زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

مسابقه هفتگی

سلام

البته به احتمال زیاد این سوال یکی از سوال های کنکور ۸۵ هم هست

اینو یکی از دوستام واسم فرستاد فردا نگید ...

انرژی هسته ای حق مسلم ...

الف ) دوغ

ب ) ماست

ج ) شیر

د ) پنیر

جایزش هم که اعزام ۲۲ نفر از کسانی که درست جواب داده باشن به بستان آباد در فصل تابستان و در زمان پخش بازیهای جام جهانی از شبکه سوم سیما مرکز بستان آباد به صرف تخمه

راستی فکر کنم آنفولانزای مرغی گرفتم

فلن خداحافظ  موفق باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:01 ق.ظ

بابا اصلن حرف نزن ازت بدم میاد

وای نگو جیگرم هلاک میشه
من که خیلی از تو خوشم میاد
ولی در کل خیلی جالب شده اینجا هیچکی خودشو معرفی نمیکنه

یه دوست دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام امیدوارم حالت خوب بشه.من از هیچ دولتی حمایت نمی کنم. ولی اگه انر..ی هسته ای رو بدست نیاریم آه نسلهای آینده رو به دنبال خود می کشیم.موفقو شادمان باشید.

سلام یه دوست
مرسی همینطور شما
من هم با نظر شما کاملا موافقم کاملا
ولی باید عقلانه در این مسله قدم برداشت که ملت قربانی نشن
شما هم موفق و شادمان باشید یه دوست

مامانم یادش رفته برام اسم بذاره سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:27 ب.ظ

دعا می کنم زودی خوب بشی. مریضیتو نبینم یه وقت!!

مرسی شما لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد