زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

زندگی آنچنان هست که زندگانی باید کرد

زندگی پاورقیست ، جستجو بایدکرد

خامی قلعه ای بهشتی در زمین

الان حدودا ساعت۳:۴۰بامداد است

و من بسیار بسیار  خسته

از هفته پیش  یکی از دوستان به ما ( دارم تمرین میکنم بگم من ) گفت : یه سری پروژه دارم منم بش  قول داده بودم که انجامشون بدم .

منم خو همش گرفتار

خلاصه امشب آقا میگه واسه فردا صبح میخوامشون منم از ساعت ۱۱ شب نشستم پشت پی سی تا همین ۵ مین پیش ( حالا اسمشو نمیگم فردا نگه یه کار ازش خواستیم گذاشتش تو بوق و کرنا شما که میدونید ما همیشه در خدمتتون هستیم

ولی عجب پروژه ای شدا   دست گلم درد نکنه

من دیگه غلط کنم کارای دیگران رو انجام بدم

راستی بچه هایی که قراره بریم کوه

برنامه تغییر کرده  ساعت حرکت : چهارشنبه شب ساعت ۱۰:۳۰ از بازار مرو اتوبوس به سمت ۴شیر و صنایع فولاد و اینا بعد دیگه میریم . خلاصه یادتون نره ها

آقایان عزیز ما رو حلال کنید هر سفری ممکنه برگشتی نداشته باشه

دیگه خلاصه ما خیلی فیلمتون میکنیم ما رو ببخشید . ممد در خدمت شماست .

علی جرفی شب امده خونمون بعد از اینکه غذاشو کامل خورد دیگه شروع کرد به چرت و پرت گفتن  میگه ممد میدونی دیشب پیش کی خوابیدم ؟

با یه لحنی گفت  گفتم حالا حتما دیشب پیش جنیفری چیزی خوابیده ...

در امده میگه پیش ناصر حنونی خوابیدم  خاک تو سر پدرت علی جرفی

باقر خیلی مخلصیم . کچلتم باقر جون . راستی بزارید سری فلسفه اسم بابای علی جرفی رو بگم . این اول اسمش با بوده بعد هر وقت صداش میکردن این آقای با هی قر میداده میومده جلو  واسه همین اسمشو گذاشتن باقر .

فردا ساعت ۱۰ صبح شبکه های کامپیوتری داریم  اوه اوه اوه  اوووووو بعدشم ۲ تا ۸ کلاسه اوو

۱۰ شب هم باید بریم کوه اووووو    

پنج شنبه جمعه هم که هم کانون  زبان و کلاسا دانشگا اوودوودوو

خوب ما بریم کمی استراحت اندوخته کنیم

خدایا شکرت

موفق باشید دوستان عزیز

مخلص همیشگی شما هم که ممده دیگه