زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

سلام به همه دوستای عزیز


الان که دارم آپدیت میکنم ساعت حدود ۲ بعدظهر.صبح چه خوب خوبی دیدیمیعنی وقتی که از خواب بیدار شدم واقعا حسرت خوردمچه خواب طولانی بودچقدر توپ بودچیزی رو که دوست داشتم تو واقعیت ببینم تو خواب دیدم ... دیگه بی خیالش


راستی بابا الکی نگو!تو سمیرا نیستی!!چرا الکی قسم میخوری خو!!!تو ... هستی و اصفهان هم نمیخوای بری اگر هم قرار باشه جایی بری اصفهان نیست!پس اذیت نکن!وقتی میگم تو ای وای هستی خو هستی دیگه!اجبا!ولی این جریان واسه خودمم خیلی جالب شده!!!راجع به اونم که گفته بودید روزی ۲ بار آپدیت میکنید ؛ این خواسته بازدیدکنندگان محترم ولی باشه ؛ من روزی یه بار بیشتر آپدیت نمیکنم.بابت شعر هم ؛ خواهش میکنم؛ من قبلا هم گفته بودم هر کسی دوست داره مطالبشو ارسال کنه در صورتی که مشکلات اخلاقی نداشته باشه من خوشحال میشم بزارمش تو وبلاگ...


از ایمیل محمد رضا هم کمال تشکر رو دارم.
راجع به اون سوالی هم که شیوا پرشیده بود که تو چتور این همه مطلب رو مینویسی تو وبلاگ؟ 
من اکثرا دیسکانک میکنم ؛ مطالبمو مینویسم‌ ؛ و بعدش کانکت میکنم و ...  ولی اگه تو کافینت باشم که ...


بالاخره حال من و گرفتی٬
 عیبی نداره،
ولی پیش خودت نگهش دار ...


چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد
            چه نکوتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد

            پر و بال ما شکستند و در قفس گشودند
چه رها چه بسته  مرغی،  که پرش  بریده   باشد

 عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد


برای...

اگر چوپانی را صد گوسفند باشد و یکی از آنها گم شود آیا آن نود و نه را به کوهسار نمی گذارد و به جستجوی آن گم شده نمی رود : هر آینه به شما می گویم اگر گوسفند گم شده اش را دریابد بر آن یکی بیشتر شادی می کند تا از آن نود و نه که گم نشده اند.

انجیل متی-باب 18-بند 12و13



ویروس جدید w32.sasser.worm

کرم جدید ( W32.Sasser.Worm ) که درجه آلودگیش متوسط اعلام شده در حال گسترشه. این ویروس هم عملکردش مثل ویروس معروف بلستره یعنی بعد از وارد شدن به سیستم اخطار Reboot میده و در نهایت Restart.

مثل بلستر روی سیستم های عامل ویندوز2000 ، ویندوز XP و ویندوز سرور تاثیر میذاره و در عین حال قادر به تاثیر روی ویندوز NT ، 98 و یا کامپیوترهای لینوکس نیست. این ویروس از راه TCP/IP نفوذ میکنه( یعنی کافیه فقط به اینترنت وصل بشی). فایل این ویروس روی سیستم به اسم avserve.exe نصب میشه.

میتونین با دانلود نسخه های اصلاحی ویندوز و نصب اون از ورود این کرم جلو گیری کنین:

+ Patch مایکروسافت برای ویندوز XP
+ Patch مایکروسافت برای ویندوز 2000
+ Patch مایکروسافت برای ویندوز 2003
+ صفحه اختصاصی مایکروسافت در ارتباط با ویروس Sasser
+ صفحه اختصاصی Symantec در ارتباط با ویروس Sasser
+ ابزار شرکت Symantec برای شناسایی و از بین بردن ویروس
+ توضیحات شرکت Symantec در مورد از بین بردن ویروس

مایکروسافت برای کلیه نسخه های ویندوز اقدام به ارائه یک اصلاحیه تحت عنوان Sasser Removal Tools کرده که نحوه عملش اصلا شبیه یک Remover نیست. ولی به هر حال دانلود و اجراش واجبه...
دانلود مستقیم Remover 


بسه ساکت نشستن در خونه ها رو بستن
از همه دل بریدن
دل به کسی نبستن
یالا پاشین بجنگین با این روزای ننگین
چه فایده  داره اینجه حتی نشه بخندین


ساده بودی همچو سایه 
                                 همچو شبنم روی لاله


بچه ها ما بریم دیگه 
ساعت ۵ هم باید برم استخر
خوش باشید.بای   

نظرات 4 + ارسال نظر
سامان چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:40 ب.ظ

خوب بود

مصطفی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.amyweber.com

خوب بود
همیشه خوش باشی

مهتاب شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.mahtab867.persianbelog.com

سلام
بیشتر کار کنید و عکس هم لازمه

محسن سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام
کار شما عالیه


من ارتون تشکر میکنم به خاطر زحماتی که میکشین
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد