زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

 محمد ر ضا: من هم البته اگه اجازه بدین من هم یکی دو بیت شعر دارم که واسه ات می نویسم :
 در سکوتی چیره دست ناله و فریاد گم می شود
 در صدای خشک بید زوزه بلند باد گم می شود
 در جهانی که پُر از عشاق مجنون صفت است
 پیش چشم شیرین لبان عشق فرهاد گم می شود
 امیدوارم خوشت اومده باشه . فعلاّ تا بعد .خداحافظ .

 احسان :
 وبلاگتون عالیه مخصوصاً متن هایی که گذاشته بودید با اجازه منم یک شعر کوتاه دارم که     اگر  اجازه بدید براتان می نویسم شاید به دردتان بخورد
 بخت
 ز کوی زندگی بربسته ام رخت
 زبخت ناکسم ازرده ام سخت
 بهرجا صحبت از بخت است هیچم!
 خداهیچت کند ای بخت بدبخت!
از همه ی دوستان کمال تشکر رو دارم
 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:53 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

ݘ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد