که ما خانواده با ابهتی هستیم و خانشون هم زیتون کارگری و تلفنم ندارن  مهدی میخواسته ببینه چقدر رمانتک ازش پرسید تو چقدر به من فکر میکنی ؟ اونم گفته هیچی
این کوروش هم که با بچه بازییاش دهن ما رو سرویس کرده باید حالا حالا ها روش کار کنم تا بزدگ بشه من دهن خودمو جر دادم گفتم آقا فیلمی عکسی به کسی ندید اومده زده تو وبلاگ که کسی سرچ کرد هم ببینه
امشب زیاد نوشتم خیلی بتون حال دادم بسه دیگه
 مبایلشومونو فروختیم بزنیم تو کار تجارت
موفق پیروز و پایدار باشید
                                    مخلص شما : محمد


ei khoda az daste..

salam
bache emrooz mikham yeki az jaryanhayee aghaye taghizadeh ro baratoon begam
pedar mamad sale13.. shahrdare haftgel mishe.va karhaye omrani ro dar in shahr aghaz mikone.ishan dar teie modate hoozoorash beine mardom mahboobiati bishtar az jeniffer lopz peida mikone.be tori ke vaghti mikhast estefa bede be tore shabane va be door az cheshme mardom az shar kharej mishavad.ishoon hanooz ham be fekr in shahr mibashad va gharar ast bozorgtarin va mojahaz tarin bimarestan khavar miane ro oonja ehdas kone.tebghe yek nazar sanji pesare arshad in marde bozorg yani aghaye ali
taghizadeh dar aiande shahrdar in shahr bozorgo mohem az lahaze esteratejik va naftkhize mantaghe shavad
nevisande: reza pishva

سوکس یعنی عشق و عشق یعنی زندگی


این تصویر را به ذهن خود بسپارید
شما عزیزان میتوانید نظرات سوکسی خود را با ما مکاتبه نمایید
                                                                                                                           
                                                                          با تشکر
                                                                    روابط عمومی انجمن سوکسهای باشخصیت
 

سوکس

SaLam KhoBiDhttp://hooting.yard.users.btopenworld.com/nov04.htm   
 
تا دیروز خودم واسه اینا سوکس سرخ میکردم میخوردن حالا به مرحله ای رسیدن سوکس رو خام خام میخورن
من و آقای مهدی مولوی بنیانگذار نهضت سوکس در ایران و عضو دایم انجمن حمایت از سوکسهای مقیم اهواز
۱خواهشی  داریم که اگه ۱ سوکس پیدا کردید اونو نکشید به ما تحویلش بدید
یه شعر تقدیم میکنم به اهالی اهل سوکس   :
 
                                    
                                               

من گمان می کردم

ذوستی همچون سروی سر سبز

چهار فصلش همه آراستگی است

من چه می دانستم ....
 

من چه می دانستم

سبزه می پژمرد از بی آبی

سبزه یخ میزند از سردی دی

من چه می دانستم

دل هر کس دل نیست
 

قلبها بی عاطفه اند

 البته امشب در صحبتی با دوستان آنها اظهار داشتند پسرا نامرد تر از دختران هستند مهدی هم میگفت پسرا خیلی پستن نامردن بلایی که اون سر نشاط کریمی اورد ... ملومه باید همچین حرفی بزنه

danlod kon halesho bebar

ba salam ta chand rooze dige ghesmate ahang ham faalm mishe albate agha koorosh zahmateshoom mikeshan
albate mitoonin berin to saite on va ahang haie khareji va irani danlod konin saite koorosh ro baratoon mizaram berin hal konin
www.kooroshmusic.blogsky.com

shoma mitoonin ta chand rooz ayande az web lag www.kooroshmusic.blogsky.com
tamame agang haie mored nazare khod ra danlod konid

ba salam be doostan lotfan az in web lag niz didan konid
www.kooroshmusic.blogsky.com

ye zarbol masale chini hast ke dar ertebate ba mamad sedgh mikoni :ta dirooz dashti soks mikhoidi bache hala baramoon lastik foroshi mizani!!!!!!!!!!!!1

سلام  همه خوبین از این به بعد غصه لاستیک های کهنه خود را نخ.رید چون محمد لاستیک های کهنه شما رو با قیمت باور نکردنی می خره و با ۲ برابر قیمت میفروشه                                                                                                              کوروش

لیست....

سلام
من میخوام کارهایی که ممد تا امروز میخاسته بکنه رو لیست کنم.
۱.طراحی وب سایت
۲.نوشتن کتاب
۳.تاسیس کافی نت
۴.تاسیس شرکت ...قشقایی
۵.تاسیس ispقشقایی نت
۶.خوانندگی
۷.اجاره بوفه باشگاه بیلیارد
۸.و این آخری
بورس لاستیک
تا این لهظه هیچ کدوم از این کارا انجام نشده
                                                                                                 از طرف رضا پیشوا

ba salam be hame azizan ke az insait ziba va didani estefade mikonan man koorosh hastam dooste mamad raise veb lag az in beb bad mikham keifiate saito 2 barabar konam id man alex_koorosh hast be man pm bedin ham chenin az in bed ahang haie khareji va irani baratoon mizaram kare man az rooze shanbe aghaz mishe man masool ghesmate ahang hastam omidvaram lezat  bebarin

سلام
چطورید؟
خوبید؟
چه میکنید؟
چه خبر؟
موفق باشید
و در آخر عرض کنم

                           خاک تو سر ملتی که احمدی نژاد رییس جمهورش بشه
                   

       هر ملتی شایسته حاکمانی که بر آن ملت حکومت میکنند