زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

به یاد نگارنده  ع ش ق
یه سری عوامل دست به دست هم داد تا من نتونم چند روز آنلاین بشم
امروز تو ظهر گرما بلند شدیم رفتیم کانون ! تو ماشین داشتم تمرینا رو حل میکردم ؛ ۱ دونه تمرین مونده بود که تمام بشه ؛ دوستم بم گفت بده این آخری رو من حل کنم به یاد دوران بیسیک ۱خلاصه منم بش دادم حل کرد بعدش که رفتیم کلاس همون تمرینی رو که اون حل کرده بودو گفت جواب بده که اشتباه بود...


دیروزم که با سروش رفتم استخر عجب ضایغ بازی شدا ...


با بعدی که وبلاگمو آپدیت میکنم برتون یه سری جوک میزارم


آقا یوسف معتقده که این وبلاگ افتضاحهبه حرحال اینم یه نظرییه دیگه


علی ؛ شما دنبال کی میگردی؟ مائده کیه دیگه!!!!!


از ایمیل نسیم هم تشکر میکنیمشما هم موفق باشید



بچه ها این مطالبی رو که الان میخوام بگمو گلناز خانوم واسمون فرستاده
سلام خوبین شاعر می گه عشق یعنی دیوانگی .عشق یعنی بودن اما بی نفس رفتن از روی محبت چون پرنده در قفس عشق یعنی بی می از نی پر شدن لحظه ای با یار هم محمل شدن ............. من دیوانه ام از عشق تو بیگانه از بودنت شاید کنار گوشه ای با تو دلم ساکت شود در منزلت سا کن شود با یک هجای صحبتت هر مشکلم اسان شود بودن کنار کوی تو از عا لمی بهتر بود مجنون چه داند عشق من لیلای من زیباتر است فرهاد اگر اگه شود شیرین او ویران شود من در کنار کوه او یک لحظه ساکت می شوم


بگو با من چرا اینگونه پروا می کنی از تمام بودنم یک لحظه پیدا می کنی تا بگیری مشکلی انگه تماشایم کنی من ندارم جز بدی از من مخواهید نیک را کوزه را بشکسته ام تا یاز او را بنکرم



گر بیایی میروم گر روی من رفتهام گر مرا پیدا کنی گم می شوم گر گم شوی جویم تو را
رفتنم هرگز نبود از بودنت رفتن تو باعث این کار شد عاقبت از عشق او مجنون شدم عشق لیلی باعث این کار شد
گر نبودم عاشق اما صادق بودم در نگاه عاشقان
سادگی را شیوه رندان مدان
از مخواه عاشق شوم انگه که عاشق می شوم از عشق او ویران شوم
هر لحظه که تو خدا حا فظی می کنی من برای لحظهای میمیرم

۱)عادت کنیم اول دیگران را بفهمیم و به آنها گوش دهیم و بعد خود را بفهمانیم

۲) امروز به گونه ای زندگی کنیم که اگر فردا نباشیم درباره اعمال و رفتارمان و بهرهای که در زندگی به جای گذارده ایم به نیکی یاد شویم

۳)تا ماس پین : میگوید: انچه آسان بدست آید بی قدر میشود و انچه بها یش پرداخت شود گران قدر تنها خدا می داند چه بهایی برای کالا های خود تعیین کند

۴)هانری دیوید تریوا می گوید: هیچ کوششی را بهتر از أن نمی دانم که انسان توانایی خود را صرف ارتقاء زندگیش کند


۵) النور روز ولت می گوید: هیچ کس نمی تواند به شما صدمه بزند مگر با رضایت خود شما

۶) گاندی می گوید: هیچ کس نمی تواند به شما بی احترامی کند مگر خود شما بخواهید


( امروز من هرچه هستم نتیجه انتخاب دیروز است )

و در نهایت با شعری از مولوی از شما خداحافظی میکنم :

شکر کند چرخ فلک از ملک و ملک و ملک
وز کرم و بخشش او روشن و بخشنده شدم

اقای محمد شما اگر مایل باشین که از اینگونه مطالب و یا شعر در وبلاگتون بنویسین من می تونم با شما اگه دوست داشته باشین همکاری کنم و برای شما مطالبی که به نظرم جالب و اموزنده می باشد برای جوانانی که به اینترنت وصل میشن و به سایت شما میرن را جمع اوری کنم و براتون بفرستم تا شما هم تو وبلاگتون بنویسین تا برای همه اموزنده و مفید باشه

من تا اونجایی که بتونم از کتا بهایی که می خونم و شعر ها و مطالبی که جمع اوری می کنم اگر نکته جالبی داشت برای شما می فرستم البته اگه شما ما یل باشین
موفق و سر بلند باشین


من کمال تشکر از گلناز جون رو دارم . من خوشحال میشم مطالبتونو تو وبلاگ بزارمباعث افتخاره امیدوارم که موفق باشی.مرسی


توی این دلواپسی های مدام ، جز ترانه های زخمی چی دارم ؟! 

                                 
.: memories :.
        
         (08)

دلتنگی و اشک ، چون همیشه 
با من هست و خواهد ماند ...
زمانم گم شده ...
شاید سحر باشد ، شاید هم نه !
می دانی تنها نگار من !
لحظاتی در زندگی هست که
حتی حس نشات گرفته در وجودت را
نمی توانی توصیف کنی !
می خواهم همین امشب رازی با تو بگویم  
اما شرطی دارد ...
باید قول بدهی از من دلگیر نشوی !
جنس من ، شاید از چینی هم ظریف تر باشد !
و احساسم از بلور هم شکننده تر .
من همه چیز را می فهمم و درک می کنم 
دوست ندارم غم ، هاله چشمان مهربانت را بگیرد
اما تنها هستیم ، من کمی از تو دلگیرم ...

* نیست رنگی که بگوید با من  " اندکی صبر سحر نزدیک است "
   هر دم این بانگ بر آرم از دل " وای ! این شب چقدر تاریک است "



                                   
Camel Train through the Sahara Desert
        
         

هوا ابریست ...
ابر می خواهد ببارد ، اما اجازه ندارد !
من جای او می بارم ،‌ ساده و بی منت !
تازگی ، اشک واژه ام شده ...
می دانم ، هیچ گاه شاعر نخواهم شد  !
آخر کلمات مهمل مرا چه به شعر و شاعری !
در انتهای افق چشمانم ، غروب لانه کرده ...
وقت الوداع با خانه و غزل رسیده ...
می بینی ! چقدر زود دیر می شود !
تا چشم برهم زنی باید بروی و
اشک مجالی برای آخرین کلامت نمی دهد ...


یه مطلبی رو هم درباره ی سرعت اینترنتو بگیمو بریم

سرعت واقعی اینترنت شما چقدر است؟

 

وقتی به اینترنت متصل هستید، تصویری از دو رایانه بسیار کوچک در سمت راست پایین صفحه نمایش ( قسمت Tray ) ظاهر می شود.

اگر موس خود را روی این دو رایانه نگه دارید ( یا روی آن دوبار کلیک کنید )، سرعت اینترنت شما را نشان می دهد؛ مثلا bps 33600 ( بیت بر ثانیه )، اما این سرعت واقعی خط شما نیست؛ بلکه سرعت مودمی است که در شرکت ISP ( که شما از او اینترنت گرفته اید ) قرار دارد. سرعت واقعی خط معمولا عددی بسیار کمتر از این مقدار است!

اگر می خواهید ببینید این مقدار اطلاعات با چه سرعتی رد و بدل می شوند، می توانید سری به نشانی
McAfee.com - Internet Connection Speedometer بزنید، در این صفحه یک سرعت سنج وجود دارد. کافیست روی عبارت Test Now کلیک کنید. کمی صبر کنید تا Speedometer سرعت اتصال را اندازه بگیرید. عددی که در مقابل عبارت Your Speed مشاهده می کنید، سرعت واقعی است.

اگر این مقدار با سرعت مودم ISP خیلی متفاوت است، از دست ISP خود شاکی نشوید!

چون سرعت خط علاوه بر تجهیزات موجود در ISP، به موارد زیادی چون کیفیت خطوط مخابراتی منطقه و منزل شما نیز بستگی دارد.


قربون شمامنتظز ایمیل ها و نظراتتون هستیمموفق باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام احمق نشو دیگه بس کن عوضی بازی در نیار دیگه . قربونت برم و اینکه خیلی باحالی.

ستاره دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام خوبی من اون حرفها را دوباره با اسم ستاره براتون فرستادم

من سینا از تبریز هستم یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:32 ق.ظ

سینا یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:53 ق.ظ

سینا یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:01 ق.ظ

من سینا از تبریز هستم / من می خوام با یک دختر خوب دوست بشم .قد من ۱۸۰ س است . بچه باحا لی هستم . اگه کسی میخاد دوست بشه به ایمیل من پیغام بده مخلص همه بچههای باحل هستیم

نازی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:33 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد