زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

بیشتره

سلام  امیدوارم حالتون خوب باشه

با عرض تبریک به دانشجویان دانشگاه آزاد کاملا اسلامی و تسلیت به مناسبت ایام محرم

واقعا دولت مردان جمهوری اسلامی متخصص مدیریت بحران هستند .

این چند وقت هوا خیلی توپ شده  ، ما هم با میلاد ، احسان ، شاهین و پرهام تقریبا هر شب میریم میشنیم تو آلاچیقا سمت پمپ بنزین و خلاصه کباب و صفاسیتی سرنتیپیتی با ۲ تا جوجه لات عوضی ...

۱ خواننده ۱ شعری خونده ، بد نیست ، بعضی جاهاشو سانسور کردم

تو با من بودی گفتی که دوسم داری ولی دستتو به بقیه از قصد می دادی

مثل دو تا ماهی بودیم توی دریا ، حالا دیگه دیر شده ...

عشق پوچ و باطل ، عشق مادرزاده ، دختر ساده ، عشق بر باده ، کی به تو یاد داده ؟

مال من بودی ولی بدجوری پیچ خوردی و رفتی و حالا موندی

برو دیگه آفت ، نه حس حسادت ، عشق و صداقت ، برو از پیشم تو بی لیاقت

برو ، رفت از دست عاشق سرمست ، دیگه همه چی بس تا همینجا کافی هست

این شعرو از قصد خوندم و از بس سر هر سر فصل نوشتم زندگی عشق است حالا هم حرفمو پس میگیرم و مرخص .

صاف و صادق ، پاک و عاشق مثل قاصد با یه ساحل بودم باهات ولی تو هم بودی بی رحم ، سر من هم بریدی از بیخ تا گوشام ، آخه چرا ؟ واسه کیا ؟ 

مثل سیمان محکم بودم ، مثل دیوار بلند بودم ، مثل آتیش روشن بودم ، منو شکوندی با پاهات ، ضعیفم کردی با کارات ، خاموشم کردی با ۱ فوت ، حالا با یکی دیگه ای ، به من میگی که صیغه ای ، حرفات شدن کلیشه ای ، پینوکیو به تو میگن ، نمی خوام باز اینو بگم ، فرشته ها به دور من ، ابلیسم باشه یار تو ولی بدون که بار تو رو دوشم بوده همیشه ، اما حالا خط قرمز دور اسم تو ، می شینم

فعلا خداحافظ

عشق یعنی با خدا در بی کسی ، عشق یعنی بی نهایت تا خدا

به قول شاعر :

دیروز اگر تاریک و خاموش و سیاه بود

امروز و فردا دنیا پر از خورشید و ماه است .

این روزا خیلی سرم شلوغه ، فکر نکنم تا ۸ ماه آینده ...

در این روزگار فعلا به ما خوش می گذرد

و

 چون روزهای خوش می گذرد ، غم سرشار است

دیشب تا ساعت ۴ صبح با امین ( امین آنکس ) ، یاشار ( چاقال ایوبی ) ، سعید ( سعید یوگولو ) ، رضا ( چاقال تقی زاده ) ...

قربون همه ی بچه های جیگمل و شاشتیگلی خودم ، فعلا الله ساخلاسون

M-T یادتون نره