زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

یک موجود فضایی به نام علی دایی

دایی در آخرین میدان به عنوان بازیکن ، گل زد ، قهرمان شد و در مربیگری هم کسی نتوانست حریفش شود .

همان کسانی که دیروز دایی را به باد انتقاد گرفته بودند امروز به نیکی از او یاد می کنند . دایی نیازی به قلم کثیف شما ندارد . دایی با قلم زهرآلود شما به اینجا نرسیده است .

 با کمال احترام برای منتقدان دایی ، لازم نیست تغییر موضع دهید  . خواهشمندم چند روزی هم که شده لطفا خفه خون بگیرید .

شهریار فوتبال ایران ، آسیا و جهان در روزی خاطره انگیز کفشهایش را آویخت .

افسانه ی شماره ۱۰ هرگز نمی میرد .

دایی جام را گرفت و رفت .

مهندس دایی تمام موفقیت های خودش را لطف خدا می داند .

خداحافظی سلطان علی دایی از مستطیل سبز موجب بازتاب گسترده رسانه های خارجی گردید و تمامی رسانه های خارجی با افتخار و به نیکی خبر خداحافظی آقای گل جهان را روی خروجی رسانه های خود آوردند و او را فردی موفق در عرصه مربی - بازیکن خواندند .

خدا دایی را دوست دارد .

دایی مرد خداست .

دایی محبوب دل ماست .

قهرمانی شهریار فوتبال ایران ، سلطان علی دایی ، مرد تلاش ، مرد روزهای سخت ، مرد نیک خدا ، مرد همیشه پیروز  را از صمیم قلب تبریک عرض می کنم .

سایت بایرن مونیخ : او بیش از همه گل زده است

کنار رسانه‌های دیگر جهان پایگاه اینترنتی باشگاه بایرن مونیخ نیز از خداحافظی علی دایی با دنیای بازیگری فوتبال نوشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این سایت در خبر خود درباره‌ی علی دایی نوشت: علی دایی بازیکن پیشین بایرن مونیخ در سن 38 سالگی به فعالیت خود در عرصه‌ی بازیگری پایان داد. این مهاجم پس از پیروزی و قهرمانی در لیگ باشگاه‌های ایران به همراه باشگاه سایپا از خداحافظی خود خبر داد. دایی به تازگی در این تیم به مربیگری هم می‌پرداخت.

علی دایی درباره‌ی خداحافظی‌اش گفت:« امروز آخرین روز حضور من به عنوان بازیکن بود.» این بازیکن ایرانی در 23 بازی فصل 99 - 1998 بوندسلیگا برای بایرن مونیخ به میدان رفت و 6 گل برای این تیم به ثمر رساند.

او با بایرن به مقام قهرمانی در بوندسلیگا دست یافت و در لیگ قهرمانان هم به دیدار پایانی راه یافت.

دایی در سال 1996 به لطف 29 گل زده در 38بازی ملی‌اش بهترین گلزن سال شناخته شد. او در 149 بازی ملی‌اش 109 گل به ثمر رساند که این عدد بیش از هر بازیکن دیگری در تاریخ فوتبال است.

علی دایی در اوج با فوتبال خداحافظی کرد

تلویزیون سما دوبی گفت: علی دایی در اوج با فوتبال خداحافظی کرد. 
  
به گزارش خبرنگار فارس در خرمشهر، این تلویزیون در کانال ورزشی خود با اشاره به قهرمانی سایپا در فوتبال ایران، گفت: دو شکست متوالی استقلال رقیب جدی سایپا، زمینه قهرمانی تیم دایی را فراهم کرد تا این تیم با غلبه بر یکی از تیم‌های متوسط لیگ، در خانه جشن بگیرد.
سما دوبی با اشاره به اعلام خداحافظی علی دایی با فوتبال، اظهار داشت: علی دایی در اوج و با کسب قهرمانی در فوتبال ایران، با این رشته خداحافظی کرد.
تلویزیون سما دوبی به گلزنی‌ دایی در آخرین حضورش در میادین نیز اشاره کرد و گفت: برای دایی که در سال‌های آخر فوتبالش افت محسوسی کرده بود، قهرمانی با سایپا و در شرایطی که او هم بازی‌ می‌کرد و هم مربی تیم بود، یک شروع و اوج جدید به شمار می‌رود.
سما دوبی، استقلال را ناکام‌ترین تیم لیگ برشمرد و افزود: این تیم در حالیکه مدعی قهرمانی بود، در روزهای پایانی متزلزل نشان داد و تسلیم حوادث پایان فصل شد.

