زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

جاسوسی به نام 007 ( معرفی یک نرم افزار جاسوسی همه فن حرف )
007 Spy Software یه برنامه جاسوسی قوی هست که  شما رو از فعالیت هایی که توسط کاربران دیگه انجام شده با خبر میکنه.مثلا یه گزارش از محتوای ایمیل ها و سایت های بازدید شده،ftp های مورد استفاده،یوزر نیم ها،پاسورد ها و خیلی چیز های دیگه  ارایه میده.شما با این ابزار قدرتمند میتونید بفهمید که در غیاب شما دیگران چه بلایی سر کامپیوترتون میارن.این برنامه قابلیت های زیادی داره و میتونید اونو بصورت مخفی نصب کنید تا کسی متوجه اون نشه.این برنامه در زمان های مشخص یه فایل html با اطلاعات بسیار جالب و خواندنی تحویل شما میده و شما هم میتونید در اوقات فراغت اونو مطالعه کنید.قابلیت هایش هم به این قراره:
ضبط همه کلید های فشرده شده:
تمام اطلاعاتی که توسط کیبرد به کامپیوتر وارد شده رو ضبط میکنه وبرای اینکه شما سردرگم نشید عنوان صفحه مورد نظر رو هم ذخیره میکنه.مثلا تمام محتوای چت رو همراه با اسم برنامه ای که برای چت استفاده شده رو براتون ذخیره میکنه.
ضبط اطلاعات بازدید از سایت ها: لیست آدرس همه وب سایت هایی که مشاهده شده رو براتون ذخیره میکنه و حتی میتونید مستقیما بصورت آفلاین اون صفحه رو هم ببینید.
ضبط تصاویر: میتونید تنظیم کنید که یه سری تصویر هم در فاصله های زمانی مختلف از صفحه مانیتور گرفته بشه.حتی میتونید کیفیت فایل خروجی رو هم مشخص کنید.یا مشخص کنید که از پنجره های فعال عکس بگیره.این قابلیت خیلی به درد میخوره  . . .
ضبط فعالیت های هارددیسک:
تمام
اینگونه اطلاعات از قبلی ساخت،تغییر نام،ویرایش فایل ها و فولدر ها ذخیره میشه.
قابلیت های امنیتی این برنامه هم به این شرحه: تعریف یک پاسورد برای اجرای برنامه که کسی نتونه دستکاریش کنه!میتونید طوری نصبش کنید که اثری از اون هیج جا نمونه.یعنی نه آیکنی ازش ساخته بشه و نه تو add/remove بره!
شما همچنین میتونید تنظیمی به کار ببرید که فایل log ایمیل بشه یا به یه سرور از طریق ftp منتقل بشه! و هزار و یک قابلیت جالب دیگه که باید خودتون باهاش کار کنید تا متوجه بشید
.
دانلود کنید با حجم 2.31 مگابایت ( نسخه 3.3 )
لینک کرک :
http://www.addz.by.ru/bsoft.ru/crack/007_Spy_Software.rar