زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

My Password Manager v1.4

یک برنامه برای مدیریت کلیه پسورد های شما می باشد . یک رابط مستقیم با کار آیی ساده طوری که هر کسی که با ویندوز بتواند کار کند به راحتی با این برنامه می تواند کار کند و ضمنا از سرعت بالایی نیز برخوردار می باشد و همچنین ۱۰۰٪ مطمئن و ایمن می باشد . این برنامه می تواند پسورد های بسیار زیادی را در خود نگه دارد و می توان حتی برای هر کدام از پسورد ها توضیح و عنوان خاصی انتخاب نمود و سایر تنظیمات مختلفی که یک برنامه نگه دار پسورد باید داشته باشد را دارا می باشد . این برنامه از لحاظ فنی از سیاست های دپارتمانهای آمریکایی از قبیل بکار بردن ( ۲۵۶ bit و استاندارد AES و طولانی کردن طول پسورد ها که حتی اگر کسی در کنار شما هم باشد نتواند بفهمد پسورد شما چند کارکتر می باشد ) برای نگه داری و مخفی کردن پسورد ها استفاده می کند . در کل با این برنامه همیشه خیالتان راحت است که دیگر نیاز به حفظ و یادداشت پسورد های خود ندارید و جای آنها همیشه ایمن و راحت قابل دسترس برای شما می باشد . قابل توجه : این برنامه به ۲ زبان انگلیسی و روسی وجود دارد .



دانلود برنامه

دریافت کرک

----------------------------------------------------------------
  Picasa 1.618 نرم افزار جالبی است برای دیدن عکس . حجمش هم کمه. دانلود کنین ضرر نداره! جالبیش اینه که بطور اتوماتیک عکسای تو هاردتونو Search میکنه و باز هم بصورت اتوماتیک اونارو براتون دسته بندی میکنه.



۳.۶۳ مگابایت

سریال: FFFRR-RF4MQ-MEZ3Y-A5WPA
دانلود

--------------------------------------------------------------

Asmw PC-Optimizer Pro 6.31


اینم برنامه به صورت اتومات برای پاسخگویی به ارورهای سیستمون هست .در کل کارش اینه که به صورت خودکار ارورهای سیستمتون رو سرچ میکنه و قبل از وقوع جلوش رو میگیره...




  1. دانلود
  2. s/n: 1AAFB-8GIGG-PMOQ7-XVXW7-3FYWJ
    ------------------------------------------------------------------

BSPlayer 1.00 RC1 Build 805

یک پلیر بسیار زیبا و جذاب و متفاوت با پلیرهای دیگر!!!


۱.۸۱ مگابایت
دانلود


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد