زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

سلام . من آپدیت میکنم پس زندم . جدیدن زدیم تو کار مکالمه ی زبان . همین نوارهای آموزشی نصرت که تو ماهواره تبلیغ میکنه جدیدن سی دیش CD دستم امده . اتفاقا 2روز پیش رفتم 1 خدمات کامپیوتری پاساج توی آسمانه رایتشون کردم . کلش هم 4 تا سی دییه . من کلی ریت کردم به چند نفر هدیه دادم . خیلی چیز خوبیه حرف نداره . حسابشو بکنید من تاییدش کردم . جدیدن زدیم تو کار آموزش . اتفاقا دیروز رفته بودم استخر 2 تا بچه عرب امدن بم گفتن ولک من 2 بار دارم میام استخر هنوز شنا یاد نگرفتم ! خلاصه ما هم ۱ کم بشون یاد دادیم ولی از اونجایی که این ۲ فرد بسیار بی استعداد بودن ...
آقای جرفی هم که بعد از امتحاناش رفته تلپ شده خونه خالش اینا ! البته این پدر سوخته برای ( خ ) رفته ! با اینکه ۱ روده راست تو شکمش نسیت ... 
یه خبر دیگه اینکه من به احتمال ۸۰ درصد یه کافی نت تو زیتون میزنم ( به قول عربها میندازم )
من یه کافی نت میندازم((((((:فقط بابم به خاطر این یکم مخالفت داره که میگه تو سال دیگه باید کنکور بدی باید بشینی درس بخوانی . ولی اگه کافی نت بزنم کم کم کم کم حداقل ماهی ۱ میلیون درامد دارم==>سود خالصD: 
راستی اینم خطاب به یاشار : یاشار جون من پا بوسیه تو رو کردم که برم مطلب بنویسی؟ یا تو ... کردی که پسورد وبلاگ رو بت بدم ... 
البته چند تا از دوستای من پسورد وبلاگم رو دارن که هر وقت که دوست داشته باشند میتونند چیز بنویسن.
اینم بگم که خیلی بی مرفتین اصلا نظر نمیدین
موفق ؛ پیروز ؛ شادکام باشید
با خدا باشو پادشاهی کن ...
همچو شیر باشو از کنا آهوی بی گناهی به آرامی گذر کن
نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:08 ب.ظ

بازم سلام خوبی ممد؟ اومدم اینجا هم سلام بدم اخه بازم نظر ندارم که بهت به بگم شرمنده

سلام دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:30 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد