زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

با نام خالقی که لبخند را در آشناییو اشک را در جداییآفرید


سلامامیدوارم حال همتون خوب خوب باشه


داشتم شعرای خودمو میخوندمبدجوری دلم گرفت


الانم فقط امدم به نوعی از اونایی تشکر کنم که ...
گلنار خانوم شما هم مثل یاسمن خانوم به ما لطف دارید 
گلنار خانوم ؛ بابت اون هم که گفته بودید که فقط به اینترنت وصل میشید که حرفهای منو بخونید ؛ عریزم شما لطف دارید ؛ چشماتون قشنگ میبینه . راجع به اونم که گفتید از اینترنت چیزی بلد نیستم ؛ من خوشحال میشم اطلاعات خودمو در اختیار دیگران قرار بدمخدمت به خلق بزرگترین سعادت


خانوم مثلا سمیرا شما خجالت نمیکشیداون از اون موقع که مینوشتید ایمیل ندارم حالا میگید ایمیلتون گور خره!


احسان ؛ مسافر ؛ حسام ؛ مصطفی از ایمیل ها و نظراتتون تشکر میکنم


راستی حانیه خانوم!!!!!!! بابا ایولخیلی خندیدم و حال کردم با اون حرفت که گفتی من خیلی با تو خاطره دارم مملیبابا بی خیالهر کی ندونه فکر میکنه ۶ سال زیر یه سقف زندگی کردیم!راستی من شما رو به جا نیاوردم!


راستی گلنار خانوم من دفعه ی بعدی که وبلاگ رو آپدیت میکنم حتما اون شعرا رو میزارم تو وبلاگآخه باید اون حرف هایی که ‌(‌ژ) تایپ شده بود به (پ) تبدیل کنمدفهع ی بعدی حتما ...


زنـــدگی کن        زندگی بهترین لطف خــداست.
عشــق بورز         عشق بهترین شعر خــداست.
دوستی کن        دوستی بهترین حرف خداست.
پرستش کن        پرستش بهترین یاد خـــداست.
زیــبا شــــو        زیبایی بهـترین حس خــداست.
مهربان باش        مهربانی بهترین اسم خداست.
تــفــکــر کن        تـفکـر بـهتـریـن علـم خـداست.
صـادق باش       صداقت بهترین یادگار خـداست.
بنـدگـی کن       بـنده بهترین عـشـق خــداست.
با ... باش       ... از بهترین های خـــداست.


من از شستنگاه شناور می آیم.

به آنجا رفتم تا بشویم روحم را،ذهنم را و قلبم را

در شستنگاه شناور ،آبی و سکوت جاری بود.

و من در بال های سکوت خفتم

و آموختم در خاموشی زیستن را

و اینک سلام من به تو پایان سکوت است

با آمدن تابستان،

شروعی دوباره


برای تویی که قرار نیست فراموشت کنم

گفتم از خروار ها فکری که هر روز به ذهنم می رسند کدام عاقلانه تر است
گفت برو بابا دل خوش سیری چند
گفتم من عادت کرده ام هر روزم را با افکار ...خانوم بگذرانم
گفت زندگی چیزی نیست که لب تاقچه عادت از یاد من و تو برود
گفتم عشق یعنی چی
گفت عشق صدای فاصله هاست.فاصله هایی که از نقره تمیز تر است
گفتم عاشق کیست
گفت عاشق یعنی دچار
گفتم راز آفرینش در چیست
گفت کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ
گفتم زندگیم از بهر چه خالیست
گفت زندگی خالی نیست.مهربانی هست.خدا هست .ایمان هست
گفتم خدا را کجا می توان یافت
گفت در همین نزدیکی.لایه این شب بو ها .پای آن کاج بلند
گفتم گذشته دردناک و آینده نا معلوم است
گفت زندگی آبتنی کردن در حوضچه ی اکنون است
گفتم حقیقت چیست
گفت هر آنچه را که تو باور کنی حقیقت است
گفتم خوشا بحال کسانی که به دنبال حقیقتند
گفت خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند
گفتم راه خوشبختی از کدام طرف است
گفت خوشبختی خود راه است
گفتم فاصله من تا خوشبختی چقدر است

گفت فاصله تو تا ...خانوم فاصله تو با خودت است


بچه ها ... فلان بای


 

نظرات 5 + ارسال نظر
ماندانا جمعه 19 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:12 ق.ظ

سلام

خسته نباشید

امید وارم همیشه موفق باشین

می خواستم اگه میشه یه ضد فیلتر خوب پیدا کنی

اخه webjet از بین رفته

یا کار نمیکنه یا اصلا نصب نمیشه

سایتشم که داغون شده

اگه میشه راهنماییم کنین

یه برنامه هم تو یادداشتهای اسفندتون هست که میشه باهاش صدارو تغییر داد(voise changer) من هر کاری کردم نتونستم دانلودش کنم اگه میشه راهنماییم کنین

خیلی ازتون متشکرم

با تشکر مانداناعباسی

سمیرا سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:13 ب.ظ

ممد ملوم هست تو کجایی؟ بابا بیا این وب رو یه گرد گیری بکن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:45 ق.ظ

مازیار پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام
بابا جمع کن این مسخره بازی ها رو
در ضمن آی دی ما رو هم ی جایی تو این وب لاگت بزن

رضا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:32 ب.ظ

اگر ممکن است طریقه ساخت امیل یا هاتمیل برایم شرح دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد