زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

سلام من مهدی مولوی هستم .

من میخوام در مورد پسرهایی که همانند دخترها ابرو بر می دارند صحبت کنم.

واقعا خیلی زشته در مملکت ما که اسلامی و باید الگوی کشور های غیر اسلامی باشه ولی متأسفانه جوان های ما با دیدن ماهواره و افراد غربی تحت تأثیر قرار گرفته اندو ابرو بر می دارند.

خلاصه سرتون رو درد نیارم این صحبت ها از جایی شروع شد که آقا محمد ( صاحب وبلاگ ) در شب احیا دیدیم که بله آقا زیر ابرو ، بالا ابرو و وسط ابرو رو صفا داده.

محمد که پسر خوبی بود از وقتی که وارد دانشگاه شده خودشو گم کرده میگه امیدیه درس می خونم خدامیدونه اونجا داخل مهمانسرای مخابرات داره چه گندی می زنه.

یه روز ابرو بر میداره حتما فر داهم میخواد گی با دانشجوا انجام بده .

بچه ها براتون آرزوی سلامتی می کنم و امید وارم محمد هم به کار زشتش پی برده باشه .

اگر کسی در رابطه با محمد نظر خواصی داشت می تواند به طور خصوصی با من مکاتبه کند .

M_exclusively@yahoo.com

نظرات 6 + ارسال نظر
گلناز جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:43 ب.ظ

nazare shoma kamelan doeoste agha mehdy va inke pesaraii ke in karo mikonan dige pesar nastan balke dokhtaran va bayad......

محمد جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:19 ب.ظ

مهدی :O
بابا زشته بخدا
اخه مرتیکه بیشعور دیگه اینجا زشته سوجه بازی
آقایون خانوما من این خبر را تکذیب میکنم
اصلا وجدانا به من میاد زیر ابرو ور دارم؟
این مهدی رو ما انقدر فیلم کردیم که گشته واسه خودش سوجه پیدا کرده
مهدی برات دارم گاو خوشگلم:D

کوروش دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:55 ق.ظ

salam mehdi
goh zadi

یکتا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:03 ب.ظ

از وقتی ممد رفته .حس و حال اینجا هم رفته.با آرزوی این که برگرده.

بهاره جمعه 13 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:34 ب.ظ

برو بابا من ممد رو خوب میشناسم میدونم شخصیتش بالاتر از این حرفاس از این کارا کنه

سپنتا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ق.ظ

مثلا دختر ها وضع شون خیلی خوبه؟؟؟
تازه شما کجا ایران اسلام دیدی؟؟؟؟
ایران اسلام رو به مسخره گرفته از دولتش تا به پایین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد