زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

یه بیت شعر تقدیم به شما

سلام

چطورید شما ؟

شرمنده ما نمیتونیم زود به زود مزاحمتون بشیم وحشتناک وقت کم میاریم دیگه ...

ماشالله این چند وقت هم همش عروسی بوده امشب هم با وجود خستگی فراوان رفتیم عروسی جاتون خالی اتفاقا اون شبی هم که از کوه امده بودیم هم رفتیم عروسی اونموقع هم خیلی خسته بودم ولی این عروسی در نوع خودش جالب بود <عروسی بدون داماد> داماد انگلیسه قرار چند روز دیگه عروس رو بفرستن ما هم که از فامیلای دامادیم دیگه  ...

پسر راستی دانشگاه رو ریختم به هم کولاک کردیم بابا  یه کنفرانس دادم تووووپ

حالا بعدا اگه وقت شد میگم چی گفتم چقدر توپ بود طنز هم بود  آخرش دیگه دختر پسرا همیجور دست و سوت و ... خلاصه ۱ ساعت ۱۰ دقیقه بالا منبر بودیم اعتماد به نفس خودم خودمو کشته بود درباره مسایل سیاسی تا امدیم بحث کنیم استاد فرمود کانالو عوض کن ...

یه سری از مطالب کامپیوتری رو که بلدم خوشحال میشم بتون انتقال بدم سعی میکنم در پست های بدی این کار رو انجام بدیم

شرمنده من خیلی خسته هستم برم کم کم بخوابم

این هم آهنگ صیاد از علیرضا افتخاری تقدیم به شما

فقط بتون یه بیت شعر بگمو برم  من اینو خیلی خیلی وحشتناک دوسش دارم خواهشن کسی ندزدتش به نظر خودم خیلی قشنگو با مفهومه خیلی

دوست ندارم که بت بگم                     دوست دارم عاشقتم

دوست دارم خودت بفهمی                  دوست دارم عاشقتم

دوست ندارم که بت بگم                     دوست دارم عاشقتم

دوست دارم خودت بدونی                  دوست دارم عاشقتم

ایشالله ایریین شاد اولا                       تاره ساخلاسون

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد