زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

ماموران دلیر جمهوری اسلامی ایران به موفقیت بزرگی دست پیدا کردند

 

امروز حوالی ساعت ۵ عصر رفته بودم نادری یه سری کار داشتم میخواستم کتاب بخرم و ... بعدش

میخواستم برم سی متری .

باید میرفتم از چهارراه زند دور میزدم دیگه داشتم از زیر پل رد میشدم اونجایی که دور زدن ممنوع

 بود ۳ تا افسر از این لیسانس جدیدا بودن داشتن با هم حرف میزدن منم گفتم خوب حواسشون

 نیست سری دور زدم یه دفه ۲ تا شون پریدن گفتن بزن کنار خلاصه ما هم ۴ جهت کنارمونو نگاه

 کردیم دیدیم ببببببببببببببببله ماشالله انقدر شلوغ بود مجال فرار نبود اخه ما قبلا ۲ بار سابقه

فرار داشتیم ۲ بارشم تو فلکه ساعت بود و دیگه اینجا واقعا نمیشد . گفت مدارک گفتم نه کارت

 ماشین همرامه نه گواهینامه .  حدودا در ساعت ۷ دستگیر شدیم :o

خلاصه الکی شلوغش کرد بیسیم زد نمیدونم گفت در موقعیت سگ هستیم یه ماشین فاقد

مدارک

مثه سگ نشستن ما هم  بردیمشون پارکینگ ماشینو خوابوندن

تو راه طرف میگه گواهینامه که داری ؟

گفتم آره بابا ۴ ساله تو رالی مسابقه میدم

آقا من برم فلن کار دارم

راستی پسرای خوب ... چی میخواستم بگم ؟ یادم رفت

راستی چند مین پیش عجب گرد و خاکی شدااااا ...