زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

سلام به دوستای خوبم.امیدوارم حالتون خوب خوب باشه
امشب خیلی خسته هستم  ....
راستی ! سمیرا!تو ماروگرفتی بابا:))))))
وای امروز چقدر خسته شدم .......
فردا هم که باید صبح بیدار شم برم فیش کانون زبان رو پرداخت کنم بعدشم که ثبت نام ... طرف از بیسک وان میره بیسیک ۲ ما افتادیم !!!...
-------------------------------------
من یکبار گفتم
و وای از یک .
یک اصلا چیز کمی نیست .
یکبار به دنیا آمدم و تا همیشه زنده ام.
من یکبار به مدرسه رفتم و ده سال درس خواندم
یکبار عاشق شدم وتا همیشه تاوان دادم.
من یکبار دروغ گفتم و برای همیشه تکرار کردم.
یک اصلا عدد کمی نیست
----------------------------------------
اینم آخرین ورژن برنامه محبوبه یاهو مسنجر هست لذت ببرید قربونه همتون...



  1. دانلود
  2. حجم : ۴.۱۷ مگابایت

    -------------------------------
    صدا کن مرا صدای تو خوب است 
     

    خدا جون کمکم کن
    --------------------------------
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:12 ق.ظ

خانمه سمیرا اصلا به شما ربطی نداره من با ممدشوخی کردم

ایـ وای دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:19 ق.ظ

ممد جون گفتنتم حاله ادمو به هم میزنه .کجاست غروره دخترونت؟!!!!!

سمیرا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:20 ب.ظ http://nadaram mikham besazam

راست میگی اصلا به من چه ربطی داره!!۱

حمزه چا کرت جمعه 5 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:49 ق.ظ

با سلام وخسته نباشید همه که مثل شما وارد نیستن لطفا کمی هم در مورد طرز استفادش هم بگید قبلا از توضیحات شما سپاس گذارم
واقعا خسته نباشید
نمی دونم چرا من همش دی سی می شم
موفق و سر بلند باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد