زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

تولد ۴ سالگی وبلاگ

سلام

خوبید که ؟

امروز کلاس نرم افزارهای ریاضی و آمار داشتیم . رفته بودیم تو سایت ، استاد هی مسئله می داد بچه ها جو گرفته بودشون سری حل می کردن . هر کی حل می کرد و خروجی صحیح می گرفت داد می زد استاد ، استاد ما درش آوردیم

وسط کلاس استاد گفت : لطفا دیگه نگید درش آوردیم . یعنی چی هی همتون به من میگید درش آوردیم  درش آوردیم . خواهش می کنم بگید حل کردیم . دیگه به خاطر این حرفش ، اونایی هم که میگفتن حلش کردیم وقتی حل می کردند میگفتن استاد درش آوردیم بیا مال ما رو نگاه کن  .  گفتن ما ۱۴-۱۳ ساله داریم میگیم درش آوردیم حالا دیگه نمیتونیم عادتمون رو ترک کنیم . همه استحضار دارند که ترک عادت مرض است .

راستی ۴ سال است که در این وبلاگ می نویسم و به عبارتی تولد وبلاگ محسوب می شود .

اگر آمار بازدید کنندگان را ۱۲۵ هزار نفر در نظر بگیریم یعنی حدودا روزانه ۸۵ نفر از وبلاگ دیدن کردند که واقعا با این آمار آبروی ما را بردید . دستتون درد نکنه یعنی وبلاگ ما از این وبلاگ های سکسی که روزی ۱۰۰۰۰ بازیدکننده داره کمتره دیگه ؟

یک مورد دیگر که باید اشاره کنم راجع به خواننده های رپ است خوب آخه بگو جیگر طلا تو که داری می خونی چرا دیگه فحش می دی ؟ حالا ما ۱ نمونه رو انتخاب کردیم که توش فحش ناموسی نباشه بگو آخه اگه دلت پره چرا دیگه از این حرفا می زنی همه چیز باید مسالمت آمیز باشه چه سلام اول و چه جدایی آخر باید با خوبی و خوشی باشه دیگه

حالا ببینید یکی از این کله پوکا چی گفته :

 من می خواستم که با تو ، بمونم تا همیشه ، اما تو رفتی و نگفتی عاقبت این دل من چی میشه

حالا چرا باز برگشتی ، نمی خوامت دیگه برو گمشو از جلوی چشام واسه همیشه

بگو یهو چرا عاشقت شدم ، چرا برای تو زنده می شدم

چون تو دست گرمت عشقو دیدم ، من اونیم که به عشق می خندیدم

یهو دلمو گرفتی تو به بازیچه ، گفتی اگه دوستم داری بهم ثابت کن ، همه چی رو بهت ثابت کردم اما تو باور نکردی پس حرف رضا رو بشنو

گفتی برو از پیشم کم بشه شرت

گفتم می رم و  ۱ روزی میای که خیلی رو سیاهی

گفتم بازیچه ای نیستم که فردا منو بخوای

تو خیلی خوشگلی ، نازی ، منم خوب دادی بازی ، راضی به مرگمم باشی آخرشم تو می بازی

منو دادی عذاب ، کردی خراب ، دادی به باد ، بدش زدی فریاد ، خوردی شراب ، خندیدی شاد

یادته زدی دلمو شکستی ؟ حالا آمدی میگی بودی تو مستی ، پشیمونی ، ولی بدون خودت خواستی ، برو گمشو ، برو ، خیلی پستی

اشتباه کردم که بهت فرصت دادم ، هنوز میوفته از اون صحبت یادم ، که میگفتی دوست دارم همیشه پیشتم 

