زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

Teleport Pro 1.29.2050 

نرم افزاری قدرتمند برای دانلود فایل از اینترنت با سرعت بالا که قادره بیش از ده فایل را همزمان و بدون افت سرعت دانلود کنه و قابلیت دانلود از سایتهای پسورد گذاری شده و یا فیلتر شده توسط حجم و نوع فایل را داره و توسط این برنامه میتونید کل سایت را دانلود کنید و بعد بصورت آفلاین از روی هاردتون همه جای سایت گردش کنید و بعد از قطعی ارتباط از اینترنت به دانلود ادامه فایل میپردازه و بهترین سایت را برای دانلود یک برنامه انتخاب میکنه که مبادا مشکلی در حین دانلود پیش بیاد و حتی برای شما لیستی از فایلهایی که در یک وب سایت قابل دانلود میباشند رو آماده میکنه تا هر کدوم را که خواستید دانلود کنید.

اندازه : 700 کیلوبایت

کرک


 

Talking Reminder

نرم افزار Talking Reminder قرارملاقات ها و رخدادهای مهم را برای شما ثبت کرده تا در زمان معین به شما یاداوری کند. روش های مختلفی برای یاداوری از طرف این نرم افزار بکار گرفته می شود که عبارتند از:

  • یاداوری صوتی ﴿خواندن متن﴾
  • هشدار به وسیله پنجره یاداوری
  • اجرای یک نرم افزار خاص
  • ارسال نامه به ژست الکترونیک شما

از امکانات ویژه این نرم افزار امکان مشخص کردن تعداد روزهای قبل از رخداد برای یاداوری است. به عنوان مثال شما برای گروه تاریخ تولد تنظیماتی اعمال می کنید تا یک هفته قبل از تاریخ مقرر به شما یاداوری شود تا برای تهیه هدیه تولد فرصت کافی داشته باشید. یا برای قرار ملاقاتهای روزانه یک ساعت قبل به شما هشدار می دهد تا حتما به قرار خود برسید.

از دیگر امکانات این نرم افزار می توان نمایش یک آیکون برای هر مورد را ذکر کرد. برای تغییر زمان قرار شما به راحتی می تونید آن را به روز دیگری انتقال دهید ﴿Drag & Drop﴾. تغییر نمای برنامه و همچنین اعمال دوره ای یک رخداد از دیگر امکانات این نرم افزار به شما می رود.

یکی دیگر از امکانات Talking Reminder قابلیت هوشمند آن در دریافت هشدار است. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های ویژه از یاداوری خور مطمئن می شود و تا زمانی که مطمئن نشده که کاربر یاداوری را پذیرفته و به خاطر آورده به کار خود ادامه می دهد.

  


عکس های یک سایت را با هم دانلود کنید

اگه شما از اون دسته افراد هستین که از اینترنت زیاد عکس دانلود می کنین، من برنامه بسیار مفید و کم حجم Fast-WebSiteShow رو پیشنهاد می کنم، اونم به چند دلیل:

  • نیاز نیست روی لینکهای مختلف عکس ها کلیک کنین!
  • مجبور نیستین که برای تماشای عکس منتظر دانلود کامل آن بشین!
  • تبلیغات و صفحات اینترنتی مزاحم رو فراموش کنین!

این برنامه یک هدایت گر خوب و فعال برای دانلود عکسهای درون صفحات اینترنتی مورد نظر شماست. اونو دانلود کنین. طرز کار اون بسیار ساده هست، خودتون امتحان کنید.