                ----------------------------------------

گزارش ایسنا از حضور دایی در تلویزیون

علی دایی سه‌شنبه (هشتم خرداد ماه) در برنامه‌ی تلویزیونی شب شیشه‌ای حضور یافت. رکورددار گلزنی فوتبال جهان، قهرمان لیگ برتر، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال و ... در این برنامه از قهرمانی سایپا، خداحافظی‌اش از فوتبال، برخورد تند با مخالفانش و ... سخن گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای این برنامه دایی با تشکر از همه‌ی افراد تیم سایپا، هاشمی و دارابی، مدیرعامل و سرپرست باشگاه گفت: دوست و دشمن را باید در روزهای سخت شناخت، خدا ما را امتحان کرد و دستان‌مان را شناساند.

وی در پاسخ به پرسش رشیدپور،‌ مجری برنامه مبنی بر این که اگر سایپا قهرمان نمی‌شد خداحافظی می‌کردی؟ گفت: دوست داشتم پس از جام جهانی خداحافظی کنم اما، مسایلی پیش آمد و این اجازه را نداد. خدا را شکر می‌کنم این فرصت را نصیبم کرد. ایستادم و امسال با قهرمانی خداحافظی کردم.

دایی افزود: گفته بودم گذشت زمان خیلی چیزها را نشان می‌دهد و خودم تصمیم گرفته بودم به دور از حاشیه خداحافظی کنم.

سرمربی تیم سایپا با اشاره به الزام داشتن کارت مربیگری در کشور ما اظهار کرد: دوست دارم در صورت داشتن فرصت کلاس‌های مربیگری را در اروپا بگذرانم.

دایی درباره‌ی این مطلب که همایون شاهرخی دلیل اتفاقاتی که در تیمش افتاده بود را منوط به نبستن تیم توسط خودش دانسته بود، گفت: قطعا هر مربی افرادی را به تیمش دعوت می‌کند که به تاکتیک تیمی‌اش بخورد اما، اواسط فصل نمی‌توان کاری انجام داد و خوشبختانه من در سایپا با بچه‌های جوانی که عاشق یادگیری بودند کار کردم و راحت‌تر از همایون خان بودم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که تا چه اندازه مربی آلمانی در قهرمانی سایپا نقش داشته است، توضیح داد: از تمام زحمات لورانت تشکر می‌کنم و ایشان تمرینات خوبی با تیم داشت اما، تنها 5 هفته با ایشان کار کردیم، در صورتی که تیم باید آمادگی بدنی را در یک فصل حفظ کند و من با تجربیاتی که کسب کردم و با کمک تیم فنی توانستم بچه‌ها را با تفکراتی که داشتم هدایت کنم و سهم لورانت از قهرمانی سایپا 10 درصد است.

سرمربی تیم سایپا معتقد است روند بازی‌های سایپا در بازی‌های آخر بهتر شد و با شناخت از تیم‌های مقابل به خوبی هدف‌های مخصوص خود را دنبال کرد.

دایی درباره‌ی تاکیدی که در به دور بودن از حاشیه داشته است، گفت: در 3 - 4 بازی آخر اصلا مصاحبه نداشتم، چرا که در این صورت برای فکر کردن به حریف و تیم مقابل آرامش بیشتری داشتم و هر وقت از حاشیه به دور بودیم بهتر نتیجه گرفتیم.

وی درباره‌ی برخورد تندش با خبرنگارهایی که بر خلاف نظر او صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، تاکید کرد: از مربی که پس از 90 دقیقه استرس بازی را ترک می‌کند باید سوالات فنی بازی را پرسید تا ببیننده هم چیزی یاد بگیرد اما، متاسفانه برخی خبرنگارها به دنبال مسایل حاشیه‌ای هستند.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سوال که چرا در شب قهرمانی سایپا در برنامه‌ی ورزشی 90 حضور نداشتی توضیح داد: دوست ندارم به برنامه‌ی 90 بروم چون متاسفانه با تیم ما در این برنامه بد برخورد شد و به نحوی قصد داشتند تیمی که علی دایی در آن حضور دارد را کوچک کنند.

دایی افزود: در بازی سایپا با ذوب‌آهن 2 موقعیت گل ما در برنامه‌ی 90 پخش نشد در صورتی که موقعیت‌های گل تیم‌های دیگر بر روی دروازه‌ی ما را پخش می‌کردند.

وی در پاسخ به این که آیا با فردوسی پور مشکل شخصی دارید؟ اظهار کرد: اصلا مشکل شخصی ندارم، پس از بازی ایران و مکزیک در جام جهانی فردوسی پور مصاحبه‌ی 30 دقیقه‌ای با من داشت و گفته بود که حتما از تلویزیون پخش می‌شود اما، حتی یک ثانیه از آن هم پخش نشد و این در حالی است که در همان زمان هر فردی که به نحوی از من خوشش نمی‌آمد به عنوان کارشناس در تلویزیون حضور داشت و من را می‌کوبید.

دایی درباره‌ی این که آیا پولدارترین فوتبالیست ایرانی است؟ گفت: اصلا اینطور نیست و خدا رو شکر نمی‌گویم ندارم اما، آنچه دارم متعلق به یک مجموعه است و من با خانواده‌ام زندگی می‌کنم و هیچ موقع همه چیز را برای خودم نخواسته‌ام و البته هنوز اجاره‌نشین هستم نه این که نداشته باشم اما، با سرمایه‌ام کار می‌کنم.

به گزارش ایسنا، وی درباره‌ی کارهای خیرخواهانه‌اش اظهار کرد: کار به خصوصی انجام نداده‌ام اما، یک مدرسه که جز مدارس نمونه اردبیل است را در یکی از نقاط محروم ساخته‌ام و معتقدم خدا به آدم داده است تا بتواند در راه خیر خرج کند.

سرمربی تیم سایپا با بیان این مطلب که از بچگی با ائمه بزرگ شدم و پدرم عاشق اهل بیت بود گفت: مطمئن هستم در قهرمان شدن سایپا حضرت زهرا (س) نظری داشته‌اند.

دایی درباره‌ی جوک‌ها و تقلید صداهایی که از او شده است اظهار کرد: خیلی از آنها را شنیده‌ام و متاسفانه یکی از آنهایی که از من تقلید صدا کرده بود از گزارشگران سیما است و مطمئن باشید از این پس این گونه کارها را پیگرد قانونی می‌کنم.

وی افزود: پدرم همیشه می‌گفت اگر آدم بزرگ باشد پشت سرش صحبت می‌کنند و متاسفانه برخی‌ها نمی‌توانند پیشرفت آدم‌های موفق را ببینند.

دایی درباره‌ی این که بالاخره آقای گل جهان چه کسی است؟ گفت: فعلا یک ایرونی آقای گل جهان است.

وی درباره‌ی گل خود به آث میلان و 2 گلی که به چلسی زده است، اظهار کرد: گلی که به میلان زدم بیش از 2 گلی که به منچستر زدم به خودم چسبید، چرا که آن گل باعث شد در تیم خودمان بالا بیاییم.

سرمربی تیم سایپا درباره‌ی عصبانیت خود هنگام مدال گرفتن در فینال منچستر و بایرن مونیخ گفت: بیشتر ناراحتیم از تلخی باخت بود چرا که در دقایق آخر 2 گل خوردیم.

دایی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر ویژگی قهرمان قهرمانان توضیح داد: قهرمان قهرمانان باید مردمی، پهلوان، الگوی خوبی برای جوانان باشد و افتخارات ملی زیادی داشته باشد.

وی تاکید کرد: درصد زیادی از جمعیت‌ ما نوجوان و جوان است و آنها به الگوهای مناسبی احتیاج دارند و از همین رو وظیفه ورزشکاران سنگین است.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که مردم دوست ندارند علی دایی قهرمان قهرمانان را اینقدر عصبانی ببینند گفت: قطعا مردم حق دارند اما، متاسفانه در برخی از موارد استرس زیاد و فشار روانی باعث می‌شود عکس‌العمل‌هایی نشان دهم که شایسته‌ی علی دایی نیست و همین الان عذرخواهی می‌کنم و از این پس سعی می‌کنم آرام‌تر و با حوصله‌تر باشم.

وی با بیان این مطلب که اگر انتقادها درست نباشد در عمل جواب آنها را می‌دهم اظهار کرد: به خاطر کارهای شخصی و تجاری کمتر وقت فیلم دیدن دارم.

دایی درباره‌ی احساس خود در خصوص بخش‌هایی از فیلم آژانس شیشه‌ای گفت: همه افراد جامعه نسبت به بچه‌های جبهه دین داریم و آسایش و امنیت‌مان را مدیون آنها هستم.

وی در پایان سخنان خود در شب شیشه‌ای آرزو کرد تا موقعی که هست بتواند به ایران و ایرانی خدمت کند.

WMA  64

دانلود

WMA  32

دانلود

فردا قهرمانی را جشن میگیریم












 












دایی اول بشی  آخر بشی  دوست داریم

یاشاسین علی دایی

 به لطف خدا        داریم میریم آسیا

۲ شنبه قهرمانی رو جشن میگیریم ...

با موفقیت علی دایی خیلی ها تو دهنی بزرگی می خورند و با قهرمانی سایپا به سرمربیگری علی دایی خیلی از معادلات در فوتبال ایران بهم می خورد

کور بشه چشم کسانی که نمی توانند موفقیت دایی رو ببینند ، چون اصولا آنها ایرانی نیستند .

دایی مرد خداست .