فکر کردی تو سری ، خر میشه بی صفت ، می خندی به ریش من

عروسکم بودی ولی برو از پیش من

برو از پیش من

آره ، برو برو ، برو برو از پیش من

واقعا باید به همچین رپری مدال داد که کم دری وری گفته

اخه این چه ادبیاتیه ! من که اصلا از این چیزا خوشم نمی یاد

دوستان گرام فعلا با ی  ی  ی

نام بیرنگ کوهدامنی را هم باد با خود برد

من پری کوچک شاد و غمگینی را می شناسم که در اقیانوسی مسکن دارد و دلش را در یک نی لبک چوبین می نوازد آرام آرام

Time

به اندازه کافی وقتتو تلف کردی

بسه دیگه آ سد ممد

پ... ب... س... م... ش... د... ن... ب... ا... خ... ب... و ق...

                                        

کله پوکا

اگر بالی میبینید دلیلش اینه که از جنس کوهه

۱ بزرگ گفته : عشق مثل یه ساعت شنی است ، از یه طرف که قلب آدم رو پر میکنه ، از طرف دیگه عقل آدم رو خالی میکنه

پس متاسفم واسه هرچی عاشق تو دنیا  کله پوکای بی عقل

دکتر جرفی با پرواز مستقیم لندن آمده

این روزا سرم بیشتر سایر از اوقات شلوغه    فعلا فی امان الله

Available

سلام

امروز امدم خونه دلم خیلی واسه خانوادم تنگ شده بود

 مسافرت خوبی بود ، واسه من لازم بود ، خیلی خوش گذشت

همش توپ و خوب بود فقط ۱ جا داشت با ۱ مشهدی دعوام میشد  میخواستم بش بگم آخه مشهدی تخم زائر تو خجالت نمیکشی با ۱ ترک غیور دهن به دهن میشی ؟ باید زنگ میزدم آقای جرفی میومد جر واجرش میکرد ، ما که دیگه پیر شدیم با کسی دعوا نمیکنیم  گذشت زمانی که بروبچ چمسخیر از دست ما آرامش نداشتن

چون وقت زیاد داشتم کلی سوقاتی خوشگل واسه همه خریدم ، دیگه بروبچ تا ۲ - ۳ روز دیگه نیومدن به من مربوط نیست میدمشون به سایرین ... می دونید که تو خیابون ۱۹ نگهبان و کارگر زیاد هست

این وسط بیشتر از همه گیر آیناز آمد  

راستی نمودنم چرا جدیدا بچه ها  اس ام اس های جک و ... قدیمی و تکراری مال زمان ghel ghele mirza میفرستن ، بابا ۱ کم آپدیت باشید

فعلا بای تا های

۲ جمله از ۲ شخصی که نمی شناسم

دلم گرفته از آدمهایی که میگن دوست دارم اما معنیشو نمی دونن ، از آدمایی که میخوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن ، از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره .

--------------------------------------

گفتمش : دل میخری ؟ پرسید چند ؟

گفتمش دل مال تو ، تنها بخند

خنده کرد و دل ز دستانم ربود

تا به خود باز آمدم او رفته بود ، دل ز دستش روی خاک افتاده بود ، جای پایش روی دل جا مانده بود

برای ما فقیرای تهی دست ملافه با پتو فرقی نداره

 تولد امام رضا مبارک

۴ آذر بلیت گرفتم دارم میرم مشهد

اونم واسه یک هفته !

اینم از اسکل بازیه ماست دیگه ، تو این سرما ، تنها ، با این سرما خوردگی

هنوز نه جام مشخصه نه هیچی فقط بلیط گرفتم اونم تنها !

وقتی رسیدم باید برم دنبال اتاق خالی یا هتل پارک

اولین سفریست که خودمم و خودم ، قطعا نباید تجربه بدی باشه

هدف از سفرمم خیلی درست نمی دونم ، شاید بهترین اسمی که می تونم بزارم واسش توفیق اجباری باشه  

یک سخن از یک بزرگ : شاید مرداب زیبا نباشه ، اما میشه توش نیلوفر پیدا کرد .

خدایی بچه اینجایی ؟