زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

Macromedia Contribute 2

همان طور که می دانید، شرکت Macromedia را می توان به عنوان یکی از بزگترین شرکتهای تولید کننده نرم افزارهای طراحی وب به حساب نمود. از نرم افزارهای معروف این شرکت می توان به Flash، Dreamweaver و Contribute اشاره کرد. اما Contribute چیست و چه کاری برای ما انجام می دهد؟
Macromedia Contribute یکی از قویترین نرم افزارهای طراحی صفحات وب است که به آسانی امکان ایجاد، ویرایش و Publish کردن صفحات وب را به شما می دهد. از قابلیتهای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بسیار آسان است، از این رو هر کسی می تواند با آن کار کند
نرم افزار Macromedia Contribute به قدری آسان است که کاربران جدید به سرعت می توانند اقدام به ساخت سایتهای مورد نظر خود کنند. قابلیت مهم دیگر Contribute، ویزاردهای Step-by-Step می باشد که برای کارهایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ساخته شده است.

کارکردن با نرم افزارهای مورد علاقه شما
به وسیله Macromedia Contribute، شما به راحتی می توانید هر سندی را به صفحه وب خود لینک کرده و بعدا اقدام به ویرایش آن نمائید. از جمله سندهایی که با نرم افزارهای Word, Excel و Power Point ساخته شده اند. و همچنین به خاطر اینکه Contribute در هنگام کپی کردن متن به سند، فرمت آن را نیز نگه می دارد، شما به راحتی می توانید محتویات سند خود را از Word و Excel به راحتی درون صفحه وب خود کپی نمایید.

تازه های Macromedia Contribute 2

 

Macromedia Contribute for Apple Macintosh

 

Macromedia FlashPaper

 

PayPal E-Commerce

 

More new features

 

اطلاعات بیشتر:

  

Web Pros Maintain Control

 

Dreamweaver MX and Contribute Work Together

 

Macromedia Contribute for Web Professionals

 

Macromedia Contribute for Content Owners  





 Emoticons Mail 2.0

این برنامه شامل هزاران شکل متفائت و جالب برای ابراز انواع حالات شما می باشد.




اندازه : 1.5 مگابایت




کرک


سطل آشغال جادویی

magic
با این سطل آشغال جادویی می توانید بجای کشیدن فایل ها و پوشه های بدرد نخور به داخل سطل آشغال کامپیوتر یا همان recycle bin آنها را به داخل سطل پرتاب کنید. اداره جاتی های محترم که یکی از سرگرمی هایشان پرتاب کاغذهای مچاله به داخل سطل آشغال گوشه اتاق کارشان است منظور من رو بهتر متوجه می شن.خلاصه با این سطل آشغال جدید با یک تیر چند نشون می زنید : اول اینکه بسکتبالتون خوب میشه! دوم فایلهای بدرد نخورتون رو پاک می کنید. سوم اینکه با هر هدف درستی که می ندازید یه امتیاز می گیرید.برای شروع کار ابتدا فایل مورد نظرتون رو یکبار روی بدنه سطل دراگ کنید ، از اون به بعد می تونید پرتابهاتون رو شروع کنید. واقعا بازی و یوتیلیتی جالبیه.