زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

دلم تنگ کسی هست

        دلم تنگ کسی هست ...

                     ...

        ...

                                                                                   ...

                                                          

 

           

                                                                                                      ...              .

راستی امروز ظهر  داشتم چرج میزدم یه دفه معلم فیزیک اول دبیرستانمونو دیدم (الته معلم ساعت فوق العاده بود در مجموع ۴ جلسه بیشتر ندیدیدمش) خلاصه رسوندمش تا دره خونش گفتم الان کجا تدریس میکنید گفت شهید بهشتی و فرزانگان حالا تا دیروز سوکس میخوردا

اتفاقا فامیلشم یادم رفته بود روم نشد بش بگم فامیلتون چی بود

خلاصه کلی حرف زدیم با هم

من سر کلاس تقویتیشم خیلی فعال بودم کلا فیزیک خیلی شیرینه مثل ادبیات

یا علی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد