زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

سوکس

SaLam KhoBiDhttp://hooting.yard.users.btopenworld.com/nov04.htm   
 
تا دیروز خودم واسه اینا سوکس سرخ میکردم میخوردن حالا به مرحله ای رسیدن سوکس رو خام خام میخورن
من و آقای مهدی مولوی بنیانگذار نهضت سوکس در ایران و عضو دایم انجمن حمایت از سوکسهای مقیم اهواز
۱خواهشی  داریم که اگه ۱ سوکس پیدا کردید اونو نکشید به ما تحویلش بدید
یه شعر تقدیم میکنم به اهالی اهل سوکس   :
 
                                    
                                               

من گمان می کردم

ذوستی همچون سروی سر سبز

چهار فصلش همه آراستگی است

من چه می دانستم ....
 

من چه می دانستم

سبزه می پژمرد از بی آبی

سبزه یخ میزند از سردی دی

من چه می دانستم

دل هر کس دل نیست
 

قلبها بی عاطفه اند

 البته امشب در صحبتی با دوستان آنها اظهار داشتند پسرا نامرد تر از دختران هستند مهدی هم میگفت پسرا خیلی پستن نامردن بلایی که اون سر نشاط کریمی اورد ... ملومه باید همچین حرفی بزنه

نظرات 12 + ارسال نظر
ک چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:05 ق.ظ http://www.ma3ta.blogfa.com

ta dirooz dashti soks mikhordi khodet amamd khan dige che berese mehdi
hala raftin baramon anjoman zadin vaghan ke .......
)))))))))))))))))))))))))))))))))
faghat bekhndin

مهدی چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:27 ق.ظ

من چاکرم ممد جان خیلی حال کردم

شتر چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:09 ق.ظ http://mamad.blogsky.com/

shotor

[ بدون نام ] جمعه 24 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:02 ق.ظ http://pegah_secret@yahoo.com

یک بار یک سوسکه مست میکنه دمپای رو بر میداره به صاب خونه میگه بیا بزن بکش

داوود سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:19 ق.ظ http://nadarim

کوروش سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:07 ب.ظ http://ma3ta.blogfa.com

www.ma3ta.blogfa.com

مهدی قلندری سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:04 ب.ظ

salam khobeed
mikhastam 1 chiz begam va onam ine ke man khodai ba saite ya hamon web log to vaghan hal mikonam
az nazare man khodai karet harf nadare
vaghan yeki az tarafdarat manam
man alan hameye arshoato didam
vaghan ino rast migam ke harf nadare
beharhal mamnon
yadete fazaye saitet hodode 1 saal pish kheili ghashang bod vali alan kami bad shode
mozoate jadidetam kheili kame chizaii mesle barname ax dige nadare

vali behar hal az in saite ghashanget mamnonam
rasti b ma ham yad bede 1 saite baraye khodam bezanam
ممنون میشم bye

گریدارد چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ق.ظ

به نظر من خیلی از ما ها در این جامعه مانند سوسک شدیم و خیلی ها مانند دمپایی عمل می کنند. مگه نه

به تو چه چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:56 ب.ظ

ریدم به سرو پای وبت

شاداب شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام محمد جان من از وب تو خیلی خیلی خوشم میاد

نمیشناسیم اسم رو نمیگم دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:22 ب.ظ

هی بچه سوسول تو هر مدرسه ای هستی حواست باشه ترکی یا هر چی دیگه خیلی خری زبان دان انگلیسی عزیز آقای عوض زاده فکر کنم اگه درست بگم تو اهوازی ببو په په

گلناز جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:40 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد