زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

DU Meter 3.05

این برنامه مدت اتصال شما به اینترنت ، سرعت دانلود یا آپلود به اینترنت را به صورت گرافیکی یا متنی یا هر دو مشخص کند.این برنامه با همه نوع ارتباطات اینترنتی از جمله :phone modems، DSL، cable modem، LAN، satellite و غیره سازگاری دارد.از نسخه ۳ به بعد قابلیت update کردن و سازگاری با ویندوز xp به این برنامه اضاف شد.
می‌توانید این برنامه را به نحوی تنظیم کنید که اگر میزان استفاده روزانه(هفتگی یا غیره) شما از اینترنت از حد مجازی تجاوز کرد به شما هشدار دهد.
دلایل زیادی برای استفاده از این برنامه وجود دارد.
مثلا اگر می‌خواهید سرعت انتقال اطلاعات هنگام دانلود یک صفحه وب یا نرم افزار یا ... بررسی کنید و یا اینکه اگر برنامه‌ای لازم دارید که به قادر به نمایش مدت زمان اتصال شما به اینترنت به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه باشد می‌توانید این برنامه را دانلود کنید.

از شماره سریال زیر می‌توانید برای تمام نسخه‌های ۳ این برنامه(از جمله همین نسخه) استفاده کنید.
این هم اطلاعات مورد نیاز برای رجیستر کردن برنامه:
 
Name:naboo Code:D3-455-0052573F-3F30947D
 یا این آدرس:
http://icracks.net/scripts/getcrc.php?id=263698

و یا این یکی:

name: koli
serial: D3-PRA-00050409-DC953794


بزرگترین موتور جستجوی فارسی به تازگی سرویسهای خود را بصورت رایگان در اختیار وب داران و وبلاگ داران قرار داده تا وب مستر ها بتوانند سرویسهای جستجوی واژه پارسی را به سایتشان اضافه کنند.

سرویسهای جالب شامل:

جستجو فارسی در خود موتور جستجو
جستجوی تصاویر
جستجوی انگلیسی (‌با استفاده از گوگل)
جستجوی آب هوا!

 

Pword موتور جستجوی 

  Your Uninstaller

Your Uninstaller اسم برنامه قدرتمند و تقریبا معروفی هست که میتونه به طور کامل جای Add/Remove program ویندوز رو بگیره! این برنامه حتی قادره که نرم افزار های مخفی رو براتون لیست کنه و شما رو از خیلی چیز ها مطلع کنه!معمولا با پاک کردن یه نرم افزار از Add/Remove program خود ویندوز ، یه سری اطلاعات تو رجیستری ویندوز باقی می مونه و گاها همین اطلاعات مشکل ساز میشه و در کار برنامه های دیگه اختلال ایجاد میکنه.اما این برنامه همچین مشکلی نداره.یعنی تمام اطلاعاتی رو که بانصب برنامه تو سیستم به وجود اومده رو پاک میکنه!باید توجه داشته باشید که اطلاعات غلط و غیر ضروری باعث افزایش حجم رجیستری میشه و در کل راندمان سیستم رو پایین میاره ، برا همین استفاده از یه برنامه حرفه ای و مخصوص این کار ، خیلی خیلی عاقلانه هست.
برای مشاهده لینک دریافت و کرک برنامه بر روی ادامه متن کلیک کنید.



شماره سریال

Bradley Peterson
B375-7B65-927C-44CC-63CE-940F-8CF5-ED01-57BA-3F59-0189-BC23
 



Yahoo Spy

اگر میخواهید مچ کسانی که تو یاهو مسنجر پنهان میان تو رو بگیرید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه به شما نشون میده چه کسانی آنلاین هستند و یا واقعا آفلاین هستند.

اندازه : 9 کیلوبایت

 


WinXP Manager 4.8.2.3

این برنامه هم از 25 راه مختلف باعث افزایش سرعت و کارایی ویندوز شما میشه که عبارتند از : دادن جزئیات سیستم شما بهتان برای از بین بردن کارهای پنهان که در سیستمتان انجام میشه و سرعت اونو میاره پایین و پاک کردن رجیستری و استرینگهای اضافی و بهینه سازی اینترنت شما برای افزایش سرعت آن و کلی کار دیگه.


اندازه : 1.7 مگابایت


کرک

Honestech Video Editor v6.0+Full CD REG

برنامه ای عالی برای ویرایش تصاویر که از 50 تکنولوژی پیشرفته برای اینکار استفاده میکنه و با قابلیتهای فوق العاده ای که داره باعث شده تا حتی مبتدی ترین افراد هم بتونند بهترین میکس ها و ویرایش ها رو روی فیلم انجام دهند و همچنین دارای افکتهای بسیار متنوعی نیز میباشد. و ورودی هایی که قبول میکنه ایناست : AVI, DV-AVI, MPEG-1, MPEG-2, WMV , JPEG, BMP,PNG, MP3, WAV
و خروجی هایی که میده ایناست : AVI, DV-AVI, MPEG-1, MPEG-2, WMV, VCD, SVCD, DVD, mini-DVD

اندازه : 17.84 مگابایت 


کرک


IconPackager

IconPackager برنامه ایست که به کاربران اجازه میده ، مهمترین آیکن های ویندوز خودشون رو تغییر بدن! این برنامه شامل تعدای بسته آیکن هست که میشه اونها رو انتخاب کرد و سر و شکل ویندوز رو نو نوار کرد!هر بسته از این آیکن ها شامل آیکن هاییست که با آیکن های اصلی سیستم عامل شما جایگزین خواهد شد.شما به راحتی میتونید آیکن My Computer ، Recycle Bin ، پوشه ها و انواع و اقسام فایل ها رو عوض کنید.چنانچه از این برنامه استفاده میکنید ، میتونید به سایت مربوطه مراجعه کنید و چند مجموعه آیکن دیگه رو هم دانلود کنید!کار کردن با این برنامه هم خیلی راحته و هیچ دردسری برای شما نخواهد داشت.
در ضمن این برنامه روی ویندوز های 98 ، ME ،Xp ،2000 کار میکنه . . . 






شماره سریال

IP-Q0M0QLPA96J94LB2FNJC-2493803131
IP-MGA7AA4O9H840OK2N3K-1407230893
IP-CHAJMF9LG7A5PBOKD841-3519562448
IP-36GHDR0J9NOE1HR12KLI-2916279944
IP-P4CAM5K5L62IHPMA8FGK-1081741565
IP-754EDEKG72K7SM3BCHFM-2539543300

Kazaa Lite

قرار بود که نسخه های رایگان از این نرم افزار از سایتها برچیده شود و نسخه جدید آن یا تولید نشود و یا رایگان نباشد . اما چند روز پیش نسخه 2.5.0.0.0.7 این نرم افزار با عنوان Kazaa Lite Resurrection یا رستاخیز کازا لایت منتشر که شامل امکاناتی جدید نیز می باشد . حجم این نرم افزار 3.36 مگابایت است .

 
Kazaa Lite Resurrection  

 


WinZip v9 final

قویترین و معروفترین نرم افزار جهت فشرده سازی و خارج کردن فایلهای فشرده از حالت فشرده و جیدترین نسخه از این نرم افزار میباشد. این نرم افزار در بیشتر مواقع وحودش برای شما صروریه چون بیشتر برنامه های اینترنت که دانلود میکنید فشرده هستند و برای باز کردن اونها احتیاج به این برنامه دارید.    سریال :50B708C970          نام : CHZHY@CHZHY.CN  




 ورود به یاهو به صدها ای دی

به استفاده از این نرم افزار که اسمش هست Magic Login میتونید هر چند تا ای دی که دوست داشتید در یاهو مسنجر بصورت کاملا مجزا از هم لاگین کنید و با هر کدوم یه کاری انجام بدید.خیلی برنامه خوب و جالبیه. فقط این نکته رو یاداور میشم که انتی ویروس ها به این برنامه گیر میدن و باید قبلش انتی ویروس رو غیر فعال کنید و بعد از اینکه یاهو مسنجر کرک شد انتی ویروس ها رو دوباره
فعال کنید.
 

  


سرعت اتصال با اینترنت رو افزایش بدهید‌(Connection Boost )
هیچ میدونستین که مودم به تنهایی هیچ وقت نمیتونه حد اکثر سرعت اتصال به اینترنت ممکن رو براتون مهیا کنه!؟ برای افزایش سرعت اتصال به اینترنت باید حتما از یک برنامه کمکی استفاده کرد که من اینجا یه برنامه مفید و رایگان رو معرفی میکنم بهتون!Connection Boost نام یک برنامه مفید که وظیفش افزایش سرعت اتصال به تقریبا ماکسیمم حالت ممکنه بدون وارد نمودن هیچگونه لطمه ای به امنیت سیستم شماست! این نرم افزار علاوه بر افزایش سرعت اتصال Dial-Up  سرعت اتصالهای LAN ,DSL رو هم افزایش میده(چیزی بیش از 115200 که در تنظیمات مودم هست!).در ضمن این برنامه خودشه و خودش و نیازی به سایت پشتیبان برا ی افزایش سرعت نداره! این ترم افزار مفید و رایگان رو میتونین: 

 

 

تاریخچه اسامی شرکت های بزرگ کامپیوتر

 


Adobe : اسم رودخانه ای که از پشت منزل مؤسس آن جان وارناک عبور می کند.

Apple : میوه مورد علاقه استیو جابز مؤسس و بنیانگذار شرکت اپل سیب بود و بنابراین اسم شرکتش را نیز اپل (به معنی سیب ) گذاشت.

Cisco : مخفف شده کلمه سان فرانسیسکو (San Francisco) است که یکی از بزرگترین شهرهای امریکا است.

Google :
گوگل در ریاضی نام عدد بزرگی است که تشکیل شده است از عدد یک با صد تا صفر جلوی آن .
مؤسسین سایت و موتور جستجوی گوگل به شوخی ادعا می کنند که این موتور جستجو می تواند این تعداد اطلاعات (یعنی یک گوگل اطلاعات ) را مورد پردازش قرار دهد.

Hotmail :
این سایت یکی از سرویس دهندگان پست الکترونیکی به وسیله صفحات وب است. هنگامی که مدیر پروژه برنامه می خواست نامی برای این سایت انتخاب کند علاقه مند بود تا نام انتخاب شده اولاً مانند سایر سرویس دهندگان پست الکترونیک به mail ختم شده و دوماً برروی وبی بودن آن نیز تأکید شود. بنابراین نام Hotmail را انتخاب کرد. در کلمه Hotmail حروف Html به ترتیب پشت سرهم قرار گرفته اند. گاهی اوقات اسم این سایت را به صورت HotMail نیز می نویسد.

HP :
شرکت معظم HP توسط دو نفر بنام های بیل هیولت و دیو پاکارد تأسیس شد.
این دو نفر برای اینکه شرکت هیولد پاکارد یا پاکارد هیولت نامیده شود مجبور به استفاده از روش قدیمی شیر – خط شدند و نتیجه هیولد پاکارد از آب در آمد.

Intel : از آنجاییکه این شرکت از بدو تأسیس با تأکید روی ساخت مدارات مجتمع ایجاد شد. نام آن را INTegrated Electronics یا به طور مختصر INTEL نهادند.

Lotus : میچ کاپور مؤسس شرکت که هندی الاصل بود از حالت لوتوس که یک اصطلاح مدیتیشن متعالی (T.M.) می باشد برای نامگذلزی شرکتش استفاده کرد.

Mirosoft :
نام شرکت ابتدا به صورت Micro-soft نوشته می شد ولی به مرور زمان به صورت فعلی در آمد. Microsoft مخفف MICROcomputer SOFTware است. و دلیل نامگذاری شرکت به این اسم نیز آن است که بیل گیتس مؤسس شرکت آن را با هدف نوشتن و توسعه نرم افزارهای میکروکامپیوتر ها تأسیس کرد.

Motorola :
شرکت موتورولا با هدف درست کردن بی سیم و رادیوی خودرو کار خود را آغاز کرد. از آنجاییکه مشهورترین سازنده بی سیم و رادیو های اتومبیل در آن زمان شرکت Victrola بود. مؤسس این شرکت یعنی آقای پال کالوین نیز اسم شرکتش را موتورولا گذاشت تا علاوه بر داشتن مشابهت اسمی کلمه موتور نیز به نوعی در اسم شرکتش وجود داشته باشد.

Oracle :
مؤسس شرکت اوراکل یعنی لری الیسون و باب اوتس قبل از تأسیس شرکت روی پروژه ای برای CIA کار می کردند . این پروژه که اوراکل نام داشت بنا بود تا با داشتن مقادیر زیادی اطلاعات بتواند تا جواب تمام سؤال های پرسیده شده توسط اپراتور را با مراجعه به مخزن اطلاعات بدهد. ( اوراکل در اساطیر یونانی الهه الهام است. ) این دو نفر پس از پایان این پروژه شرکتی تأسیس کرده و آن را به همین اسم نامگذاری کردند.

Red Hat :
مؤسس شرکت آقای مارک اوینگ در دوران جوانی از پدربزرگش کلاهی با نوارهای قرمز و سفید دریافت کرده بود ولی در دوران دانشگاه آن را گم کرد . زمانی که اولین نسخة این سیستم عامل آماده شد مارک اوینگ آن را همراه با راهنمای کاربری نرم افزار در اختیار دوستان و هم دانشگاهیش قرار دارد. اولین جمله این راهنمای کاربری « درخواست برای تحویل کلاه قرمز گم شده » بود.

Sony : عنوان Sony از کلمه لاتین Sonus به معنای صدا مشتق شده است .

SUN : این شرکت معظم توسط چهار تن از فارغ التحصیلان دانشگاه استانفورد تأسیس شد. Sun مخفف عبارت Standford Univercity Network می باشد .

Xerox :
کلمه Xer در زبان یونانی به معنای خشک است و این برای تکنولوژی کپی کردن خشک در زمانی که اکترا کپی کردن به روشهای فتوشیمیایی انجام می گرفت فوق العاده حائز اهمیت بود.

Yahoo : این کلمه برای اولین بار در کتاب سفر های گالیور مورد استفاده قرار گرفته و به معنی شخصی است که دارای ظاهر و رفتاری زننده است . مؤسسین سایت Yahoo جری یانگ و دیوید فیلو نام سایتشان را Yahoo گذاشتند چون فکر می کردند خودشان هم Yahoo هستند


برنامه ای 1000 کاره برای افزایش سرعت و کارایی 

سرعت پایین ویندوز وکندی در اجرای برنامه ها از عمده ترین مشکلات کسانی هست که سیستمشون معمولا از نظر قطعات وضع ضعیفتری داره.ولی این به این معنی نیست که از حداکثر توان قطعات استفاده نکنیم! میدونین که بعد از مدتی استفاده از ویندوزکار کشیدن ازش خود به خود کند میشه و شروع میکنه به حالگیری! ولی راهش هست اگه میخواین که از ماکسیمم همون قطعات استفاده کنید باید برنامه های بهینه ساز نصب کنید!  WinGuides Tweak Manager یکی از برنامه های واقعا مفید در این زمینه است و چیزی که باعث شد معرفیش کنم اینه که این نرم افزار بالای 1000 کار ضروری مشکل و آسان رو انجام میده!!! این برنامه ویژگیهای خاص خودش رو هم داره و اونا شامله:
1: به شما اجازه میده که بتونید دانلودهای بیشتری را در یک زمان بگیرید و سرعت رد و بدل شدن اطلاعات کاهش محسوسی پیدا نکنه!
2:افزایش سرعت و کارایی کابل پهنای باند و DSL Internet !
3:تضمین امنیت در اینترنت و به اسانی مسیر های اینترنتی رو پاک میکنه!
4:سرعت سیستم رو افزایش میده با بهبود هسته اصلی آن!
5: به علاوه ی بیش از 1000 کار مفید و بهینه ساز در زمیینه اینترنت و ویندوز و امنیت و ......
6:به عکس روبرو نگاه کنید ببینید که چقدر کارایی داره!!
با این برنامه با جند کلیک ساده ی موس همه ی شما کاربران محترم چه حرفه ای و چه آماتور میتونین به آسونی سرعت سیستم و کاراییشو بالا ببرین!
میتونین این نرم افزار رو از اینجا:







Berg Flash Player 8.0
 

Berg Player 8.0 فلش پلیری هست با قابلیت های جدید

-توانایی اجرای فایلهای با فرمت های : .SWF, .EXE و .SCR

-نمایش به صورت تمام صفحه (همون Full Screen خودمون )

- توانایی عقب و جلو رفتن در فیلم فلش

- توانایی فشرده کردن فالهای فلش شما

- توانایی ساخت فایل EXE با حجم 500 KB کمتر از خود فلش پلیر

-توانایی تبدیل فایلهای فلش با فرمت Exe و Scr به فایل SWF

-توانایی عکس گرفتن از فیلم های فلش در هنگام اجرا

-سازگاری با Flash Mx 2004

-تریپ کاربر پسند و دوست داشتنی
و ...

خوب کاملا از قابلیت هاش مشخصه که میتونه یک جایگذین عالی برای فلش پلیر باشه



برای دیدن لینک دانلود و کرک برروی ادامه مطلب بکلیکید

Download: Crack   


Av voice changer v3.0.89 full

تغییر صدا در یاهو مسنجر رو به این برنامه بسپارید. این برنامه میتونه صدای پسر ها رو به صداهای مختلف از جمله 2 صدای زن و 2 صدای دختر و 2 صدای پیرزن تبدیل کنه و صدای دختر ها هم به صدای مرد و پسر و پیر مرد تبدیل کنه. همونطور که میبینید کاربرد زیادش برای پسرهاست.با این برنامه دیگه کسی نمیفهمه شما دخترید یا پسر.

اندازه : 2.6 مگابایت
سریال : برنامه نسخه کرک شده میباشد

 توجه:هر گونه برنامه ای که از آن برای دانلود کردن استفاده می کنین ببندید وبا دانلود خود ویندوز این برنامه را دانلود کنین.

Teleport Pro 1.29.2050 

نرم افزاری قدرتمند برای دانلود فایل از اینترنت با سرعت بالا که قادره بیش از ده فایل را همزمان و بدون افت سرعت دانلود کنه و قابلیت دانلود از سایتهای پسورد گذاری شده و یا فیلتر شده توسط حجم و نوع فایل را داره و توسط این برنامه میتونید کل سایت را دانلود کنید و بعد بصورت آفلاین از روی هاردتون همه جای سایت گردش کنید و بعد از قطعی ارتباط از اینترنت به دانلود ادامه فایل میپردازه و بهترین سایت را برای دانلود یک برنامه انتخاب میکنه که مبادا مشکلی در حین دانلود پیش بیاد و حتی برای شما لیستی از فایلهایی که در یک وب سایت قابل دانلود میباشند رو آماده میکنه تا هر کدوم را که خواستید دانلود کنید.

اندازه : 700 کیلوبایت

کرک


 

Talking Reminder

نرم افزار Talking Reminder قرارملاقات ها و رخدادهای مهم را برای شما ثبت کرده تا در زمان معین به شما یاداوری کند. روش های مختلفی برای یاداوری از طرف این نرم افزار بکار گرفته می شود که عبارتند از:

  • یاداوری صوتی ﴿خواندن متن﴾
  • هشدار به وسیله پنجره یاداوری
  • اجرای یک نرم افزار خاص
  • ارسال نامه به ژست الکترونیک شما

از امکانات ویژه این نرم افزار امکان مشخص کردن تعداد روزهای قبل از رخداد برای یاداوری است. به عنوان مثال شما برای گروه تاریخ تولد تنظیماتی اعمال می کنید تا یک هفته قبل از تاریخ مقرر به شما یاداوری شود تا برای تهیه هدیه تولد فرصت کافی داشته باشید. یا برای قرار ملاقاتهای روزانه یک ساعت قبل به شما هشدار می دهد تا حتما به قرار خود برسید.

از دیگر امکانات این نرم افزار می توان نمایش یک آیکون برای هر مورد را ذکر کرد. برای تغییر زمان قرار شما به راحتی می تونید آن را به روز دیگری انتقال دهید ﴿Drag & Drop﴾. تغییر نمای برنامه و همچنین اعمال دوره ای یک رخداد از دیگر امکانات این نرم افزار به شما می رود.

یکی دیگر از امکانات Talking Reminder قابلیت هوشمند آن در دریافت هشدار است. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های ویژه از یاداوری خور مطمئن می شود و تا زمانی که مطمئن نشده که کاربر یاداوری را پذیرفته و به خاطر آورده به کار خود ادامه می دهد.

  


عکس های یک سایت را با هم دانلود کنید

اگه شما از اون دسته افراد هستین که از اینترنت زیاد عکس دانلود می کنین، من برنامه بسیار مفید و کم حجم Fast-WebSiteShow رو پیشنهاد می کنم، اونم به چند دلیل:

  • نیاز نیست روی لینکهای مختلف عکس ها کلیک کنین!
  • مجبور نیستین که برای تماشای عکس منتظر دانلود کامل آن بشین!
  • تبلیغات و صفحات اینترنتی مزاحم رو فراموش کنین!

این برنامه یک هدایت گر خوب و فعال برای دانلود عکسهای درون صفحات اینترنتی مورد نظر شماست. اونو دانلود کنین. طرز کار اون بسیار ساده هست، خودتون امتحان کنید.

سلام بر حسینیان
عاشورا همه چیز ماست. عاشورا یک روز نیست، یک تاریخ است و این تاریخ، قرنهاست که شعله های شعور و بیداری را درگستره زندگیمان روشن نگه داشته است. عاشورا شبیه هیچ حادثه ای نیست؛ چرا که حادثه ها هرچه ازلحظه تولدشان فاصله می گیرند کم رنگ تر و بی فروغ تر می شوند اما عاشورا حادثه ای است که گذشت زمان درخشان تر و پرفروغ ترش ساخته، صیقلش داده و روشن تر و شفافتر درمنظر نگاه زمانش نشانده؛ چرا که عاشورا قصه عشق است و عشق نیروی اعجازگونه است که با آن قلب همه هستی می تپد.

WindowBlinds

 نرم افزاری ایست که به کاربران اجازه میده که ظاهرمحیط ویندوز خودشون رو تغییر بدن.نسخه enhanced این برنامه ، علاوه بر اینکه بر روی ویندوز های Xp و2000 کار میکنه ، روی ویندوز های سری 98 و Me هم کار خواهد کرد.شما با نصب این برنامه می تونید از هزاران استایل و اسکین موجود تو اینترنت استفاده کنید.لینک نسخه کامل این برنامه شاید کم پیدا باشه.من یه لینک نسخه کامل از این برنامه رو ، همراه با شماره سریال های مورد نیاز ، تو ادامه متن گذاشتم. 



SN: WB-I9M798JS53GQFLA2FEK6-2173056688
SN: WB-QOGJEG5PB5MCH1892LII-4011155568
SN: WB-92EM2RAFKJ9S4AA6HH2C-3586363026




RealOne Player Gold 3

این نرم افزار جهت اجرای فایلهای صوتی و تصویری از طریق اینترنت این برنامه در سایتهایی که دارای فیلم و موزیک هستند خیلی بکارتون میاد.  (همون real playere فقط یکم رنگشو عوض کردن)

  
 size:8/68 MB

  


System Mechanic v4.0h

این برنامه تمامی قسمت های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری سیستم شما را چک کرده و به صورتی کاملا حرفه به رفع عیوب می پردازد.

اندازه : 5.31 مگابایت


Key:79777-P4792-9334101878

Quick Heal XGen 7.01

یک آنتی ویروس بسیار قدرمتمند که در ضمن کار کردن با آن بسیر راحت است این آنتی ویروس اگر آپدیت باشد هیچ ویروسی قادر به ورود سیستم شما نمی باشد.




اندازه : 9.3 مگابایت




کرک


 MegaView 7.0.12

این برنامه نیز قادر است که عکس های شما را به صورت جزئی ویرایش کند..




اندازه : 2.32 مگابایت



کرک

دیگر نگران پسوردهای خود نباشید

شما برای «به خاطر سپردن پسوردها»ی خود، به چه راه حلی رسیده اید؟ آیا آنها را بر روی کاغذ یادداشت می کنید؟ و یا اینکه تمامی پسوردهای خود را یکجور انتخاب می کنید؟ با این کار، به عنوان مثال اگر Mail Boxتان هک شود، کل زندگیتان هک می شود! برای اینکه تمامی پسوردها یکسان می باشند...
اما با نرم افزار
Password 2000، دیگر دغدغه پسوردهای خود را نخواهید داشت. این شما و این هم نرم افزار قدرتمند Password 2000!
  • Lock program make your passwords more safe and it is so easily.
  • Advanced cipher algorithm-it is almost 0% probability for decoding.
  • Create different groups to manage different kinds of passwords.
  • Friendly interface, which can become your capable assistant.
  • Password Bar, a quick action interface make your work more easily.
  • One-click hyperlink opening and e-mail sending method.
  • Auto-protection for the passwords.
  • Password generator.
  • Support advanced searching function.
  • The access KEY can be changed whenever necessary.
  • Export passwords information.
  • Print passwords information.

بررسی Avant Browser
 شاید یکی از دلایلی که بیشتر ما از برنامه های جانبی و سودمند تحت ویندوز استفاده می کنیم این باشد که ویندوز به تنهایی یک سیستم عامل کامل نیست و قادر به رفع تمام نیازهای ما نمی باشد . به همین علت شرکتهای مختلفی ایجاد و هزاران نفر در سراسر دنیا مشغول نوشتن برنامه هایی هستند که بر روی این سیستم عامل نصب شده تا احتیاجات کاربران را بر طرف نماید .
معمولاً وقتی که برنامه ایی را که خودم از آن استفاده می کنم، به دوستانم معرفی می کنم ، آنها اغلب اظهار شگفتی می کنند که چرا تا حالا به چنین برنامه ای دسترسی نداشتند و همیشه هم از کار با آنها لذت می برند .
سعی دارم در طی چند مقاله شما را با چند نمونه از این برنامه ها آشنا کنم. یکی از دلایل انتخاب برنامه های ما در این مقاله این است که همة آنها , دارای حجمی حدود 1 الی 2 مگابایت هستند و بنابراین به راحتی از اینترنت قابل دریافت می باشند و همچنین کار با کامپیوتر را برای شما لذت بخش تر می کنند .قصد دارم در اولین قسمت به نرم افزار Avant Browser بپردازم.

فکر میکنم که همه شما با Internet Explorer کار کرده باشید بنابراین هیچ مشکلی نباید با این برنامه داشته باشید .  برنامه ای که در این گفتارمعرفی میکنم از نرم افزارهای Free ware محسوب می شود . به راحتی نیز از شبکه قابل دریافت است . نصب آن مانند نصب اغلب نرم افزارهای دیگر می باشد و هیچ گونه مشکلی در این زمینه ندارد . موقع نصب می توانید با زدن یک چک مارک اضافی آیکن این برنامه را در Quick lunch خود هم داشته باشید . پس از نصب برنامه را اجرا کرده و از آن لذت ببرید . برای اینکه از روش سعی و خطا استفاده نکنید , یک آشنایی مختصر در رابطه با قسمتها و توانایی های جدید این برنامه به شما می دهم .
یکی از تفاوتها و مزیتهای خیلی جالب این برنامه نسبت به برنامه های دیگر , وقتی است که شما می خواهید از برنامه خارج شوید .
در این هنگام پنجره ای مقابل شما ظاهر می شود  و شما را در انتخاب یکی از 3 گزینه آزاد می گذارد .

حالت Automatic شاید بهتر و مفید تر باشد . در این حالت هر وقت که شما چندین صفحة باز دارید و به هر دلیلی می خواهید از برنامه خارج شوید , تمام صفحات و آدرسها به همان صورت باقی می مانند و دفعة بعد که برنامه را باز کردید , همان صفحات آماده می شوند و نیازی نیست که در انبوهی از آدرسها در History به دنبال صفحة مورد نظر بگردید و یا آدرس مورد نظر را دوباره تایپ کنید .
از دیگر نکات مفید این مرور گر نسبت به مرور گرهای دیگر امکان غیر فعال کردن عکسها در صفحه , فقط با زدن یک کلیک در toolbar برنامه می باشد . غیر فعال کردن pop up ها غیر فعال کردن تصاویر ،غیر فعال کردن نمایش فایل های فلاش که بعضی وقت ها واقعا به آنها نیاز پیدا می کنیم.در هر صورت , قسمت بعدی آیکن Block است که جلوی باز شدن pop up های اضافی را می گیرد . البته نه در همة موارد ! .
در کنار همین آیکن یک آیکن به نام New قرار دارد که این نیز کاربرد جالبی دارد . مثلاً در هنگام مشاهدة صفحات , می توانید با زدن این آیکن یکی از سه انتخاب موجود را کلیک کنید . که پیش فرض آن هم انتخاب یک صفحة جدید است .
هم چنین وقتی که روی آیکن History کلیک می کنید آیکن های مورد استفادة دیگر شما مانند Clear History و favorites و search به راحتی در دسترس شما هستند و تمام موارد و امکانات بالا در کنار هم , در هنگام کار کردن و مرور صفحات اینترنت به شما راحتی و احساس خوبی را می دهند
.
منبع
دانلود کنید نسخه 9.1 را با حجم 2.86 مگابایت

آلبوم جدید اندی با نام Platinum
خوب یه چند روزیست که آلبوم جدید اندی با نام platinum روی نت پخش شده.بیشتر جاها که من رفتم این آلبوم رو گذاشتن.ما هم میذاریم تا شما هم استفاده کنید.

1. آره آره

2. عروسک

3. وداع

4. چی میشه

5. خوشم میاد

6. دختر بندری

7. صحرایی

8. سلام عاشقانه

9. سبد سبد

10 . سرنوشت

11. قصه باران

12. سلام عاشقانه - ریمیکس



آلبوم آدم فروش از شادمهر عقیلی
این آلبوم جدید شادمهر عقیلی با عنوان آدم فروش هنوز نیومده اونقدر سر و صدا راه انداخته که همه دنبالشن ببینن این دفعه شادمهر چیکار کرده.من دو نوع فرمتش رو برای دانلود براتون
میذارم که دومیش فرمت WMA هستش که حجم خیلی کمی رو داره . زود می تونید دانلودش کنید و ازش لذت ببرید.

نام آلبوم : آدم فروش
خواننده : شادمهر عقیلی
موزیک و تنظیم : شادمهر عقیلی
نوع فرمت:MP3
۱ - آدم فروش Download Mirror 2
۲ - عمرا Download Mirror 2
۳ - اشک من Download Mirror 2
۴ - دل دیوونه Download Mirror 2
۵ - تهدید Download Mirror 2
۶ - وقتی گفتی نرو      Download      Mirror 2
۷ - کل کل Download Mirror 2


اینم از فرمت WMA که حجمش خیلی کمه:

1.wma
2.wma
3.wma
4.wma       
5.wma
6.wma
7.wma




:: چه کسی زنگ میزند؟! (PhoneTray Free 1.12 ) ::

PhoneTray برنامه ایست که با استفاده از مودم شما، قبل از آنکه به تلفن جواب دهید هویت شخصی که پشت خط تلفن است را به شما اعلام میکند. برای استفاده از این برنامه لازم است که شما از مخابرات سرویس CallerID را دریافت کرده و مودم شما نیز این سرویس را پشتیبانی کند این برنامه شماره تلفن شخص مقابل و نیز نام آن فرد رو برای شما به نمایش در میاره. شما میتونید برای هر نوع تماس یک زنگ متمایز انتخاب کنید در این برنامه 20 آهنگ وجود داره که امکان اضافه شدن آنها هم وجود داره البته این آهنگ ها باید فرمتشون Wav باشه.یکی دیگر از قابلیت های خوب این برنامه نگهداری  کامل اطلاعات تلفن های زده شده شماست، حتی باجزئیاتی از قبیل روز تماس ، ساعت تماس ، نام شخص و شماره تلفنش ، شما میتونید اطلاعات تماسهای خودتون روبطور کامل یا به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، نگاه کنید . این امکان رو نیز داره که به تلفن هایی که به شما زده میشه بنابر متنی که توسط خودتون خونده شده جواب بده، به این صورت که بعد از اولین زنگی که میخوره ارتباط رو برقرار کرده و متنی که توسط شما خونده شده رو اجرا می کنه.همچنین این برنامه میتونه تماس های افراد مزاحم رومسدود بکنه!!! به این صورت که شماره های به خصوصی رو که شما مشخص میکنید مسدود کرده ودیگه ازاون شماره ها نمی تونن با شما تماس بگیرن ومیتونین برای اون اشخاص مزاحم متنی رو ذخیره بکنیین که وقتی با شما تماس میگیرن این متن براشون خونده بشه ، البته تو خود این برنامه چندتایی متن وجود داره، وشما هم میتونید متن های خود رو با فرمتWav ذخیره کرده وبه این برنامه بدید. در ضمن این برنامه میتونه مکالمه شمارا ضبط کنه (با این کار شما میتونید ازدیگران مدرک داشته باشید).
دانلود کنید PhoneTray Free 1.12 را با حجم 1.9 مگابایت

 
:: به آسانی فایل Setup بسازید !!!! ::

P30World.com | منبعاحتمالا که تاحالا نیاز به ساختن فایل Setup رو احساس کردین و دنبالش رفتبن ولی چیزباحال وجالبی رو پیدا نکردین.برنامه ی InnoSetup یک Installer بسیار روان و خوشدست و آسان برای استفاده و در عین حال قدرتمنده که به شما توانایی اینو میده که برنامه ای رو که دارین یا نوشتین رو با امکانات کامل به صورت Setup یا همون Installer در بیارین!! این نرم افزار قوی نه تنها مورد استفاده ی انواع کاربرهای عادی و حرفه ای قرار گرفته!بلکه خیلی از شرکت های نرم افزار نویسی بزرک هم از این برنامه برای Setup کردن برنامه هاشون استفاده میکنن!!این برنامه یک آدم معمولی به اسم جردن راسل به زبان Delphi نوشته. در ضمن Inno Setup  کاملا رایگانه!!(حتما بگیرینش!).
دانلود کنید نسخه ی 4.1.6 رو با حجم 950 کیلوبایت!


fine print PDF factory pro v2.17
 نرم افزاری بسیار عالی برای تبدیل فایلهای متنی به "پی دی اف" . این برنامه دقیقا همان چیزی را که در برنامه "ورد" یا ... تایپ کنید تبدیل به "پی دی اف" میکنه و هیچ چیز اونو به هم نمیریزه و حتی فرمول نویسی ها هم درست میاره و قابلیت دیگه این برنامه اینه که نصب و طریقه استفاده آسانی داره و اونم به این شکله که بعد از نصب برنامه شما هر متنی که میخواهید تبدیل بشه به "پی دی اف" انرا باز میکنید و روی دکمه "پرینت" میزنید بعد از لیست پرینترها ، پرینتری که مربوط به برنامه ساخت پی دی اف هست را انتخاب میکنید و میزنید تا پرینت بگیره بعد از آن صفحه ای برای شما می آید که میتوانید با کلیک کردن بر روی دکمه "ذخیره" فایل خودتان را با پسوند "پی دی اف" ذخیره کنید و عملا هیچ چیزی پرینت گرفته نمیشود



اندازه : 2.09 مگابایت


دانلود



کرک



Studios GamesXCopy v1.0.8
 

بوسیله این برنامه شما می تونید بازی هایی که احتیاج به سی دی دارن رو بر روی سیستم نگه داری کنید که با این کار دیگه احتیاجی به سیدی نیست.




اندازه : 7.73 مگابایت


دانلود

کرک

 


:: به جای تایپ کردن با صحبت کردن به کامپیوتر فرمان بدین !! ::

دوست دارین به جای تایپ کردن یا صحبت کردن به کامپیوتر فرمان بدین ؟ حتما چنین کاری رو ترجیح میدین ولی نمیدونین چه جوری یا شاید هم در به در دنبال یک چنین نرم افزاری می گشتین!! نرم افزار Realize Voice 4 یک برنامه قدرتمند و بی نظیر و کاملا قابل برنامه ریزی که به شما کنترل کامل کامپیوتر فقط با استفاده از صداتون میده!!
این برنامه شامل آخرین نرم افزارهای تشخیص صدا و دست یابی و ترکیب سخن از مایکروسافت که در اختیار شما قرار میگیره! شما میتونین توانایی کامپیوتر خود را چندین مرتبه بالا ببرید وقتی از صدای خود و میکروفن به عنوان یک ابزار ورودی اساسی استفاده می کنین! این برنامه برای تنظیمات مختلف ویندوز قابل اجراست و شما میتونین با استفاده از صدای خود متنی تایپ کنید و موس و کیبوردتون رو شبیه سازی کنین یا حتی یک صفحه ی وب را باز کنید وفرستادن میل یا کنترل پنجره ها و برنامه های مختلف رو بدست بگرید!! شما میتونید تعیین کنید که با گفتن چه جمله ای کامپیوتر چه کار انجام دهد!! حالا که با این برنامه ی فوق العاده آشنا شدین یه کم هم راجع به نصب و راه اندازیش بگم!! برای نصب این برنامه ابتدا باید فایل
Installer
این برنامه رو از اینجا دانلود کنید با حجم 78 کیلو بایت !!
بعد از این که این فایلو گرفتین اجراش کنین تا
Installer شروع به فعالیت کنه(باید در حالت Online اجراش کنین) پس از زدن Next میل خود را برای دریافت کد مخصوص برنامه
وارد کنید. برنامه در همان لحظه به شما میل مورد نظر رو می زند!! شما کد را ار میل خوانده و در داخل
Installer
کپی میکنید!! از اینجا برنامه شروع به دانلود برنامه از سرور خود می کند!!
نکته اینکه این برنامه یه کم حجمش زیاده یعنی حدود 50 مگابایته و تحت هیچ دانلود منجری نمیشه گرفتش و من توصیه میکنم که اگه از خط پرسرعتی استفاده میکنید بگیریدش!!
کد های مورد نیاز برای تبدیل برنامه به
Full version
پایین متن می تونید ببینید
امیدوارم از این مقاله خوشتون اومده باشه و براتون مفید باشه.
UserName:P30World
E-mail Address:
injuredsnakes@yahoo.com
SerialNumber:RZ-RVX-000B998E
Unlock:4BD877EC59C0D4784A56F84225C
34B15

تبدیل CD های صوتی به فایل موسیقی توسط Lavavo Audio CD Ripper

منبع : p30worldLavavo Audio CD Ripper یه برنامه قدرتمند ،خوش دست و راحتی هست که میتونید باهاش CD های صوتی خودتون رو به فایل های MP3 ،WMA, OGG, APE, VQF or WAV تبدیل کنید.شما با استفاده از این برنامه میتونید به راحتی و بدون هیچ دردسری فایل های صوتی رو از CD های صوتی تون بیرون بکشید.این برنامه سرعت زیادی هم داره و وقت زیادی رو از شما نمی گیره.این برنامه از تعداد زیادی درایو Cd پشتیبانی میکنه.علاوه بر اون میتونید تو ID3v2 فایل های MP3 اطلاعات خودتون رو هم بنویسید.همچنین میتونید فایل های مختلف موسیقی رو به هم تبدیل کنید!!
دانلود کنید نسخه 2.1.1.0 رو با حجم 4 مگابایت
 سریال :

Name: MrMidNight
Key: 153A57CC0BD63029

7020899649A3172A OR 1ED59FDCB395C1F4

منبع 

Trojan Hunter v3.85

این برنامه تمام تروجانهای روی سیستم شما رو از بین میبرد و شما دیگه ترسی ندارید که مبادا روی سیستم شما تروجانی وجود داشته باشد




اندازه : 5.5 مگابایت


دانلود


Macromedia Contribute 2

همان طور که می دانید، شرکت Macromedia را می توان به عنوان یکی از بزگترین شرکتهای تولید کننده نرم افزارهای طراحی وب به حساب نمود. از نرم افزارهای معروف این شرکت می توان به Flash، Dreamweaver و Contribute اشاره کرد. اما Contribute چیست و چه کاری برای ما انجام می دهد؟
Macromedia Contribute یکی از قویترین نرم افزارهای طراحی صفحات وب است که به آسانی امکان ایجاد، ویرایش و Publish کردن صفحات وب را به شما می دهد. از قابلیتهای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بسیار آسان است، از این رو هر کسی می تواند با آن کار کند
نرم افزار Macromedia Contribute به قدری آسان است که کاربران جدید به سرعت می توانند اقدام به ساخت سایتهای مورد نظر خود کنند. قابلیت مهم دیگر Contribute، ویزاردهای Step-by-Step می باشد که برای کارهایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ساخته شده است.

کارکردن با نرم افزارهای مورد علاقه شما
به وسیله Macromedia Contribute، شما به راحتی می توانید هر سندی را به صفحه وب خود لینک کرده و بعدا اقدام به ویرایش آن نمائید. از جمله سندهایی که با نرم افزارهای Word, Excel و Power Point ساخته شده اند. و همچنین به خاطر اینکه Contribute در هنگام کپی کردن متن به سند، فرمت آن را نیز نگه می دارد، شما به راحتی می توانید محتویات سند خود را از Word و Excel به راحتی درون صفحه وب خود کپی نمایید.

تازه های Macromedia Contribute 2

 

Macromedia Contribute for Apple Macintosh

 

Macromedia FlashPaper

 

PayPal E-Commerce

 

More new features

 

اطلاعات بیشتر:

  

Web Pros Maintain Control

 

Dreamweaver MX and Contribute Work Together

 

Macromedia Contribute for Web Professionals

 

Macromedia Contribute for Content Owners  





 Emoticons Mail 2.0

این برنامه شامل هزاران شکل متفائت و جالب برای ابراز انواع حالات شما می باشد.




اندازه : 1.5 مگابایت




کرک


سطل آشغال جادویی

magic
با این سطل آشغال جادویی می توانید بجای کشیدن فایل ها و پوشه های بدرد نخور به داخل سطل آشغال کامپیوتر یا همان recycle bin آنها را به داخل سطل پرتاب کنید. اداره جاتی های محترم که یکی از سرگرمی هایشان پرتاب کاغذهای مچاله به داخل سطل آشغال گوشه اتاق کارشان است منظور من رو بهتر متوجه می شن.خلاصه با این سطل آشغال جدید با یک تیر چند نشون می زنید : اول اینکه بسکتبالتون خوب میشه! دوم فایلهای بدرد نخورتون رو پاک می کنید. سوم اینکه با هر هدف درستی که می ندازید یه امتیاز می گیرید.برای شروع کار ابتدا فایل مورد نظرتون رو یکبار روی بدنه سطل دراگ کنید ، از اون به بعد می تونید پرتابهاتون رو شروع کنید. واقعا بازی و یوتیلیتی جالبیه.