زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

معرفی

سلامی دوباره خدمت دوســــــتان

این وبلاگ سعی در معرفی هر چه دقیقتر عربهای اهواز دارد و تمام واقعیتهای جامعه ی عربها را با شما دوستان در میان میگذارد؛ البته فقط از نقاط ضعف عربها در اینجــا نوشته نمیشود بلکه از نکات مثبت (که خیلی کم هستند) هم نوشته خواهد شد.

از هر شخصی که مایل به همکاری با این وبلاگ هست دعوت میکنم که با من تماس بگیره.

تو زندگیشون خر به دنیا میان گاو از دنیا میرن اصلا ریلکس و نرمال نیستند هر جا که میرن وحشی بازی در میارن.

آقا قرار بود توی اهواز اتوبوس واحد کولر دار بیاد که اومد ولی این عربها ریدن توی این اتوبوسها.سازمان اتوبوسرانی هم جمشون کرد.

وقتی ۱ نفرن مثل گاو سرشونو میندازن پایین میرن ولی وقتی جمعیتشون زیاده قلدر هم هستند بدون هیچ دلیلی بهت گیر میدن میگن اهواز شهر عربهاست آخه یکی هم پیدا نمیشه بگه بابا شما عرب عراق هستید برید گمشید تو مملکتتون تازه الان که صدام هم رفته و آزاد هستید.


عربها آدمهای بسیار تنبل و گشادی هستند یا نگهبانن یا اگه خیلی زرنگ و پول دار باشن پشت تیو تا مزدا کار میکنن.

عربها آدمهایی بشدت شهوت پرست و شهوت رانی هستند که به دختر ۱۲ ساله هم رحم نمیکنند.

ادامه باشه واسه دفعه بعد؛ منتظر نظرها ؛ پیشنهادات و همکاری شما هستم

نظرات 10 + ارسال نظر
رضا پیشوا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:59 ق.ظ

salam
ba tavajoh inke vaghiat jameE ro migi kamale tashakoro daram.ma to in mamalekat noiaz be hamichin adamhayii darim ke vaghiato began.

شیرین سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:14 ق.ظ

مرسی محمد جون
خیلی جالب بود
بهت افتخار میکنم

نوید { پسر جنوب } سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:05 ق.ظ http://alt-f4.blogsky.com

سلام عزیز **‌ وبلاگ جالب داری ** اومدم ** نبودی ** منتظرم ** بیا ~~ دوست دار همیشگی تو پسر جنوب { نوید } منتظرم نذاری !!

محمد ناجی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:51 ب.ظ http://arveen100.persianblog.com

سلام محمد جان
راجع به این عربها هر چی بگی کم گفتی. ولی توشون با شخصیت هم پیدا میشه. زیاد بدبین نباش.

رضا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:36 ب.ظ

انا هیثم ممکن نتعرف مین معایئ انا عاو. اعرف انتا

مازی چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:53 ق.ظ

فرناز چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:13 ق.ظ

بابا من که مروم از خنده
بازم بنویس
دمت گرم

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:29 ق.ظ

مهمد چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:37 ق.ظ

اشئه لخنه نث ذث اثف لخبفشئ ذث بشقسه ذثلخ فش ذثدثصهسشئ
ا

محمد چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:48 ق.ظ

من محمد هستم عموی ممد و ساکن آلمان
عربها وحشی ترین موجوداتی هستن که من تا حالا دیدم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد