زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

اینم رقص برره ای تقدیم به خوانندگان گل این وبلاگ

فلن خوشی اینجا جایی نداره

                                            ...

نظرات 7 + ارسال نظر
مامانم یادش رفت برام اسم بذاره دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:30 ب.ظ

مامانم وقت نداره اگه وقت داشت برام اسم میذاشت. اگه خودم بیام ثبت نامم نمیکنن؟؟؟؟
شماره اش رو گرفتم.اگه زنگ بزنم بگم شماره منزل آقای تقی زاده رو می خوام بهم می دن؟؟؟؟؟

:((((( دم مامانت جیز . مامانت انقدر وقتش کمه بابات چی میکشه از دستش
اولا اینکه خانوم منشی شماره منزل رو نداره فقط شماره خودمو داره
دوما من نمیزارم آشنا ماشنا بیاد سر کلاس حالا من که نمیدونم تو کی هستی اگه آشنایی که تحت هیچ شرایطی حق ورود به کلاس رو ندارید
کلاس بعدی چهارشنبه از ساعت ۵ تا ۸

یه دوست دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام اگه من جات بودم به این فکر می کردم که مامانم اینا همون دختره تیناست.

خودم میدونستم ولی من عادت ندارم کسی که نمیخواد خودشو معرفی کنه ...

آرزو دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:52 ب.ظ

مرسی
خیلی باهالیییییی ترک گل

ممنون آرزو

مامانم یادش رفت برام اسم بذاره سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:13 ب.ظ

من تینا نیستم. هر وقت وقتش شد خودمو معرفی میکنم. هرچند میدونم تو منو حتی به اسم هم نمیشناسی. دوست ندارم منو با یکی دیگه اشتباه بگیرند. بعد هم اینکه من فقط دوست داشتم از نزدیک ببینمت.مسائل خونوادگی ما هم فقط به خودمون مربوط میشه.

شما درست میفرمایید

یه دوست سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:21 ب.ظ

لطفا وقتی راهنما یی های من رو می خونی تو قسمت نظرات نذارشون. مرسی

از این به بعد هر وقت نمیخواستید نظراتون رو بزارم آخرش بگید

رضا جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:23 ق.ظ

ممد اگه دربارهی من بنویسی منم شماره خودتو باباتو میدم به مامان این ۲ختره.شوخی کردم!!!!!!!!!!!!
خیلی چاکریممممممممممممممممممممممم

ای لاشی
سروری عزیزم
ما هوای رفیقامونو بیشتر اینا داریم
خیالت راحت برو به کارت برس جیگر

سیما شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:37 ب.ظ

اه اه حالم به هم خورد.......................

شما لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد