زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

تریپ جدید==> ثنکیو لارشن

سلام به شما دوست عزیز
Huang Chih Hsuing of Chinese Taipei wins the silver medal, Hadi Saei Bonehkohal of Iran wins the gold medal and Myeong Seob Song of Korea wins the bronze medal for the men's under 68 kg Taekwondo event on  27/08/2004, at the Sports Pavilion part of the Faliro Coastal Zone Olympic Complex © GETTY IMAGES/Ian Waldie
آفرین بر فرزندان ایران که با غیرت و رشادت خود باعث سربلندی بیش از پیش ایران قهرمان میشونددرود خدا بر شما باد فقط این کشتی گیرا در حد خودشون ظاهر نشدنواسه المپیک ۲۰۰۸ باید خودم آستین بالا بزنم
راستی بغضی از دوستان که آیدی های قبلی منو اد داشتن و گفته بودن ...
پاسخ : بابا به خدا من با آی دی نمیام بالا پسورد همشون دست دوستان و فامیلاس
   WwW.MaMaD.Blogsky.CoM
Hadi Saei Bonehkohal of Iran wins the gold medal for the men's under 68 kg Taekwondo event on  27/08/2004, at the Sports Pavilion part of the Faliro Coastal Zone Olympic Complex © GETTY IMAGES/Ian Waldie

البته فکر کنم این ساعی هم ترک باشهاین روزا چقدر میخندیم خدا
خدایا شکرت ...
نظرات 9 + ارسال نظر
ندا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:04 ق.ظ http://mordab.blogsky.com

چه تو خوشکلی.میدونی من عکس تو رو دارم.اما از کجا اومده الله اعلم.خیلی شیطونی.

رضا پیشوا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:28 ق.ظ

ghorboone in kermanshahi torkoask beram man be khodal

مازی شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:03 ب.ظ

به به . حال کردم لری می جنگید . این ساعی

ممد شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:58 ب.ظ

مصطفی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:29 ب.ظ

من دنبالی ۱ دختر میگردم اگ دیدید پی م بد

فرناز یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:12 ب.ظ

فکر نکنم ساعی ترک باشه

شهریار دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:06 ب.ظ

اگه عکساش کپی میشد خوب بود

آقا داماد جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:48 ق.ظ

هر کسی نظر ازدواج داره ( پی ام) بده
من منتظرم.
توجه فقط اوانایی که وب دارند

ستاره چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:33 ب.ظ http://w.w.w.mamad.blogsky

سلام خدمت شما منو که یادت نرفته آقا محمد می خواهم یه چند تا جمله بنویسم
اگه دوست داشتب بگذار تو وب
یه شعری است به نام فراموشی :
گرچه سخت است ولی ساده فراموشش کن
اشتباهیست که رخ داده فراموشش کن
بشت این بنجره حسرت فردا آنقدر زل نزن
بر سر این جاده فراموشش کن
اسم او دیر زمانیست که نفرین شده است
چون زچشم همه افتاده فراموشش کن
نکند سادگیت گل کند و خسته شوی
گرچه بیغام فرستاده فراموشش کن
گیرم از حوصله افتاده دلت سخت مگیر
اتفاقی که نیفتاده فراموشش کن

آقا محمد قبلا خیلی مطالب قشنگی می نوشتی اما حالا دیگه نمی نویسی چرا؟


من بازم براتون می نویسم موفق باشین
خدا یارو نگهدارتان
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد