زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

یاشاسین علی دایی

سلام .

امیدوارم خوب  خوش  و سلامت باشید

من فردا باید بعد از امتحانم برم تهراناین سفر خیلی خیلی اتفاقی و فوری پیش آمدفقط بابام گفت که با یه نفر برو که تنها نباشی که از اون جهت که بابام هزینه بلیط ها و هتل و خورد و خوراک ۳ روزه  در آنجا رو تقبل کرده همه از خداشونه بلند کنن بیانتور سیاحتیه دیگه

البته به احتمال ۹۹٪ با آقای نوید قاسمی یکی از ترکهای  غیور میرم . فقط باید فردا باش صحبت کنم ( یعنی امروز ) که دیگه برم بلیت ها رو بگیرم .

دلیل سفر هم اصلا نمیتونم فاش کنم  چون اگه بگم میگن .... اوووووو

۲ اشتباه بچه گانه خوشحالی رو از یه ملت گرفت ...

قرار بود که ۲۴ خرداد با تیم فولاد خوزستان برم به کوه کینو که متاسفانه به خاطر امتحانم و سفر نمیتونم برم . خیلی هم ناراحت شدم که برنامه هام جور در نمیاد چون این برنامه کوه و یه برنامه دیگه که ۱ ماه دیگس و اون کوه دنا هست هدف این دو کوهنوردی انتخاب نفرات برای صعود به دماوند سرفراز است  که چون در برنامه اولشون نیستم احتمال حضوم به ۵۰٪ کاهش پیدا میکنه . ای قله ی گیتی ای دماوند 

۷تیر امتحانام تموم میشه و ۸ تیر میرم کوه الوند واقع در استان همدان

جاتون خالی ۱۱ خرداد تا ۱۴ هم رفتیم دریاچه گهر واقع در استان لرستان

علی جرفی هم که چند روزی هست که امده اهواز . مرتیکه ی نر گدا شبیه تمساحی شده که آرواره هاشو به گا دادن . جدیدا هم آی کیوش انقدر امده پایین که نگید . شده در حد ملخ مرده

راستی اون دوستانی که علی جرفی رو نمیشناسن میتونن به کتاب جرفی شناسی که در ۶ جلد توسط اینجانب در انتشارات حسونی به چاپ رسیده مراجعه کنند.

موفق پیروز و شاد کام باشید

یکی از سوالات کنکور هنر افشا شد

 

اولین حسی که بعد از دیدن دختران امروزی در خیابان به شما دست می دهد چیست ؟

الف ) مینیاتور

ب ) نقاشی

ج ) صافکاری و بتونه کاری

د ) من به ناموس مردم نگاه نمی کنم

کاشکه من بچه بودم هیچی نمیفهمیدم ولی حیف که در بچگی هم...بگذریم

 سلام

سر فرصت باید زنگ بزنم به طرف مسولیت عملیات رو بر عهده بگیرم .

بوسه بر دستان رنجور خدمت گذاران مردم

سلام خدمت دوستان عزیزم

امیدوارم حالتون خوب باشه

یه مطلب   خدمتتون عرض میکنم فقط سوجمون نکنیدا

پدر عشق بسوزه

                       که جوانو پیر میکنه

                         شیرو موش میکنه

                          فیلو فنجون میکنه

                             ببرو گربه .  وای ی ی ی حالا میتونید بخندید .

این عکس هم تقدیم به شما ملت سرافراز

واقعا شما باید بر دستان پینه بسته یکایک این عزیزان بوسه بزنید و به مجلس و نظام مقدستان

 افتخار کنید .

دوستان وقت داشتید ترانه  های رضا روح پور رو گوش کنید  مضمون اشعار زیباست  

موفق پیروز و سربلند باشید  .

اووو باز کم خوابیا شروع شد

سلام بر شما دوستان عزیز

اول کلی مطلب نوشتم واستون ولی بعد پشیمون شدم همشو پاک کردم

حالا فلن با این عکسا حال کنید فقط خواهشن جو نگیرتتون

موفق و پیروز باشید و هیچ وقت هم ... هیچی ولش کن ...

به راستی اگر ترک ها نبودند ایران هم نبود

سلام

این وبلاگ به نمایندگی از تمامی ترک های غیور سراسر کشور انتشار کاریکاتور توهین آمیز در روزنامه کثیف ایران را به شدت محکوم میکند و خواستار برخورد شدید با تمامی عوامل نشر این کاریکاتور می باشد .

این موجود بی فرهنگی که این کاریکاتور و مطالب رو نوشته فقط توانسته  سطح فرهنگ و شعور خود را به اثبات برساند .

واقعا جای تاسف است که قلم مطبوعات کشوری همچو ایران به دست عناصری ... افتاده است

زنبور تنها پزشکی است که بدون معاینه به مریض آمپول میزند

دریا برای صرفه جویی در آب کمتر موج میفرستد

روزگار غریبی است

یکی در آبپاش گلاب دارد و یکی در گلابپاش آب هم ندارد

سیب به درخت چسبیده به قانون نیوتن هم دهن کجی میکند .

ابر بارنده به دریا میگفت
من نبارم تو کجا دریایی
در دلش خنده کنان دریا گفت
ابر بارنده تو خود از مایی

خیلی جالبه حتی دریا به ابر چیزی نگفت . فقط خنده کنان در دلش حرفی زد

خیلی مسایل تو زندگی واسه ی ما آدما پیش میاد که به طرف مقابلمون هیچی نمیگیم فقط به یه خنده تو دلمون بسنده میکنیم ... آدم هیچی نگه بهتره

تصاویر زیر هم خانومی هستند که در یکی از روزهای گرم اردیبهشت ماه در تهران ...

حالا نمیدونم این فمینیست است یا مجنون بودن ؟ !

وی بعد از پیاده شدن از اتوبوس با خونسردی کامل با در دست داشتن روسری خود در خیابان مشغول قدم زدن است .

حالا خدا بش رحم کرده خوشگل نبوده وگرنه مردهای با غیرت ایرانی همونجا تو خیابان ...

 امروز دیگه بتون حال دادیم واستون این همه مطلب گذاشتیم ۱مطلب کامپوتری هم خدمتتون عرض میکنیم به امید ارتقا سطح دانش علمی شما

راستی قبل از اینکه مطلب کامپیوتری رو خدمتتون بگم توجه کردید این بشر ۲ پا عجب موجود عجیبیست ؟

تغییر حروف از بزرگ به کوچک ::..

اگه تو یه متنی ( مثل ورد ) به جای گذاشتن حروف کوچک  حروف بزرگ رو گذاشتید برای اصلاح کارتون اون متن رو انتخاب کنید و کلید Shift+F3 رو با هم نگه دارید

 موفق و پیروز باشید

                                      مخلص همیشگی شما : محمد


 

 

نچ نچ نچ من به هزار دلهره سیب را دزدیدم

 

صد سلام و هزاران احترام بر شما دوستان عزیز و خرداد

 ماه خرداد رو دوست دارم ولی فکر کنم چند تا ماه هستن که بیشتر از خرداد دوستشون دارم ولی الان اصلا مخم آمار نمده

این آهنگه شیلا  خیلی قشنگه ها حتما گوش کنید ==> زمستون

امروز بعد از مدت ها چند ساعت تدریس کردیم اونم درس مدارهای منطقی   دیگه به امین آنکس که نمیشه نه گفت . ولی خودمونیما شیوه ارایه مطلبمون چقدر خوبه ها

طرف خودش گفت ۱۰۰٪ بالای ۱۸ میگیرم

یک نفر ایمیل زده بود گفته بود خوبه که هر دفه از اتفاقاتی که در روزمره واست پیش میاد رو مینویسی . دوست عزیز باید خدمتتون عرض کنم که ۱ میلیاردم اتفاقاتی که در روزمره واسه ی من پیش میاد هم اینجا نمینویسم . میفرمایید کتاب داستانه اینجا یا دفترچه خاطرات

موفق و پیروز باشید .