زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

شب یلدا مبارک

سلام عرض میکنم خدمت دوستان عزیز

مرسی از ایمیل ها و ابراز محبتها

شب یلدا رسم و سنت بسیار نیک و پسندیده ای هست

من تا اونجا که مطالعه کردم این شب مخصوص ایرانی هاست و در کشورهای خارجی چنین رسمی رو ندارن

امشب اتفاقا خیلی چیز خوردم هیچ شب یلدایی انقدر چیز نخورده بودم

یه صحبتی هم با دوستای صمیمیمون داریم بقبه نخوننا ( آقا زنگ خور ... )

من همیشه پایبند به رسم و رسومای خوب ایرانی هستم و ازشون استقبال میکنم

 من خیلی به خودم افتخار میکنم که ترک قشقاییم  شما هم  هر قمیتی که هستید به خودتون ببالید در نهایت ما همه ایرانی هستیم من در مجامع بینلمللی افتخار میکنم که ایرانی هستم

راستی ما جمعه داریم میریم ایذه  یه کوهی هست اونجا میخوایم فتحش کنیم کسی از بچه ها دوست داشت بیاد زنگ بزنه اعلام آمادگی کنه ما اولین سوکس خورهایی هستیم که میخوایم اورست رو فتح کنن 

بچه ها پایه باشن من پایم بریم اورست و اونورا

قراره بعد از امتحالا هم با بچه ها اتوبوس بگیریم بریم سفر ( مسافرت ۴۰ نفره در نوع خودش جالبه ) البته این فعلن در حد حرفه هنوز تصویبش نکردیم فردا نیاین یقمونو بگیرید چرا نمیریم

من که وقتی امتحانام تمام شد ۱ راست میرم خرم آباد بعدشم بستان آباد   (سوال نفرمایید )

امشب بسیار رو فرم هستم

هفته پیش که رفته بودیم کوه ماشالله بچه ها همه تغییر و تحول پیدا کرده بودن رضا پیشی لحجش عوض شده بود . مهدی پاره گه زده بود . داوود عاشق شده بود . کوروش هم بنده خدا فقط نگاه میکرد زبونش بند امده بود . ارسلان گیر برادرای محمود واف بود .

هر وقت به علی جرفی زنگ زدم  به همتون سلام میرسونه بچه ها من تقریبا هر ۲ روز ۱ بار باش تماس میگیرم لامسب هنوز لحجش عوض نشده 

راستی این عربا چقدر نفهمن وای ی ی     (جریان داره ) ولی موجودات شیرینین و انسان هستن در نتیجه قابل احترام

راستی آخر پاییز جوجه هاتونو شمردید ؟

دیگه امشب زیادی بتون حال دادیم

کارگاه ترجمه :

موفق اولاین ( موفق باشی )    موفق اولایز ( موفق باشید )  یه عدد هم بتون یاد بدم ۱ یعنی بیر و ۲ یعنی ایکه    دیدید بعضی وقتا میگن ایکه ثانیه یعنی ۲ ثانیه

امیدوارم ترک وار زندگی کنید و در نتیجه پیروز و موفق باشید و از لحظه های زندگیتون به خوبی بهره مند شوید

تاره ساخلاسون ( خدا نگهدار ) 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:23 ق.ظ http://banooyemah.blogsky.com

آنها که خدا را یافته اند و او را عاشقانه دوست می دارند با آنها که او را گم کرده اند و مایوسانه و مضطرب دم می زنند، با هم بی شباهت نیستند. هر دو شور و شعفهای روزمره را در خود کشته اند. هر دو بزرگتر از آنند که در کنار این جوی متعفنی که لجن زندگی از آن می گذرد، بنشینند و بنوشند و بزنند و بخورند و بکوشند و مست شوند. آنها که خدا ندارند و از غیبت خدا در آسمان به وحشت افتاده اند و جهان در چشمشان تیره و تلخ و ابله می نماید، به مقامی رسیده اند که عارفان می رسند و خداداران عاشق می رسند. به هر حال هر دو از زمین دور شده اند.

عجب

دختری که هیچ کس و جز تو نداره پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:28 ق.ظ http://banooyemah.blogsky.com

شب یلدا مبارک

مبارک

مردیخی پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:23 ب.ظ http://girl.blogsky.com

سلام
عجب!!!!
شاد باشی

سلام
مرسی
شما هم شاد باشید

رضا شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ق.ظ

ممد محبت بیر بلا شیده

نه پس مار دوما را رفته بادی ازش در رفته ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد