زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

سلام.امروز عجب جریانای عجیبی پیش امدا!...
خانوم ای وای که مثلا خودتتو با نام سمیرا معرفی کردی اخه این کار چه لزومی داشت دختر خوب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اجبا
ولی باور کن از همون اولشم میدونستم خودتی ؛ به هر حال خوش باشی و بت خوشبگذر
اینم شعر ... (مثلا سمیرا)  فقط تو این موندم که چرا اسم سمیرا رو انتخاب کردی!
:
اگر من قطره ام دریا تو هستی اگر من زنده ام روحم تو هستی اگر من شاعرم شعرم تو هستی اگر من عاشقم عشقم تو هستی



اگر دوست داری موفق شوی:
با انسان های موفق تر از خودت دوست شو

اگر دوست داری خوشبخت شوی:
با انسان های صادق تر از خودت دوست شو

اگر دست داری نابود شوی:
با هیچ انسانی دوست نشو

با این برنامه میتونید از راه دور سیستم victim رو خاموش کنید. من اینو روی یک LAN تست کردم جواب داد! وقتی میخواهید سیستم قربانی رو خاموش کنید یه پنجره شبیه ویروس بلاستر باز میشه و شما میتونید برای طرف یه پیغام بذارید 

دانلود



روز هایی که نمی شناختمت
عقربه های ساعتم مثل بقیه ساعت ها می چرخید.

روزهایی که کنارم بودی
عقربه های ساعتم با سرعت دوبرابر می چرخیدن

روزهایی که با خاطراتت بودم
عقربه های ساعتم گاهی سریع تر و گاهی کندتر می چرخید.

روز هایی که تو بودی و من نبودم
عقربه های ساعتم نصف سرعت بقیه ساعت ها می چرخید.

روزهایی که من هستم و تو نیستی
عقربه های ساعتم از کار افتاده اند و نمی چرخند.
زنـــدگی کن        زندگی بهترین لطف خــداست.
عشــق بورز         عشق بهترین شعر خــداست.
دوستی کن        دوستی بهترین حرف خداست.
پرستش کن        پرستش بهترین یاد خـــداست.
زیــبا شــــو        زیبایی بهـترین حس خــداست.
مهربان باش        مهربانی بهترین اسم خداست.
تــفــکــر کن        تـفکـر بـهتـریـن علـم خـداست.
صـادق باش       صداقت بهترین یادگار خـداست.
بنـدگـی کن       بـنده بهترین عـشـق خــداست.
با ... باش          ... از بهترین های خـــداست.
بچه ها همگی موفق باشید ...




نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:35 ق.ظ http://nadaram amma mikham besazam

سلام ممد جون به خدا من سمیرا هستم . به قران قسم من اصلا من خانومی به اسم ای وای نمیشناسم . ممنونم که شعر رو واسم نوشتی . ولی تو رو خدا بی خیال بشو . من ای وای نیستم اشتباه شده . راستی اگه اون جا کافی نت بود حتما میام به وبلاگت سر میزنم.

سمیرا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:14 ق.ظ http://nadaram amma mikham besazam

سلام اومدم تو اخرین لحضه ها به وبلاگ یه سر بزنم بعد برم ساعت ۹ یعنی ۱ ساعت دیگه از خونه میرم بیرون میرم به طرف اصفهان خونه خالم . واقعا دلم واسه نوشتهات تنگ میشه ممد جون بازم میگم وبلاگت خیلی باهال . ولی به نظر من اگه یه کم فاصله گرد گیری کردنت بیشتر باشه بهتره اخه ممد جون کی روزی ۲ بار وبلاگ رو گرد گیری میکنه؟! من برم دیگه زیاد حرف زدم. به امید این که بتونم بیام به وبلاگت سر بزنم.

گلناز جمعه 12 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:42 ب.ظ http://w.w.w.mamad.blogsky.com

سلام خوبین من از ایمیل دادن و گرفتن و اینترنت زیاد چیزی بلد نیستم الان هم که دارم اینا رو می نویسم الکی الکی زدم روی چند تا چیز که دیدیم این صفحه باز شد من می خواستم بگم که گلناز هستم و اینکه فقط می یام تو اینترنت که یرم تو این سایت واقعا کمال تشکر و قدر دانی از شما دارم که مطالب خیلی خوبی می نوسین

موفق باشین
امیدوارم اون شعرایی که براتون نوشتم رسیده باشه
بای

علی سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.mamad.blogsky.com

مائده عزیزم هر جا هستی خوش باشی فدات بشم


مائده خلیلی من ۰۰۷

یو سف سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:05 ق.ظ

خیلی ا فتز ا ح ا ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد