زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

شیخ بندر : دوست خوب مثل شرت میمونه آدم باش راحته

سلام

امیدوارم حالتون خوب خوب باشه

این چند روزه در خدمتتون نبودیم شرمنده

فلن دنبال کارامونو با رفیقامون میپلکیم

این چند روزه هم که پشت سر هم خبر خوب میشنوم

خیلی خوشحال شدم خیلی از دوستانم دانشگاه قبول شدن

همیشه دوست دارم دوستام از نظر موفقیت و همه چیز بهتر از من باشن جز بهترین ها باشن  پیشرفتشون بیشتر باشه و همیشه موفق و سلامت باشن

راستی ۱ ماه دیگه عید نوروزه

بروبچمون ماشالله همه گواهینامه هاشون رله شد ما که هنوز طفلیم  هنوز مونده تا قانونی بشیم

امروز هم که سوژه و برنامه های متنوع با علی جرفی مهدی بکسل و اچول داشتیم

یکی از دوستان ایمیل زده بود و گفته بود نظرت راجع به پاییز چیه ؟ اینجا هم که ماشالله بی در و پیکر و هیچکی خودشو معرفی نمیکنه

به نظر من  به نظر من

به نظر من پاییز به عمر زرد شده ی انسانها باید گفت

پاییز به وداع قلب عاشقان باید گفت

پاییز به غروب نا آشنای بهاران باید گفت

 خوش باشید

امیدوارم موفق باشید

خدانگهدار

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد