زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

شب بیاد ماندنی

سلام خدمت دوستان عزیزم

راستی علی جرفی امد اهوازا

امشب هم که با بروبچ قرار گذاشتیم بریم بیرون سر خیابان ۹ قرارمون بود از اونجا هم رفتیم ساحلی خلاصه جای همتون خالی به یاد گذشته کلی گفتیمو خندیدیم من که دیگه از چشام اشک میومد از بروبچ هم علی کرشه ( که دیگه تیپ تبریزی میزنه)  نوید گرسنه  حسین یوخت  سجاد معلمی  مهدی پاره  احمد چنگی (تتتخمی)   فواد قلیون  ناصر تهرانی (داداش هدیه تهرانی)  علی نقره و سر عمویش  امین اپسیلون  جواد علوفه که در برگشتن کوروش فرفره و رضا پخشه (که باز خونشونو گذاشتن واسه فروش ملوم نیست این محمود باز چه افکار شومی داره دفه قبل میخواستن برن سیتی سنتر حالا میخوان برن طهران  همین مونده رضا بره طهران ... ) دیدیم

خلاصه شب بسیار بسیار خوبی بود

راستی این مهدی بیشعور با ماشین زده به  بنده خدا فرار کرده انقدر ازش ناراحت شدمممممممممممممممممم ولی میگه اروم خورد ولی باید میروسندش بیمارستان البته این حتما مثل سگ ترسیده

علی جرفی هم که بابام امروز دیده بودش ۳ تا بوسش کرده بود خیلی حال کرده بود نه اینکه در تبریز دچار کمبود محبت شده

البته در تبریز ۲ چیز اصلا نیست یکی افغانی و یکی گدا که تبریز شهر بی گدا لغب گرفته

امشب میخوام یکی از شعرای درجه ۲مو بگم البته من همشونو دوست دارم ولی در کل یکی از دلایلی که من نمیگم دزدیه  البته قبلا کم و بیش میگفتم تک و توک حالا امشب یکی که یه جورایی هم نو و هم نیمایی

فردا نرم ارشاد بگن آقا اینو قبلا سرودنااا  دیگه دمتون گرمااا

به موازات قلم لیوان است

بالایش دست مال و همه چیز پخش و پلا

حس شعر گفتن نیست

پس نمی گویم و حرفهایم در دل

کنج این مخروبه می ماند و

می پوسد و می خوشکد

آبی نوشیدم

جرعه ای دیگر هم

و در حال فکر کردن

که چرا انسانم؟

که چرا شور دارم

                               که جواب این چرا ها چیست؟

جرعه ای دیگر می نوشم

اشعارم را می خوانم

دیگر آبی نیست

                            که بنوشم جرعه ای حتی

صدای درس خواندن می آید

                  از همین نزدیکی ها

         و فکر شخصی که دوستش داشتم

          به راستی من کیستم

                                             به کجا آمده ام

                                                       و به کجا خواهم رفت

هر چه باشم من منیت نیستم

غرور دارم

                    شور دارم

                                      همه چیز دارم

                             ولی من منیت نیستم

                      به راستی من منیت نیستم

                                                                                                       ۱۲:۵۵ بامداد       ۲۵/۸/۱۳۸۴

اینو یکی از دوستام واسم فرستاده یه بار یه جیرجیرک به یه خرس میگه عاشقت شدم خرس گفت الان موقع خواب زمستانی است بعدا دربارش صحبت میکنیم خرس وقتی بیدار شد جیرجیرک را ندید او نمی دانست جیرجیرک ۳ روز بیشتر نیست

حالا فردا میبینید منو مهدی ۱ گروه حمایت از جیرچیرک تشکیل میدم ما خو ....... 

من دیگه باید برم شرمنده نمیتونم بخش معرفی یکی از دوستان بمونه واسه دفه بعد

قربان شما

خدانگهدار                 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:01 ق.ظ

اول مگه من میگم که غلام چیکار میکنه که..........
بدم شعرتو بده رضا صادقی حتما میخونه!!!!!!!!!!!!!!!!!
در ضمن من به زودی تمامی فعالیتهای اقتصادی غلام رو فاش میکنم..
چاکریمممممممممم

مردک تو چکار غلام داری ؟ تو چکارش نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بدم رضا صادقی بخونه ... ها ها ها یه طرح جدید دارم با عیسی بامرام حالا تا چند ماه دیگه کفتون میبره
ما چیزی از مردم مخفی نمیکنیم که تو بخوای فاش کنی مردیکه
موفق باشی عزیزم

مامانم یادش رفت برام اسم بذاره شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:16 ب.ظ

به نظر تو وظیفه منشی آموزشگاه چیه؟چرا گوشی تلفنو برنمی داره؟؟؟
من چهارشنبه ها از ساعته ۳:۳۰ تا ۶ کلاس دارم. نمی شه یه روزه دیگه رو معین کنی؟
منظومه اشعارتو بده بیرون. فروش خوبی میکنه پسر!

منشی آموزشگاه ...
تو مثله اینکه حالت خوب نیست
اشعار رو در فرصت مناسب حتما ولی ما دنبال پولش نیستیم که فروش بره بالا

یه دوست یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام با آرزوی اینکه صدات به آسمونا وحرفات به آبادی ها برسدوخودت به جرعه ای آب برای سیراب شدن.

سلام
نه بابا ما صدامون به خودمون برسه کافیه
جرعه ای آب برای سیراب شدن بسیار زیباست

مریم دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام محمد اقا از شما بعید بود این جوری در مورد من حرف بزنین (مریم همونی که ۵ سال همسایشون بودی)

سلام
اوه ببخشید
شرمنده به خدا
نمیدونم چی بگم دیگه شرمنده
ما این مطالب رو جهت طنز عرض کردیم
خلاصه منظوری نداشتیم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد