زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

ممد از من میخواد واسش یه سری چیز بنویسم تو وبلاگ پس از التماسهای فراوان و پا بوسیدن های بسیار خواستشو اجبابت میکنم :
 ساعت ۱۰ شب بود .
  فقط منو تو بودیم .
   شب بیاد ماندنی بود .
    به موهات دست میکشیدم .
     تو اون تاریکی چشات برق میزد ؛ مثل الماس
      مشغول نوازش کردنت بودم . 
       سینهاتو میمالیدم ولی تو نجیب بودی و هیچی نمی گفتی .
        اون شب هیچ وقت یادم نمیره .
         چون بری اولین بار بود که یه گاو رو میدوشیدم
          آقایون و خانوما فکر بد نکنید من اونشب توی یه گاوداری بودم داشتم شیر میدوشیدم 
                                                                             از طرف پسر عمه ات : یاشار
                                                                       Email : Linkinpark_Yashar@Yahoo.com

نظرات 5 + ارسال نظر
نازی سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:37 ق.ظ http://HADISH64.PERSIANBLOG.com

سلام موفق باشی

علی سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:36 ب.ظ

من ۲۵ سالمه دنبال یک همسر خوب میگردم
کمکم کنید برام ایمیل بزنید

من فارغ التحصیله رشته کامپیوتر هستم

بچه تهران هستم

برام حتما ایمیل بزارید

النمر۲۰۰۴۲۰۰۲ چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:04 ق.ظ

سمیرا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:46 ب.ظ http://nadaram mikham besazam

خیلی باهال بود

hassan_ebrahem2000 یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:48 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد