زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

سلام به شما دوست عزیز
یه سری مشکلات دست به دست هم داد که من نتونم تو این چند روز اخیر آنلاین بشم
از ایمیهای شما دوستان عزیز ممنونمشما نسبت به من لطف دارید
دیشب هم اولین شبی بود که بعد از مدتها فوتبال بازی کردیمخیلی حال دادکلی خندیدیماین جرفی احمق هم که ۱۰ دقیقه بیشتر بازی نکردآقای جلفی میگه فکر کنم چشمام ضعیف شده  سرم درد میکنهآخه بگو عربه احمق نه اینکه مطالعت خیلی زیادهعزیزم چشماش ضعیف شدهعوضی این همه نونش دادم بزرگش کردم ؛ رفت ۲ بار آب اورد واسمون کلی ادا و اشوه اومداین روزای اخیر خیلی باهال شدهوای خدا دیشب چقدر خندیدم به این مهدی لره؛ پوریا ... و میلی پستونوای خدا چقدر به علی جرفی خندیدم دیروزعربه احمق تو ظهر گرما بلند کرده امده میگه ممد بیا این سی دی شکنجه های که تو عراق کردن با صحنه های کسائیه میکشن و خیلی چیزهای دیگه ... بعدش گفت حسابشو بکن من دیشب نگاش کردم نتونستم نهار بخورمولی خیلی عربه احمقه ؛ حالمونو گرفت ؛ اصلا یه جوری شدم ؛ به خدا اینا مسلمان نیستن . کثافت میاد میگه الاه اکبر سر طرف رو میزنهراستی این لویسمی چه گیر داده به ماالبته چه کنیم دیگه ...
جدیدا  وقتی از خونه میرم بیرون این ۲ تا  شعر هم میخونم: ای الهه ناز   با دل من بساز  کین غم جان کداز برود ز دلممشکی رنگ عشق ؛ مثل رنگ چشای مهربونت  مشکی رنگ عشق مقل شبهای قلب آسمونهکی میگه رنگ غم سیاه رنک خوش سفیدی ؛ کی میگه آبیه رنگ صداقت مشکییه رنگ پلیدیچرا یه عده ای مشکی رو رنگ غم میدونن مگه رنگ پر پرستوی عشقو ندیدن مگه رنگ پر پرستوی عشقو ندیدنمشکی رنگ عشق بقیشو بلد نیستم رنگ عشق گلهای آسمونهمن اینو یه بار کوشش دادم حالا قراره پسر عمم برام رایتش کنه
اینم ۲ بیت شعر زیبا ؛ تقدیم  شما دوستان عزیز
بلای عشق را جز عاشق شیدا نمیداند    به درا رفته میداند مصیبتهای طوفان را
به دشت سینه آذین کن کبوترهای وحشی را    پرستوی غریبم من هوای آشیان دارم
با بهترین آرزوها برای شما  : محمد
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:26 ب.ظ

ale bod

[ بدون نام ] شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:40 ب.ظ

آریا دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام چند تا بوتر جدید بزار مرسی از برنامه های قبلی کلی حال کردیم خوش باشی

باب سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:43 ب.ظ

کچل سلام
خوبی کوچولوو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد