زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

سلام . طبق آخرین خبرهای دریافتی حاکی از آن بوده که علی جرفی فرزند باقر به شماره شناسنامه ی ۶۸۶ صادره از سوسنگرد از خونه ی خالش که گویا خالی بوده آمده ( به گفته ی خودش رفته بودن تهران < طهران > قابل ذکر است یه روده راست تو شکمش نیست . بگو مرد مومن فامیلای شما پاشونو از خوزستان اونورتر نزاشتن ) خلاصه وقتی خبارنگاران از وی سوال کردند : پدر سوخته پس چرا ۴ روز تلپ شدی اونجا : پرفسور جرفی در جواب فرمودند :
آقای محترم اگر خود شما هم توی یه جایی بودید که ابول قراشی ؛ ابول  عراقی ؛ ابول جگایر و همچنین اگر ابول ایکس ایکس ال ۲۴ ساعته باز باشه شما هم دیگه به خانتون بر نمیگشتید ( با لحجه ... عربی خوانده شود )
این کلمات منو کشته خیلی خنده داره اونم با لحجه عربی  که البته معنیشو نمیدونید شماها :
ابول قراشی ؛ ابول عراقی ؛ ابول جگایر و ابول ایکس ایکس ال
یه مطلب دیگه اینکه ما باید یه پذیرایی داشته باشیم از ۲ تا از دوستای عزیزمون و به همین مناسبت طبق آخرین هماهنگی با آقای جرفی پنجشنبه شب در خدمت آقای جرفی هستیم محلشو خودمم نمیدونم . بهر حال یا بستنی یا پیتزا . حالا ما در حال رایزنی هستیم که علی جرفی زیدشم بیاره . راستی یه خبر دیگه اینکه حاصل کار علی جرفی از اون زنی که ۲ سال پیش صیغه کرد یه دختر کاکلسری بود که به دلیل اینکه دوست نداشت بچش دختر باشه و زنش دختر زاییده بود اول زن را کشت و بچه را هم زنده به گور کرد .
روهشان شاد و یادشان گرامی باد : روابط عمومی وبلاگ
یه چیز دیگه هم اینکه در جواب اون خانم ای وای هم باید بکم که من وقت خودمو صرف نمکنم بیام با موجودی مثل تو بحث کنم فقط سکوت میکنک و بت میخندم .
اون آقایی هم که گفته بود از توی اینترنت برای من همسر پیدا کنید باید بکم دلت خوشه ول معطلی. دوست دارم راهنمایت کنم ولی اگر بخوام این کارو بکنم یه سری مسائل برای خودم باز میشه که اصلا مایل نیستم بش فکر کنم . فقط اینو بت بگم عزیزم که زن گرفتن شوخی که تو بخوای از تو اینترنت پیداش کنی.
دوستان عزیز اگر اشتباه تایپی یا در جملات ایرادی بود به بزرگی خودتون بخشید من فقط نمیکنم اینارو ویرایش کنم . اتفاقا اون روز داشتم مطالب خودمو میخوندم دیدم به جای ( غذا ) نوشتن ( قضا ) تازه این فقط یکی از اشتباهات بود ... به هرحال این مشکلات توی تایپ کردن پیش میاد ...
     محبت را از درخت باموز که سایه از سر هیزم شکن هم بر نمیدارد
بای مای فرند جونم اینا ===>موفق و پیروز باشید
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:36 ق.ظ

سلام. اولا من فقط نظرمو گفتم و هیچ قصدی هم نداشتم و از شما هم نخواستم با من بحث کنید ثانیا شما حق تو هین کردن ندارید و منظورتون ار موجودی مثل تو ..... به هر حال من منظوری نداشتم.

سمیرا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:59 ب.ظ

اقا چه خبرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد