زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

McAfee Personal Firewall Plus 2004

یکی از بهترین و قویترین دیواره های اتش برای جلوگیری از ورود هکران به سیستم شما که از قدرت بالایی برخوردار میباشد. وبه نظر من خیلی قویتر از zone alarm هست.

 

 حجم ۳ مگابایت
 


لذت بخش کردن وبگردی با SurfStream v1

SurfStream شامل مهمترین ابزارهاییست که کاربران اینترنت به آن احتیاج دارند.این برنامه میتونه جلوی باز شدن پنجره های تبلیغاتی رو بگیره و همچنین از لود شدن عکس های تبلیغاتی در صفحات مشخص شده جلوگیری کنه.همچنین شامل ابزار های متنوعی هست که استفاده از پراکسی سرور ها رو براتون راحت میکنه و میتونید با خیال راحت به گشت زنی بپردازید.این برنامه میتونه بطور خودکار تنظیمات TCP/IP رو دستکاری و اونها رو در بهترین حالت ممکن تنظیم کنه و به این روش سرعت اینترنت شما رو افزایش بده.همچنین این برنامه شامل یه برنامه مدیریت سایت های مورد علاقه شماست و شما میتونید به راحتی اونها رو مدیریت کنین.همچنین این برنامه بطور خودکار ساعت سیستم شما رو با دقیق ترین ساعت ها میزان میکنه.در هر حال استفاده از این برنامه ، وب گردی های شما رو راحت تر و لذت بخش تر میکنه.


کرک

منبع


سریعترین و بهترین مرورگر وب opera 7.50 beta2



سریعترین و بهترین مرورگر وب را دریافت نمایید در این نسخه تمامی  مشکلات قبلی مانند مشکلات با سایتهای فارسی برطرف شده و سرعت نیز بسیار افزایش یافته است
در ضمن پیشنهاد میکنم اگر براتون ممکنه اینو دانلود کنید چون واقعا کارایی داره و عالیه !
دانلود نسخه با جاوا 13mb 
دانلود نسخه بدون جاوا   3mb 


نرم افزار VisionBlazer 1.03 
برنامه ای بسیار جالب و زیبا برای ساخت فلش. این برنامه افکتهای بسیار زیبایی داره که شما می تونین از انها استفاده کنین.در ضمن کار کردن با این برنامه بسیار ساده است.