زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

kiankooh

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز

امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه

امروز روز بسیار پر کار و خسته کننده ای بود 

من که دیشب ساعت ۶ صبح خوابیدم ساعت رو گذاشتم روی ۱۲ که بیدار بشم درس بخونم  خلاصه ساعت ۱۰ صبح علی جرفی زنگ زد و گفت آقای ممد رسیدم اهواز  منم سری رفتم دنبالش و اوردمش خونه خلاصه ۲ ساعتی با هم بودیم ۱ دفه چپ کرد که ببرم خونه خوابم میاد منم بردمشو امدم خونه روی آرم کوهنوردی که قرار بود طراحیش کنم کار کردم حدود ۱ ساعت کامل انجامش دادم بعد رفتم خواهرمو برسونم تا ۱ جایی ۱ دفه توی تقاطع خیابان ۱۷ دیدم کلی آدم همینجوری وایسادنو خلاصه خیلی شولوغه ما که امدیم بریم دیدم علی جرفی با پیجامه و رکابی تو خیابونه و ۳ تا زن چت کردن من تا دیدم علی جرفیه سری پیاده شدیمو دیدیم تصادف کردن زنه با پراید زده بود به پژو حاج باقر

خلاصه به دستور علی سری حاج باقرو از خونه اوردم و  علی و بردیم شلوار لباس پوشیدو رفتیم راهنمایی رانندگی ...

بعدشم که امدیم خونمون و ۵ مین بعد هم مهدی مولوی امد و بعد هم ارسلان و نوید

خلاصه زد حال بدی خوردیم اونم چند ساعت بعد از اینکه امده بود

ولی فدای ۱ تار موی سرش  خداراشکر خودش توپول تر از قبلا   ماشالله خوشگل تر و سفید تر از قبلا   شبیه ترکا شده

آقا خلاصه جممون جم شدو  به بگو بخندو خیلی حال داد علی جرفی هی لاف میزدو هی من مچشو میگرفتم زنگ زدیم به بچه های بستان من باشون ترکی حرف میزدم خلاصه دل و قلوه تحویل هم میدادیم هی قربان سن هی قربان سن

بعدشم که طبق قرار قبلی رفتم پیش مرتضی و ۱ سری کارارو انجام دادیم و بعد رفتم ۱ تحقیق و اون آرم رو پرینت کردم و بعد رفتم پیش رییس گروهمونو خلاصه کلی حال کرد با آرمه

یه آرمی براشون طراحی کردم باقلوا

خدا دیگه چه کار کردیم؟

آها ۱ کار خیلی خیلی خوب هم انجام دادم یه کار خیر

حیف الان اصلا حال و حوصله ندارم و گرنه خبر های جالبی داشتیم

آها راستی اه اه  یک از بچه ها خودکشی کرده  نمیدونم چی میشه اسمشو گذاشت ؟  خر بازی ؟  بچه بازی ؟  بابا این کارا چیه هی قرص بندازید بالا ای بابا اه

اونم واسه چی ؟ واسه ۱ دختر

اخه ۱ دختر ارزششو داره آدم واسش خودکشی کنه ؟ خوب ملومه نداره

اخه ۱ پسر ارزششو داره که آدم واسش خودشی کنه ؟ خوب البته که نداره

اصلا در هر حال این کار خیلی ...

راستی نام رایان قشقایی رو به خاطر بسپارید

یه شعر       نمیدونم شاعرش کیه

شاعر میگه پاییز شدم زرد نشدم       آتیش شدم سرد نشدم

قبل ا اینکه برم اینو بگم یکی از بچه ها گفت اسمایی که بچه ها رو خودت گذاشتن هم بگو

من اونایی که تو ذهنم هست میگم فردا نگید ۲ تاشو گفت ۴۰ تا رو نگفت ها

معروف ترینش ممد شکلاتی و ممد اینجرد ( که اینجرد چند وقته مرده )- ابو کوشه - ابو شلنگی - ابو عشر تعلاف - وبا ( این مال اون موقعیه که رفتیم مشهد  من مسایل بهداشتی رو رعایت میکردم دیگه الکی اسم گذاشتن ) - ممد تهرانی - ممد لک لک -  این تهرانی و لک لک هم نمیدونم واسه چی گذاشتن

اون ابو کوشه مال اون وقتی بود که موهام بلند بود

ابو عشر تعلاف هم که جریان داره

همشون الکی هستن و من از همینجا تکذیب میکنم

از ایمیلاتون تشکر میکنم

موفق و پیروز باشید

مخلص شما ممد

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ب.ظ http://persianhiphop.blogsky.com

salam eyval weblog e bahali dary be manam sar bezan khoshhal misham bye

سلام
نظر لطفتونه
چشم میایم خدمتتون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.god.irxblog.com

یعنی باید بگم ته اطلاع رسانی هستیا!!! به وبلاگ منم بسر مرد.

نه بابا ما اطلاع رسانی در حد بچه های خودمون هم به طور مطلوب انجام نمیدیم اگر بقیه هم همکاری میکردن و تایپ میکردن ... کسی وقت این کارارو نداره
چشم میایم خدمتتون

نیلوفر پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:39 ق.ظ http://aksestan.irxblog.com

سلام
بلاگ زیبایی داری
موفق باشی

سلام
مرسی متشکرم
امیدوارم شما هم موفق باشید

یه دوست جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام همه کارهایی که گفتی بهتر از امتحان دادنه. ولی در هر صورت خسته نباشی.

سلام
بابا ناسلامتی ما خودمون داریم امتحان میدیما
اونم وقتی در طول ترم نخونده باشی
آخر ترم چی مشه؟
دهنمون سرویس میشه
ما به خستگی درس خوندن اشاره نمیکنیم که بروبچ انرژی مثبت داشته باشن

مامانم یادش رفت برام اسم بذاره یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:13 ق.ظ

in ghadr be khodet feshar nayar. cheshmetam roshan(be khater oomadane ali) too emtahanatet ham movafagh bashi.

سلام
ممنونم
شما هم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد