زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

جوابیه: خانم ایکس ؛ باید خدمتتون عرض کنم در جواب اون حرفی که گفته بودید : 
 

وقتی دخترا تحویلتون نمیگیرن حق دارین ازین چیزا بنویسید!
باید بگم ShuT Up plz or ShuT Your Mouth
...
---------------------------------------------
جوابیه : اونم که گفته بودید :
من
فقط نظرمو گفتم و هیچ قصدی هم نداشتم و از شما هم نخواستم با من بحث کنید ثانیا شما حق تو هین کردن ندارید و منظورتون ار موجودی مثل تو ..... به هر حال من منظوری نداشتم.نظر خودمو گفتم.
باید بگم: اولا شما بیخود میکنید به خودتون اجازه بدید با من بحث کنید و من هم شخصیتم اجازه نمیده بیام با شما بحث کنم . دومن من به کسی توهین نکردم اون مطلبی هم که نوشتم محض مزاح بود شما هم اگر ظرفیت ندارید اینجا نیاید.اونم که گفتم موجودی مثل تو دیگه خودتون تا آخرش بخونید... . تو بیخود میکنی نظرتو درباره ی من میدی وقتی چیزی از من نمیدونی که میگی شماها بدبختیت دخترا تحویلتون نمیگیرند بی خودمیکنی که بخوای نظرتو درباره ی من بدی . البته نظرت اصلا برام احمیت نداره . ولی به خدا خیلی به حرفت خندیدم .  اینم بگم تو فکر میکنی خیلی ... ولی هیچی نیستی . اسمتم ننوشتی هیچ اشکال نداره . بروبچ ما بریم خونه دیگه ...  ShuT Up plz or ShuT Your Mouth
 Bye My BesT And GooD Friends
...
نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:41 ب.ظ http://nadaram mikham besazam

حال کردم خیلی خوب بهش جواب دادی

سمیرا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:27 ب.ظ http://nadaram mikham besazam

سلام و این که باشه من دیگه دخالت نمیکنم و اینکه خانومی که نمیدونم اسمت چیه!من را ببخش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد