زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

پاسخ به ایمیل های شما دوستان عزیز

maryam_jan71 بابا خیلی باحالیبابا بزار پله به پله

shabtarin
جون عزیزم باید با عرض معزت بگم که من برای کسی آی دی هک نمی کنم 

mehrsal2000 جون عزیزم مرسی از امیلت


ehsan_hamrah2000
خو عزیزم با سی دی مودمت راحت نصبش کن دیگه


siavash98001 جون قربونت عزیزم

 
asemoon25جون عزیزم مرسی از امیلت


آقای
webmoly از من درخواست همکاری در سایتشون رو داشتن که باید بگم که شرمنده من فغلا یعنی دارم درس می خوانم و وقت هم ندارم ولی عزیزان اگه کسی وقتشو داره با 
www.webmoly.com همکاری کنه

nader_447 مرسی از راهنماییت عزیزم سعی میکنم بیشتر توجه کنمراجع به امیل دومت هم باید بگم عزیزم درست مگی شما اون برنامه مشکل داره و اجرا نمیشه


saggad asan az bandar lengh  عزیزم مرسی از امیلت

ashkankh2002 عزیزم مشکلت رو بگو عزیزم اگه تونستم حتمن راهنماییت میکنم


easternboy85 جون عزیزم من اطمینان دارم که برنامه Y!spy کار میده.خودمم این برنامرو دارم.یکم بیشتر دقت کنی میبینی که کار میده.به هر حال مرسی از امیلت