زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

یکی از سوالات کنکور هنر افشا شد

 

اولین حسی که بعد از دیدن دختران امروزی در خیابان به شما دست می دهد چیست ؟

الف ) مینیاتور

ب ) نقاشی

ج ) صافکاری و بتونه کاری

د ) من به ناموس مردم نگاه نمی کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست تو....کرگدنه!! دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ق.ظ http://kargadanefahim.blogsky.com/

خواستم خودمو نگه دارم...اما نشد
:دی
این که اعتماد به نفست منو کشته!!
شیر....فیل....ببر...!!
ایوللا

من شمارو نمیشناسم .
اعتماد به نفس کجا بود بابا ؟
اعتماد به نفس ما در یک صانحه دلخراش رانندگی عمرشو داد به شما .
انشاالله در فرصت مناسب به وبلاگ شما هم سر میزنم .
موفق باشید .

[ بدون نام ] دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام و... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

سلام
شما اصلا در حدی نیستید که بخواید قرآن رو مورد بررسی قرار بدید چه برسه به اینکه بخواید اشکال و یا تناقض پیدا کنید و من هم بیکار نیستم بیام مطالب شما رو بخوانم .
امیدوارم خداوند شما رو مثل سایر بنده هاش هدایت کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد