زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

درود بر این نظام مقدس

مملکت جالبی داریم به شما ایرانیان تبریک میگم

 ...

               ...

                            خیلی خنده داره به خدا

خودم ماشینو با مدارک جعلی در آوردم

بیلاخ جمهوری اسلامی

ولی کلن دوندگی زیاد داشت

۲ روز دانشگاه تعطیل شد به خاطر اینا

من از بابام خواستم که میخوام خودم برم دنبال کارا وگرنه ۳ سوت حل بودمرزه دیگه

این دوندگی ها آدم رو به ۲ نتیجه گیری میرساند

۱- شخصی که هم مدارک ماشین و گواهینامه داره به خاصر دوندگی های توقیف ماشین همیشه مدارک همراه خودش باشه

۲- اشخاصی که مدارک ندارن و یا همراهشون نیست اگه هر نوع ماموری دستور توقف داد بگید ... بای بای

یک توصیه به دوستان عزیز

این موارد بالا رو در صورتی انجام بدید که مامور پیاده باشد و در خیابان جای فرار باشد و گرنه به فرض اگه هرگونه موتور یا ماشین پلیس در صورت بودن هرگونه زید و امثالهم به شما دستور ایست دادند با کمال خونسردی کنار بزنید و در همیچین مواقعی فرار جایز نیست و اصلا ارزشی نداره . در نهایت میرید کلانتری پدر دختره میاد پدر تو هم میاد . این نهایت کاره . اینا که بی شعورن یه دفه دیدی شلیک کردن کشتنتآدم واسه دختر بمیره  فردا سر قبرش میگن دختر سوار کرده بود مامورا زدن کشتنش خودکشی کنید بمیرید که خیلی بهتره حداقل میگن این دنیا دیگه گنجایش روه بلند پرواز مرحوم رو نداشت و  ... اینجوری خیلی کلاسش بیشتره ... از همیجا هم از سرباز غلامی و استوار موسوی تشکر میکنم و همچنین اعلام میدارم سرباز عبیات روزی خواهم آمد و شرتت را خواهم کند . سرباز صفر واسه ما زرت و پرت میکنه ولی خوب من دهنشو سرویس کردم  .

آقا خلاصه توصیه ها یادتون نره

راستی یه تحقیق نشون داده هنگام سوار کردن دختر مصرف بنزین زیاد میشه اگه خواستید سوار کنید با طناب ببندینش صندوق عقب به صورت بکسل

راستی آقا ما رفتیم واسه حقوق ثبت نام کردیم از بس ....

   دوستان شاد باشید